Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Veldritseizoen 2014 - 2015: Kan Nys het nog?

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Mrkend54l

Mrkend54l

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 189 berichten

Posted 01 November 2014 - 19:31

Het seizoen is wel al een tijdje aan de gang.

Maar aangezien er nog geen topic over was neem ik de moeilijke taak op mij om een topic te starten!

De vraag van dit seizoen is ongetwijfeld kan Sven Nys dit jaar nog eens een jaar alles kapot rijden?

En zeker nu een grote tegenstander zoals Niels Albert wegvalt? Maar de jonge garde staat te springen om oude Nys het vuur aan de schenen te leggen.

Dat Wout van Aert vandaag op de koppenberg wint bewijst enkel maar dat opvolging geen probleem zal zijn.

Wel een beetje jammer dat Nys niet op volledige snelheid kon sprinten dankzij Vannieuwelaere. Maar van Aert had hij nooit geklopt in de sprint daar ben ik zeker van.

• 0

#2 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 November 2014 - 12:12

Ik ben een Nys-fan, maar de concurrentie wordt ieder jaar groter. 

Heb het dit seizoen nog maar weinig kunnen volgen, maar de komende weken heb ik wel meer tijd :)

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#3 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6637 berichten

Posted 13 November 2014 - 12:15

Ik ben een Nys-fan, maar de concurrentie wordt ieder jaar groter. 

Heb het dit seizoen nog maar weinig kunnen volgen, maar de komende weken heb ik wel meer tijd :)

Groter? Die indruk krijg ik toch niet echt :p

Hij wordt wel elk jaar ouder, wat het "gat" met de rest misschien wat kleiner maakt, maar toch, heer en meester imho

• 0

#4 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 November 2014 - 12:19

Groter? Die indruk krijg ik toch niet echt :p

Hij wordt wel elk jaar ouder, wat het "gat" met de rest misschien wat kleiner maakt, maar toch, heer en meester imho

Met van der Haar en van der Poel zijn er toch 2 toptalenten bijgekomen, en Pauwels die terug op niveau aan het komen is.

En nog een geluk dat Stybar het wegwielrennen verkiest :p

Maar Nys blijft natuurlijk wel de meester :p

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#5 elke

elke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 350 berichten

Posted 13 November 2014 - 12:30

Die is op en te oud Nys

• 0

#6 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 November 2014 - 12:33

Die is op en te oud Nys

Dat is veel gezegd hoor Elke :)

Hij wint nog genoeg races om dat te zeggen. Wat wilt dat dan van de andere renners zeggen? 

• 0

#7 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 13 November 2014 - 13:19

Het fysieke niveau van Nys hoeft zeker niet onder te doen voor de 'jonge garde'. Hij staat nog meer dan zijn mannetje imo :)

Ik vind het vooral erg dat ik Albert niet meer zal zien; niet de grootste fan maar gewoon jammer als iemand moet stoppen met zijn sport.

• 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#8 Koen

Koen

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 13 November 2014 - 19:27

We zitten persies een beetje in een tussenperiode. Nys is nog altijd goed maar toch over z'n top heen. Zijn logische opvolgers hebben of voor de weg gekozen (Boom, Stybar) of zijn weggevallen door medische problemen (Albert). En nu is het dus wat wachten op de nieuwe jonge garde, maar die is natuurlijk nog wat groen om al echt een gans seizoen regelmaat in hun prestaties te leggen.

• 0

#9 Mrkend54l

Mrkend54l

Gettin warmed up?

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 189 berichten

Posted 14 November 2014 - 21:08

Van der haar is toch wel een topper.

En van der poel is coming man voor de weg en het veld. Wat een atleet is dat zeg!

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users