Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Het grote kleine-vraagjes topic

vraag hulp

• Please log in to reply
746 replies to this topic

#21 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 02 February 2015 - 12:29

Wat zijn goede bronnen om te studeren voor mijn examen voor theoretisch rijbewijs? 

Ik wil het volgende week opnieuw doen, maar mijn boek is dus al zeker 5 jaar oud. 

VAB-site? Ze hebben daar alsinds theorie op staan. Kan zijn dat het niet alles is.

Edited by Hybride Zalm, 02 February 2015 - 12:29.

• 0

死んでください

#22 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 02 February 2015 - 12:57

Ik had een boek voor de borden etc, maar die kan je dan ook online vinden.

Ik had erna (na de borden te kennen) hele tijd online examens gedaan. Die van de VAB raad ik niet aan, want die hebben maar een pool van 50 vragen ofzo.. (je gaat veelal de helft dubbel krijgen).

Ik denk dat ik de deze had gebruikt: http://www.merksemse...efenvragen.aspx (te lang geleden :p). Maar er was een website die echt moeilijk was qua vragen (Dawg had die ook gebruikt). Die was ik blijven herhalen... examen van de VAB was vergeleken met dat peanuts :p

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#23 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 02 February 2015 - 13:51

Wat zijn goede bronnen om te studeren voor mijn examen voor theoretisch rijbewijs? 

Ik wil het volgende week opnieuw doen, maar mijn boek is dus al zeker 5 jaar oud. 

Ik deed verschillende dingen, waar en wanneer ik eigenlijk kon.

Thuis had ik de pc (cd-rom gekoch voor 15€ in media markt)
- Ook gebruikte ik de Vab website wel eens en soms http://www.gratisrijbewijsonline.be/

Zo had ik verschillende vragen, in een ander perspectief.

En als ik op toilet, bus, bij men broer in de wagen, gebruikte ik men gsm er is z'n app van kbc dacht ik waar je ook test examens kon afleggen, deze deed ik ook 5 minuten voor ik in theorie zaal zat. 

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#24 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 02 February 2015 - 14:12

Gewoon online leren. Is meer dan voldoende. http://www.gratisrijbewijsonline.be/

• 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#25 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 03 February 2015 - 15:09

Gebruik http://www.gratisrijbewijsonline.be/ en een dag voor je examen moet je anders een smsje zenden voor het proefexamen. Er zijn er veel daardoor geslaagd ;)

• 0

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#26 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 05 February 2015 - 12:29

Iemand die weet waar je Funko! Pop figuurtjes kan kopen/ bestellen?
Bol.com weet ik

• 0

#27 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 05 February 2015 - 13:24

Bol.com weet ik

gekkogames.be dacht ik ook.

• 1
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#28 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 05 February 2015 - 13:43

Bol.com weet ik

Bij Archonia.be hebben ze er ook veel :) daar komen de mijn vandaan. 

• 1

#29 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 05 February 2015 - 14:35

Merci kzal daar eens op rondneuzen

• 0

#30 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 06 February 2015 - 16:30

Bij Archonia.be hebben ze er ook veel :) daar komen de mijn vandaan. 

gekkogames.be dacht ik ook.

Bedankt voor de 2 sites. Toch vind ik niet de funko pop! die ik zou willen
Zelf niet op de site van funko pop!.

Ik zoek Baymax zonder zijn upgrades :p

• 0

#31 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 06 February 2015 - 17:01

Bedankt voor de 2 sites. Toch vind ik niet de funko pop! die ik zou willen
Zelf niet op de site van funko pop!.

Ik zoek Baymax zonder zijn upgrades :p

http://www.amazon.co...e/dp/B00NZI8J3E

:p

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#32 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 06 February 2015 - 17:44

Heb ik ook gezien.
Maar die is veel duurder dan de andere :o

• 0

#33 dnno50

dnno50

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 09 February 2015 - 09:37

Ik wist niet direct waar ik dit moest plaatsen, dus maar hier. Afgelopen academiejaar heb ik industriële wetenschappen (electronica ict) gevolgd aan de UA. Nu was dat jaar niet echt een success (eerder een flop) en dacht ik dat het dit jaar wel beter zou gaan, niet dus. Nu ben ik nogal radeloos van wat ik moet gaan doen, tevens omdat ik nooit echt een probleem op school heb gehad (nooit blijven plakken tot nu dan) en omdat ik nooit een backup plan had gemaakt. Ik zie er nu nogal tegenop om dit academiejaar af te maken uit schrik en faalangst.

Heeft iemand een idee van wat ik het best zou kunnen doen? Iemand had me aangeraden om een opleiding netwerkbeheer bij syntra te volgen maar ik weet niet op dit diploma/attest enige waarde heeft op de arbeidsmarkt.

• 0

#34 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 09 February 2015 - 13:21

Hold your horses on Syntra. Eerst even kijken wat er foutloopt bij de UA. Is de leerstof te moeilijk, ga je te veel uit, zijn het te grote pakketten om eens te leren? 

• 1

"Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision."

#35 dnno50

dnno50

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 09 February 2015 - 17:39

Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed waar het fout loopt. De leerstof ik opzich niet zo moeilijk, behalve misschien het programmeren.. Tevens had ik vaak wel een goed gevoel bij het examen, achteraf bleek dat het niet zo goed was verlopen zoals ik had gedacht. Mijn grootste zorg op dit moment is het feit dat ik vorig academiejaar geen 50% van de studiepunten had behaald en daardoor dit jaar er maximaal 45 mocht opnemen met als voorwaarde dat ik minstens 50% van de SP moest terugverdienen. Nu denk ik niet direct dat dit nog gaat goedkomen.

Edited by dnno50, 09 February 2015 - 17:39.

• 0

#36 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 09 February 2015 - 17:58

Kijk eerst waar de mogelijk oorzaak kan liggen zoals Jappi zegt. Indien je het niet echt weet, probeer dan eens langs te gaan bij de dienst leerlingbegeleiding (of hoe deze ook mag heten tegenwoordig). Als je niet goed kan leren, of dergelijke andere problemen hebt, dan stellen ze met jou een plan op op jou formaat!

Ik zou niet te snel opgeven. Ik heb ook een jaar en half langer over mijn opleiding gedaan, omdat ik de wiskunde niet aankon, maar mits extra inspanningen en extra bijlessen, ben ik er toch geraakt.

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#37 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 09 February 2015 - 19:45

Ik zou inderdaad eens horen voor studiebegeleiding en eventueel bijles. Misschien zit je studiemethode niet helemaal goed voor jou richting? 

Probeer toch nog de helft van je studiepunten te halen, desnoods via de herexamens. Zeker niet opgeven. Zelfs al is het maar 51% dat je haalt. 

• 0

#38 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4299 berichten

Posted 09 February 2015 - 19:58

Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed waar het fout loopt. De leerstof ik opzich niet zo moeilijk, behalve misschien het programmeren.. Tevens had ik vaak wel een goed gevoel bij het examen, achteraf bleek dat het niet zo goed was verlopen zoals ik had gedacht. Mijn grootste zorg op dit moment is het feit dat ik vorig academiejaar geen 50% van de studiepunten had behaald en daardoor dit jaar er maximaal 45 mocht opnemen met als voorwaarde dat ik minstens 50% van de SP moest terugverdienen. Nu denk ik niet direct dat dit nog gaat goedkomen.

Alleszinds eerst is contact opnemen met de studentenbegeleiding om over al je mogelijkheden te gaan die mensen hebben uiteindelijk een veel betere kijk op al je mogelijkheden. Best zo snel mogelijk zpdat je ook nog rekening kan houden met de uitschrijftermijnen om zo nog studiepunten te recupereren, pas wel op daarmee in verband met kindertoeslag etc.

Edited by smitske, 09 February 2015 - 20:03.

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#39 Jappii

Jappii

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1637 berichten

Posted 09 February 2015 - 23:48

En anders, start your own business. :)

• 0

"Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision."

#40 dnno50

dnno50

Newbie

• Member
  • Pip
  • 3 berichten

Posted 10 February 2015 - 14:43

Bedankt voor al de info iedereen! Ik zal zo snel mogelijk een afspraak maken met de studentenbegeleiding :)

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users