Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Het grote kleine-vraagjes topic

vraag hulp

• Please log in to reply
746 replies to this topic

#721 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 08 February 2018 - 11:38

Ik wel, constant. ¯\_(ツ)_/¯

Welke problemen zoal? Hun support is nochtans echt wel de beste die er is. 

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#722 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 08 February 2018 - 12:19

Welke problemen zoal? Hun support is nochtans echt wel de beste die er is. 

Ik vermoed de coverage.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#723 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 08 February 2018 - 23:33

Ik vermoed de coverage.

Jup. Echt te vaak naar mijn zin geen signaal... Heb ze het voordeel vd twijfel gegeven met mijn OP X maar is hetzelfde met mijn 5T :/
  • 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#724 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 09 February 2018 - 12:31

Hem laten opbiechten en als hij het zelf niet doet, dan pas naar prof stappen. Gesprek ook opnemen mss.

Hij weigert dus om het zelf tegen de prof  te zeggen. Gesprekken zijn dmv chat gebeurd, dus het staat allemaal zwart op wit. Hij vindt dat 'als hij er over 2 weken nog hard aan werkt er niets aan de hand is', maar de deadline is wel vanavond. Ik laat niet zomaar meeliften op mijn werk.

• 0

#725 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 10 February 2018 - 17:12

Hij weigert dus om het zelf tegen de prof te zeggen. Gesprekken zijn dmv chat gebeurd, dus het staat allemaal zwart op wit. Hij vindt dat 'als hij er over 2 weken nog hard aan werkt er niets aan de hand is', maar de deadline is wel vanavond. Ik laat niet zomaar meeliften op mijn werk.

Ik ga er dus van uit dat je naar je prof bent gestapt?
Keep us posted!
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#726 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 10 February 2018 - 18:19

Ik ga er dus van uit dat je naar je prof bent gestapt?
Keep us posted!

Hij realiseert zich dat hem zonder mij gewoon een volledig jaar kwijt gaat zijn en pas volgend jaar gaat afstuderen. Ik heb dan ook gezegd dat we ofwel samen een mail opstellen, ofwel deed ik het zelf en ging ik alleen verder met het onderzoek. Hij heeft dan maar toch schoorvoetend toegegeven. We hebben een mail opgesteld waarin duidelijk staat wie wat van onze data heeft gemaakt. Ik heb dan ook geweigerd om mijn data naar hem te sturen, en dat hij mij zijn data moest sturen. Ik heb dan een excel-file gemaakt met een tab met de gecombineerde data, en een voor elk onze data afzonderlijk. Zijn data was echt nog geen werkje van het middelbaar waardig trouwens. Ben daar nog 2u aan bezig geweest om dat iet of wat presentabel te krijgen, want dat stond echt gewoon vol met kemels. Heb dan de mail verstuurd naar de prof met hem in CC. Durfde hij mij nog verwijten dat ik zijn data zo heb herschikt om 'het contrast tussen onze twee "helften" extra in de verf te zetten".

Ik heb hem nu ook gezegd dat ik mij persoonlijk diep beledigd voel, zeker omdat hij gewoon grofweg toegaf dat hij eigenlijk op mijn werk wilde meeliften, maar dat hij het 'not done' vindt om 'een vriend er zo in te naaien'. Heb hem dan ook gezegd dat hij nog één kans krijgt. Als de prof vragen bij onze data heeft dat we die eerlijk en zonder omwegen beantwoorden waar het op staat. Als hij nu nog ook maar durft één fout maken is het echt gedaan en mag hem een jaar spenderen aan zelf een nieuw onderzoek op poten te zetten.

Edited by Zobator, 10 February 2018 - 18:20.

• 0

#727 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 10 February 2018 - 20:41

Hij realiseert zich dat hem zonder mij gewoon een volledig jaar kwijt gaat zijn en pas volgend jaar gaat afstuderen. Ik heb dan ook gezegd dat we ofwel samen een mail opstellen, ofwel deed ik het zelf en ging ik alleen verder met het onderzoek. Hij heeft dan maar toch schoorvoetend toegegeven. We hebben een mail opgesteld waarin duidelijk staat wie wat van onze data heeft gemaakt. Ik heb dan ook geweigerd om mijn data naar hem te sturen, en dat hij mij zijn data moest sturen. Ik heb dan een excel-file gemaakt met een tab met de gecombineerde data, en een voor elk onze data afzonderlijk. Zijn data was echt nog geen werkje van het middelbaar waardig trouwens. Ben daar nog 2u aan bezig geweest om dat iet of wat presentabel te krijgen, want dat stond echt gewoon vol met kemels. Heb dan de mail verstuurd naar de prof met hem in CC. Durfde hij mij nog verwijten dat ik zijn data zo heb herschikt om 'het contrast tussen onze twee "helften" extra in de verf te zetten".

Ik heb hem nu ook gezegd dat ik mij persoonlijk diep beledigd voel, zeker omdat hij gewoon grofweg toegaf dat hij eigenlijk op mijn werk wilde meeliften, maar dat hij het 'not done' vindt om 'een vriend er zo in te naaien'. Heb hem dan ook gezegd dat hij nog één kans krijgt. Als de prof vragen bij onze data heeft dat we die eerlijk en zonder omwegen beantwoorden waar het op staat. Als hij nu nog ook maar durft één fout maken is het echt gedaan en mag hem een jaar spenderen aan zelf een nieuw onderzoek op poten te zetten.

Schone vriend amai... (hij, niet gij. You go girl.)

• 0

Q5wRaPu.png

#728 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 10 February 2018 - 21:33

Damn, wat een lef...
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#729 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 11 February 2018 - 07:38

Schone vriend amai... (hij, niet gij. You go girl.)

Damn, wat een lef...

Ja, de volgende keer dat wij met de prof een overleg hebben gooi ik het toch ook op tafel hoor. Dan mag hem nog zo er aan gewerkt hebben na deze deadline, dat moet toch effen aangekaart worden hoor.

• 0

#730 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 28 July 2018 - 23:08

iemand die zen xbox one x weg doet? 

• 0
We get lost in our own romance

#731 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 02 October 2018 - 08:12

Beste 4K monitor van dit moment?

Edited by Sakurasou, 02 October 2018 - 08:13.

• 0

#732 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 02 October 2018 - 09:23

Beste 4K monitor van dit moment?

Heb je een maximum bedrag? Anders de nieuwste van Asus :p (een kleine 1500-2000 euro :D)
  • 0

#733 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 02 October 2018 - 11:07

Heb je een maximum bedrag? Anders de nieuwste van Asus :p (een kleine 1500-2000 euro :D)

500 ofzo lol.

• 0

#734 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 02 October 2018 - 15:22

500 ofzo lol.

Geen idee of je die prijs een deftige 4K vindt :unsure:

Edit: Tenzij je geen G-sync, meer dan 60Hz en dergelijke wenst? 

https://www.alternat...1252020?lk=8028

4K staat cheaper dan ik dacht.

• 0

#735 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 02 October 2018 - 15:39

Als je zo eens gaat kijken op tweakers dan staat 4K echt cheap, soms rond de 250-300 euro al.

Maar goed, of je dan echt een goede koop maakt?

• 0

#736 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 02 October 2018 - 16:20

Ik heb nen LG 27" 27UD58 4K Ultra HD IPS monitor maar ben niet zo heel tevreden over deze. Dus kweet niet is dien beter dan men LG? :p 

De kleuren staan me niet zo aan op men monitor

• 0

#737 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 07 October 2018 - 15:20

Iemand enig idee wanneer die nieuwe intel-processors (en de begeleidende mobo's) beschikbaar komen?

• 0

#738 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 07 October 2018 - 19:14

Waarschijnlijk morgen de aankondiging.

https://be.hardware....aunch-event-aan

• 2

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#739 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 10 October 2018 - 18:36

Iemand een idee waar ik RDR2 Special Edition voor PS4 met guaranteed delivery op 26/10 kan vinden?

Heb een preorder op amazon UK maar is estimated voor 29/10...

bol.com uitverkocht

gamemania uitverkocht

coolblue verkoopt enkel standard ed

dreamland vanaf 27/10

• 0

Q5wRaPu.png

#740 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 10 October 2018 - 21:39

Iemand een idee waar ik RDR2 Special Edition voor PS4 met guaranteed delivery op 26/10 kan vinden?
Heb een preorder op amazon UK maar is estimated voor 29/10...

bol.com uitverkocht
gamemania uitverkocht
coolblue verkoopt enkel standard ed
dreamland vanaf 27/10

Hmm.. wat rondrijden naar supermarkten zoals Carrefour? Of een Fun of weet ik veel wat.

Amazon blijft ook een goede optie. Had vaak dat het eerder toekwam dan verwacht.
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users