Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

[Mobiliteit] Uw ergernissen op de weg

• Please log in to reply
596 replies to this topic

#561 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 22 April 2016 - 17:57

Met invoegen bedoelde ik ook gewoon van rijstrook veranderen, bijvoorbeeld om een vrachtwagen voorbij te steken. Ik doe nogal vaak de E314 tussen Leuven en Hasselt, en daar zijn maar twee rijstroken per richting. Het is ongelooflijk hoe vaak het verkeer daar wordt opgehouden door slakken die een vrachtwagen voorbij steken aan 91km/u.

Daar is dat zo ergerlijk :(

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#562 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 23 April 2016 - 08:25

Alleen spreekt hij niet van invoegen :) Kan zijn dat het zo was, maar dat is een andere situatie. Iemand die te traag invoegt, is altijd een probleem. Daarvoor hoeft die zelfs niet 90 te rijden.

Ik reed op eerste rijvak en deed een manoeuvre om 2 vrachtwagens in te halen. Toen dook plots die wagen aan 90km/u op die die 2 vrachtwagens ook wou inhalen. Ik was echt enorm verschoten en nog net op het derde rijvak kunnen gaan. 

Hij/Zij heeft er trouwens enorm lang over gedaan om die 2 vrachtwagens voorbij te steken.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#563 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 26 May 2016 - 06:25

De Toyota Aygo die de hele tijd op het linker bleef rijden.

Grmbl

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#564 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 27 May 2016 - 06:29

Mensen die ineens op uw rijvak komen zonder een richtingaanwijzer te gebruiken. Bij zo'n mensen heb ik gewn zin om erop in te rijden in plaats van te remmen.

• 0

#565 Elexus

Elexus

Big Poster

• Clan Rookie
  • 865 berichten

Posted 27 May 2016 - 07:09

Deze week echt zo'n 5 auto's moeten wachten tot iemand zo vriendelijk was om mij de verplichte voorrang van rechts te geven. :')
  • 0

#566 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4299 berichten

Posted 27 May 2016 - 07:15

Mensen die ineens op uw rijvak komen zonder een richtingaanwijzer te gebruiken. Bij zo'n mensen heb ik gewn zin om erop in te rijden in plaats van te remmen.

Die zullen druk op weg zijn geweest naar hun garage om die te halen he :p

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#567 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 27 May 2016 - 11:19

Mensen met van die onnozele gepersonaliseerde nummerplaten.

Gelukkig spijzen ze met de 2000 ballen die ze daarvoor neertellen wel de staatskas.  :rofl:

• 1

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#568 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 27 May 2016 - 14:25

Deze week echt zo'n 5 auto's moeten wachten tot iemand zo vriendelijk was om mij de verplichte voorrang van rechts te geven. :')

gewoon nemen, en als ze hem nie geven: gratis groot onderhoud (en de rest .. :mellow: . )

• 0

#569 Elexus

Elexus

Big Poster

• Clan Rookie
  • 865 berichten

Posted 27 May 2016 - 15:34

gewoon nemen, en als ze hem nie geven: gratis groot onderhoud (en de rest .. :mellow: . )

Welja, ik zou dat misschien wel doen (of misschien ook niet xD) moest mijn auto nu zo geen licht city-autootje zijn. Als er enen in mijn zijkant rijdt, vouwt ie in 2 gelijk een serviette. :p

• 0

#570 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 27 May 2016 - 20:25

Nu, met de firmawagen zou ik dat wel altijd doen, maar als je zo een kleine wagen hebt, meh.

En ook al de zever die je er mee hebt nadien, buh

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#571 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3557 berichten

Posted 28 May 2016 - 04:44

Welja, ik zou dat misschien wel doen (of misschien ook niet xD) moest mijn auto nu zo geen licht city-autootje zijn. Als er enen in mijn zijkant rijdt, vouwt ie in 2 gelijk een serviette. :p

ik rij ook met een kleine auto. gewoon uw voorrang nemen zelf al is het een vrachtwagen. je moet u vooral niet laten doen. vrachtwagens denken dat ze alles mogen en die mensen met hun SUV die vastzit als er 2cm modder ligt hebben grootheidswaanzin. neem waar je recht op hebt en ze voelen hun 2 dagen slecht en overwegen een penisvergroting om hunzelf beter te laten voelen. 

• 0

#572 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 28 May 2016 - 08:24

Gewoon durven dreigen! Zelfs de meeste dikke BMWs willen geen krasjes en deuken hoor
  • 0
~Memento Mori~

#573 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 28 May 2016 - 08:36

Gewoon durven dreigen! Zelfs de meeste dikke BMWs willen geen krasjes en deuken hoor

Ye. Doe ik ook bij het ritsen. Ze stoppen toch uiteindelijk, want niemand wil een krasje en was dat niet bij wet verplicht? 

• 0

#574 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 28 May 2016 - 11:02

Ik dacht dat die wet enkel geldig is op gewone wegen en niet op autostrades (correct me I'm wrong). Ik neem wat van mij is (tenzij er n 10tonner van links komt aangevlogen, er zijn ook grenzen)
  • 0
~Memento Mori~

#575 Elexus

Elexus

Big Poster

• Clan Rookie
  • 865 berichten

Posted 28 May 2016 - 12:53

Haha, mja ik ben niet zo een held in het verkeerd (allez ik kan wel goed rijden, maar ik ga niet snel bruusk wat doen, ook al heb ik gelijk). :p

Misschien toch maar eens proberen volgende keer, maar 'k wil niet dat mijn otootje schade zou krijgen. D:

• 0

#576 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 28 May 2016 - 13:05

Ik doe nooit bruusk, want das gevaarlijk 😉
  • 0
~Memento Mori~

#577 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 01 June 2016 - 06:55

Mensen die aan dezelfde snelheid willen voorbijsteken

084.png

• 0

#578 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3557 berichten

Posted 11 June 2016 - 14:54

rode lichten zijn nu ook al een richtlijn. al een geluk dat ik die onnozelaar zag afkomen. 

• 1

#579 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3557 berichten

Posted 06 September 2016 - 17:41

een afrit missen is geen probleem meer. vol op de remmen, in achteruit steken en terugrijden. jammer dat er geen vrachtwagen op gereden heeft. 

• 1

#580 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 07 September 2016 - 19:50

Wieler terrosisten, dat het maar rap terug koud en nat word dat die wannabees thuisblijven. Arrogante zakken...

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users