Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Jupiler Pro League 2014-2015

• Please log in to reply
123 replies to this topic

#21 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6637 berichten

Posted 17 October 2014 - 17:45

Precies snap ik die 5wissel regel niet zo goed. Zodus, normale speeltijd: normale 3 wissels. Rust: optionele 2 extra wissels, dus in principe 5 wissels in totaal tijdens rust?

Je mag je 3 gebruikelijke wissels doen wanneer je wil. Je krijgt 2 extra wissels die je ENKEL tijdens de rust mag gebruiken. Wissel je dus niks in de rust, dan heb je nog altijd gewoon 3 wissels.

En nu nog heeft de scheids het recht om geel te geven aan een speler die iets lullig zegt tegen de ref. De eerste match dat die witte kaart regel wordt toegepast, spelen ze na een half uur met 3 tegen 3. ;)

Ik denk dat zoiets wel heel snel "duidelijk" wordt om eerlijk te zijn. Ik zie zo'n timeout (niet puur voor schelden, maar eigenlijk algemeen) als een mooie aanvulling op rood en geel. Rood is voor echt gigantische fouten, maar geel is voor een tegenstander vaak nutteloos, omdat die pas effect hebben bij een volgende tegenstander of X aantal kaarten. De huidige tegenstander heeft daar niks aan en dan zou een timeout imho wel goed zijn, want dan heeft de huidige tegenstander tenminste iets aan het feit dat de speler gestraft wordt.

Per competitie videobeelden. Jamaar, ik heb het bv dat men het eerst gaat toepassen in de belangrijke matchen, bv in onze competitie een Club - Anderlecht en niet zozeer een degradatieduel tussen Lierse of Charleroi (bij wijze van spreken). Dat zou competitievervalsing zijn en om het echt eerlijk te maken, moet ge het dus voor elke ploeg op dezelfde moment toepassen en ik kan geloven dat dat niet het geval gaat zijn. Daarbij zelfs met beelden zou ge meer dan ooit discussie hebben nog tijdens de match zelf. Het zou er echt niet op beteren alles in zijn totaliteit.Dan krijgt ge situaties waar de match 5 minuten wordt stilgelegd om een buitenspelfase te analyseren etc. Ik zeg maar,nieuwe regeltjes en technologische verbeteringen zijn wel fijn op papier, maar in praktijk is dat allemaal nog iets anders.

Het zou sowieso per "volledige competitie" verplicht zijn hoor. Nooit gaan ze toelaten dat het in bepaalde matchen wel mag en in andere matchen niet. 

En theoretisch gezien zijn doellijntechnologie en die witte spray geen nieuwe regels. Vrije trap moet op x-meter afstand en tis pas een goal als de bal over de lijn is etc. ;)

Doellijntechnologie is wel "nieuw" in die mate dat het niet meer puur afhangt van de beslissing van de scheidsrechter op het veld, maar op basis van beelden / technologie. Dan kunnen ze even goed het volledig goed doen en ervoor zorgen dat de juiste ploeg wint en niet de foute (zoals Engeland een goal door de neus geboord zag tegen Duitsland omdat de ref de bal niet over de lijn zag gaan)

Echt nieuwe sportieve zijn sowieso gedoemd om afgezwakt te worden of te verdwijnen. Ze zouden beter wat meer aandacht besteden aan het extrasportieve zoals maximum zoveel geld uitgeven aan spelers en minimum zoveel spelers van eigen bodem opstellen.

Zijn ze ook mee bezig, maar mag inderdaad strenger. Over "eigen bodem", ik denk dat dat zelfs verboden is met de "vrij verkeer van goederen en mensen" in Europa tbh

• 0

#22 Sir.Killalot

Sir.Killalot

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 18 October 2014 - 21:07

Mij lijken de voorstellen van Platini goed, behalve dan die vijf wissels. Ik zou dat enkel toelaten bij verlengingen, dat je dan nog 2 extra spelers mag vervangen wanneer je reguliere wissels opgebruikt zijn.

• 0

#23 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6637 berichten

Posted 20 October 2014 - 12:02

Guy Luzon is weg en dus begint de zoektocht naar een nieuwe coach. 

Wie zou Standard moeten binnenhalen? Misschien Bob Peeters die nu bij Charlton werd "gestald"?

• 0

#24 Ashtaria

Ashtaria

Newbie

• Member
  • Pip
  • 24 berichten

Posted 20 October 2014 - 12:24

Weet niet of het een cadeau is voor de Bob.

• 0

#25 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 22 October 2014 - 08:12

Standard moet een naam gaan halen. Geen Peeters of Ferreira, die mannen kunnen dat nog niet aan. Als we dan nog eens 0/6 halen, dan ontploft Sclessin nog eens!

We hebben iemand nodig die de supporters, bij puntenverlies, kunnen vergeven.

Een Gerets bijvoorbeeld.

Maar die komt toch nooit  :unsure:

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#26 Bart Religion

Bart Religion

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 200 berichten

Posted 02 November 2014 - 18:02

Ik zeg dan ook dat challenges best mogen, alleen is het gewoon niet te doen om alles te gaan bekijken. Zoals Switchblade het voorstelt, moet eigenlijk na elke overtreding het spel stilgelegd worden om te beslissen of een speler een kaart verdient en indien ja, welke. Dat is gewoon niet haalbaar. Bij sporten waar ze dat wel doen is dat ten eerste omdat er veel meer tegelijk gebeurt en omdat het spel veel vaker langer stil ligt.

En ivm scheidsrechters ben ik gewoon tegen tijdstraffen omdat zoiets weer veel te random gaat worden. Daarom dat ik wel voor het feit ben om enkel kapiteins te laten praten met de scheidsrechter. Dan los je 99% van het probleem al op en voeg je niet opnieuw een laag interpretatie door de scheidsrechter toe.

Enkel de kapitein is ook niet praktisch. Als de kapitein niets gezien heeft dan kan die daar toch niets nuttig over zeggen. Fout kan evengoed aan de andere kant van het veld gebeuren en dan heeft het geen zin om de kapitein het hele veld te laten overdraven om iets op een fout die hij niet eens kon zien te zeggen.

Gewoon één speler tegelijk zodat de scheids niet omzwermd wordt door een hele ploeg.

Na elke fout het spel stilleggen of onbeperkt "challenges" invoeren gaat ook niet gaan. Sowieso dat er dan ploegen gaan zijn die allés challengen gewoon om de match kapot te maken.

• 0

#27 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 03 November 2014 - 14:37

Enkel de kapitein is ook niet praktisch. Als de kapitein niets gezien heeft dan kan die daar toch niets nuttig over zeggen. Fout kan evengoed aan de andere kant van het veld gebeuren en dan heeft het geen zin om de kapitein het hele veld te laten overdraven om iets op een fout die hij niet eens kon zien te zeggen.

Gewoon één speler tegelijk zodat de scheids niet omzwermd wordt door een hele ploeg.

Na elke fout het spel stilleggen of onbeperkt "challenges" invoeren gaat ook niet gaan. Sowieso dat er dan ploegen gaan zijn die allés challengen gewoon om de match kapot te maken.

Ja, maar dat zijn zaken dat ge imo niet in de hand kunt houden. Dat begint bij een speler en er komen er alleen maar bij, niemand gaat zich daaraan houden. 

En challenges vind ik ook geen goed idee. 

Fouten worden nu eenmaal gemaakt in het voetbal, zowel door de spelers als door de refs.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#28 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 05 February 2015 - 15:43

Rik Coppens overleden nondedju :/

• 0

#29 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 05 February 2015 - 15:52

Standard moet een naam gaan halen. Geen Peeters of Ferreira, die mannen kunnen dat nog niet aan. Als we dan nog eens 0/6 halen, dan ontploft Sclessin nog eens!

We hebben iemand nodig die de supporters, bij puntenverlies, kunnen vergeven.

Een Gerets bijvoorbeeld.

Maar die komt toch nooit  :unsure:

Als ze nu ni in PO1 zitten is het kot te klein denk ik ;)

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#30 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 05 February 2015 - 16:40

Als ze nu ni in PO1 zitten is het kot te klein denk ik ;)

Ja, de spanning is nu al te snijden en indien we po1 niet halen, gaat de pot overkoken!

Ik snap het ergens ook allemaal niet meer. RD haalt Scholz, Ezekiel,.. hij groeit weer in de achting van de supporters en dan vliegt Vuko buiten voor Riga die in het verleden als niks gepresteerd heeft.

Ergens ben ik blij dat RD voorzitter is en niet een of andere sjeik, maar soms haalt hij toch wel rare stoten uit.

• 0

#31 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 05 February 2015 - 18:36

Ja, de spanning is nu al te snijden en indien we po1 niet halen, gaat de pot overkoken!

Ik snap het ergens ook allemaal niet meer. RD haalt Scholz, Ezekiel,.. hij groeit weer in de achting van de supporters en dan vliegt Vuko buiten voor Riga die in het verleden als niks gepresteerd heeft.

Ergens ben ik blij dat RD voorzitter is en niet een of andere sjeik, maar soms haalt hij toch wel rare stoten uit.

Geld zal het enige motief wel zijn vrees ik. Als ge ziet naar de transferperiode tussen vorig seizoen en dees seizoen... Chance da da meer uitzondering als regel is. Heb wel serieus gelachen toen ik het hoorde dat vukomanovic buiten lag. 

• 0

#32 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 05 February 2015 - 18:38

Geld zal het enige motief wel zijn vrees ik. Als ge ziet naar de transferperiode tussen vorig seizoen en dees seizoen... Chance da da meer uitzondering als regel is. Heb wel serieus gelachen toen ik het hoorde dat vukomanovic buiten lag. 

Ik vond Vuko nu ook geen spectaculaire trainer en moesten ze hem vervangen hebben door een ne trainer met echt een fameus palmares, dan had ik daar mee kunnen leven.

Nu is het gewoon huilen met de pet op.

• 0

#33 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 05 February 2015 - 18:43

Ik vond Vuko nu ook geen spectaculaire trainer en moesten ze hem vervangen hebben door een ne trainer met echt een fameus palmares, dan had ik daar mee kunnen leven.

Nu is het gewoon huilen met de pet op.

Wss dacht RD datem nogis moest switchen in zijn netwerk. En dan Legaer halen, man man toch 

• 0

#34 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 05 February 2015 - 19:11

Ja, Legear gaat vrees ik nooit zijn beste niveau terug halen.

Indien wel is het een goede zet, kost toch bijna niks.

Maar dat zijn niet de namen waar ge bij moet afkomen bij een club als Standard.

• 0

#35 Jimmos

Jimmos

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1738 berichten

Posted 05 February 2015 - 19:34

Ja, Legear gaat vrees ik nooit zijn beste niveau terug halen.

Indien wel is het een goede zet, kost toch bijna niks.

Maar dat zijn niet de namen waar ge bij moet afkomen bij een club als Standard.

Die spits van Hoffenheim ziet mij er wel gene slechte uit :). Samen met Ezekiel in de spits zou mooi duo kunnen vormen eens ze op elkaar ingespeeld zijn. 

Wij met Sylla en Mitro vanvoor ben eens benieuwd. Wel spijtig dat Cyriac steeds op de achtergrond geschoven wordt... :(

• 0

XBOXLIVE : EvX RefLexZz x ----- PSN: Jimmos409

|Fans are the heart of Football|

#36 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 05 February 2015 - 19:47

Die spits van Hoffenheim ziet mij er wel gene slechte uit :). Samen met Ezekiel in de spits zou mooi duo kunnen vormen eens ze op elkaar ingespeeld zijn. 

Wij met Sylla en Mitro vanvoor ben eens benieuwd. Wel spijtig dat Cyriac steeds op de achtergrond geschoven wordt... :(

Nog spijtiger : Conté da bijna nooit speelt...

Serieus onderschatte speler

• 0

#37 Jimmos

Jimmos

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1738 berichten

Posted 05 February 2015 - 19:51

Nog spijtiger : Conté da bijna nooit speelt...

Serieus onderschatte speler

Ben gisteren gaan zien op Gent en vond hem de beste op het veld bij ons! Inderdaad speler die meer speelkansen verdient! 

• 0

XBOXLIVE : EvX RefLexZz x ----- PSN: Jimmos409

|Fans are the heart of Football|

#38 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 February 2015 - 08:58

Wel nog wachten tot Sylla fit is :p

En Cyriac had beter nog bij Standard gebleven! :D

• 0

#39 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 06 February 2015 - 09:32

Ben gisteren gaan zien op Gent en vond hem de beste op het veld bij ons! Inderdaad speler die meer speelkansen verdient! 

Over drie weken is gaan zien way de jeugd doet tegen barca, wel de moeite peisk

• 0

#40 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 February 2015 - 09:56

Gelle moet goesting hebben :p

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users