Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Het grote kleine-vraagjes topic

vraag hulp

• Please log in to reply
746 replies to this topic

#1 Black

Black

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 497 berichten

Posted 05 November 2014 - 15:16

Bij deze, presenteer ik u een van de meest hulpzame en zinvolle threads op een forum.

zal zelf al beginnen:

Iemand een idee hoeveel 'bijbestuurders' men mag aanvragen bij een autoverzekering ? Gaat het enkel om 1 extra of kan ieder lid van het gezin met een rijbewijs als bijbestuurder bijgenomen worden ?

• 0

#2 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 05 November 2014 - 16:18

Dit is een typische vraag voor Switchblade, dus hopelijk is die hier snel (allez ja, ik denk bij auto's toch aan hem :p)

• 0

#3 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4298 berichten

Posted 05 November 2014 - 17:04

das vooral voor boetes  :mellow:

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#4 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 05 November 2014 - 17:23

Bij deze, presenteer ik u een van de meest hulpzame en zinvolle threads op een forum.

zal zelf al beginnen:

Iemand een idee hoeveel 'bijbestuurders' men mag aanvragen bij een autoverzekering ? Gaat het enkel om 1 extra of kan ieder lid van het gezin met een rijbewijs als bijbestuurder bijgenomen worden ?

In principe mag iedereen met jouw wagen rijden als je hier toestemming voor geeft. Nu is het wel zo dat indien er personen zijn die meerdere malen per week of dagelijks gebruik maken van je voertuig, dit je best aangeeft aan je verzekering. Op basis van aantal personen en leeftijd van die personen wordt dan een premie vastgesteld. Dit hangt ook af van verzekeringmaatschappij tot de andere. Dus best eens nahoren bij verschillende verzekeringsmaatschappijen en misschien kan je er dan een paar tegen elkaar uitspelen.

• 1

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#5 Black

Black

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 497 berichten

Posted 05 November 2014 - 18:25

Hmm bedankt. Er bestaat dus geen soort limiet voor een autoverzekering ?

• 0

#6 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 05 November 2014 - 18:42

Ik dacht het niet, het enige wat die mannen interesseert is geld, dus ...

• 0

#7 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 06 November 2014 - 16:11

Weet er iemand wanneer en of er een nieuw (tweede) seizoen komt van Salamander op één?

+ van de serie crème de la crème?

Edited by Eveliciouz, 06 November 2014 - 16:12.

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#8 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 November 2014 - 16:25

Weet er iemand wanneer en of er een nieuw (tweede) seizoen komt van Salamander op één?

+ van de serie crème de la crème?

Voor die serie van Salamander ben ik nog met de regisseur op allerlei filmlocaties geweest. Een aantal lagen op ons grondgebied en aangezien ik op ruimtelijke ordening werk ben ik mee geweest :p

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#9 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 06 November 2014 - 16:28

Voor die serie van Salamander ben ik nog met de regisseur op allerlei filmlocaties geweest. Een aantal lagen op ons grondgebied en aangezien ik op ruimtelijke ordening werk ben ik mee geweest :p

:o     Enig idee van een datum? :p

• 0

Live. Love. Laugh.

#10 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 November 2014 - 16:45

:o     Enig idee van een datum? :p

Daar heb ik spijtig genoeg geen flauw benul van. Was ook voor het eerste seizoen, voor het 2de zijn ze niet meer langsgekomen :p

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#11 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 07 November 2014 - 10:35

Heeft er iemand ervaring met beëdigde vertalers? Ik moet mijn diploma's officieel laten vertalen. 

• 0

#12 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 07 November 2014 - 11:06

Heeft er iemand ervaring met beëdigde vertalers? Ik moet mijn diploma's officieel laten vertalen. 

Hou uw geld maar klaar, zou ik zeggen. Beëdigd vertalers zijn niet al te goedkoop. 

Naar welke talen moet het?

• 0

#13 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 07 November 2014 - 11:40

Hou uw geld maar klaar, zou ik zeggen. Beëdigd vertalers zijn niet al te goedkoop. 

Naar welke talen moet het?

Enkel naar Engels. Het zou zowel om mijn diploma's (Bachelor en Master) en de puntenlijsten gaan. 

Ik snap wel waarom het door een beëdigde vertaler moet, maar toch stoort het mij wel dat het duur gaat worden :( 

• 0

#14 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 07 November 2014 - 11:45

Moet ik polsen naar beëdigde vertalers?

• 1

#15 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 07 November 2014 - 12:16

Moet ik polsen naar beëdigde vertalers?

Yes plz  :wub: maar enkel als het niet van je QI tijd afgaat.

• 0

#16 Black

Black

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 497 berichten

Posted 14 December 2014 - 16:52

http://www.aliexpres...2240306578.html

Iemand die verstand heeft van diagnose tools voor uw wagen ?
Wil een paar functies van mijn wagen activeren en testen en vind het nogal gek om daar voor altijd naar de garage te moeten gaan wanneer dat allemaal thuis zelf kan met zo'n tooltje.

Is er een goed merk of iets goedkoop dat degelijk werkt ? Heb bovenstaande item gevonden maar ben niet zeker of die ook zaken oplost of enkel de foutecode weergeeft zonder die te kunnen oplossen.

EDIT:

http://www.aliexpres..._617654461.html

Deze gevonden ook, voor 50 euro ?

Edited by Black, 14 December 2014 - 16:58.

• 0

#17 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 21 January 2015 - 15:18

Heeft iemand enig idee hoeveel tijd dat een werkgever max. krijgt om verlofaanvragen goed te keuren?

Heb her en der al navraag gedaan (ook aan iemand binnen het bestuur) maar blijkbaar weten niet veel mensen waar of hoe ik dit te weten kan komen?

• 0

Live. Love. Laugh.

#18 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 21 January 2015 - 15:27

Heeft iemand enig idee hoeveel tijd dat een werkgever max. krijgt om verlofaanvragen goed te keuren?

Heb her en der al navraag gedaan (ook aan iemand binnen het bestuur) maar blijkbaar weten niet veel mensen waar of hoe ik dit te weten kan komen?

Als ik het goed voorheb heeft de werkgever 2 weken de tijd om na het indienen van de verlofaanvraag dit onderbouwd af te wijzen.

• 0

#19 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 21 January 2015 - 15:37

Goede vraag ... Ik denk niet dat er echt richtlijn in is. Bij ons is het zo dat je uw groot verlof ten laatste tegen eind januari moet ingediend zijn, en in februari bekijken ze dan wat er mogelijk. Verlof gewoon door het jaar wordt meestal vrijwel meteen goed gekeurd.
  • 0

#20 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 02 February 2015 - 11:50

Wat zijn goede bronnen om te studeren voor mijn examen voor theoretisch rijbewijs? 

Ik wil het volgende week opnieuw doen, maar mijn boek is dus al zeker 5 jaar oud. 

• 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users