Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Sportiefste 4Gamer van het jaar 2015!

• Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 06 January 2015 - 14:09

Een nieuw jaar, nieuwe voornemens. Deze hebben maar al te vaak ook met sportieve doelstellingen te maken. Wij, met 4Gamers, willen jullie leden aanmoedigen om mee met ons te sporten.

De eerste editie in 2014 was een succes, dus geven we vanaf vandaag het startschot van het nieuwe jaar, 2015!!

Nog even de regels:

Je zet hier op welke sport je vandaag gaat doen of al gedaan hebt. Per sport krijg je 1 punt.

Op het einde van het jaar kunnen we dan kijken wie de sportiefste 4Gamer van het jaar is.
Voor mensen die een eindje naar school/werk fietsen of wandelen.. Jullie krijgen 1 punt als jullie er in totaal (lees: op en af) rond het uur over doen.

Winnaar 2014: Booka

tumblr_mad8yvikSg1r5z9ruo1_500.gif

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#2 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 January 2015 - 10:06

Voetbaltraining!

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#3 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 19 January 2015 - 13:54

Minivoetbal!

• 0

#4 basketfreak0

basketfreak0

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 746 berichten

Posted 30 January 2015 - 08:34

Lopen
  • 0
Twitter: @Gurdis

#5 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 30 January 2015 - 09:32

Deze manier van werken lijkt mij tbh niet echt "eerlijk"

Sommigen denken er vaak pas de dag nadien aan dat ze hier moeten posten en dan is hun punt eigenlijk al verloren. Zo krijg je niet alleen scheve statistieken maar ook mensen (ik neem mijzelf als voorbeeld) afhaken om hier nog aan mee te doen.

't Is maar een voorstel, maar kunnen we geen app gebruiken dat over alle telefoons beschikbaar is om de sportprestaties te meten en hier te posten, om dat dan als maatstaf te gebruiken voor puntenbedeling?

• 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#6 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 30 January 2015 - 09:45

Sommigen denken er vaak pas de dag nadien aan dat ze hier moeten posten en dan is hun punt eigenlijk al verloren. Zo krijg je niet alleen scheve statistieken maar ook mensen (ik neem mijzelf als voorbeeld) afhaken om hier nog aan mee te doen.

't Is maar een voorstel, maar kunnen we geen app gebruiken dat over alle telefoons beschikbaar is om de sportprestaties te meten en hier te posten, om dat dan als maatstaf te gebruiken voor puntenbedeling?

Ik snap wat je wilt bedoelen, maar ik moest ergens toch een lijn trekken.

Via een app werken lijkt mij handig, maar dan moet ik eens zien of er zo eentje is!

• 0

#7 Erra

Erra

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 30 January 2015 - 10:18

Het is uiteindelijk maar voor de fun he :p

Volledig akkoord dat het moeilijk te bepalen is wel.. Start to run is platform wide denk ik, maar daarmee kan je helaas ni alles optimaal bepalen denk ik :/

Cardio 1u

Fitness s'avonds

"Jeuj, d'eerste zen binne !"

• 0

#8 mastinator

mastinator

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 30 January 2015 - 12:09

Na de examens mijn resterende energie kwijtspelen door uurtje te gaan lopen

• 0

#9 Erra

Erra

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 17 February 2015 - 14:50

Dood concept? :p Leven inblazen!

Cardio Cardio Cardio!

10974221_10204651885990365_6706857658650

• 0

#10 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 17 February 2015 - 15:11

Thumbs up voor die benen! Van waar komt die joggingbroek, echt vet!

• 0

#11 Erra

Erra

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 17 February 2015 - 15:17

Thumbs up voor die benen! Van waar komt die joggingbroek, echt vet!

Thnx^^ 2x benen/week werpt vruchten af :p

Online nikestore (check men's running & training) ;)

• 0

#12 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 17 February 2015 - 15:20

Thnx^^ 2x benen/week werpt vruchten af :p

Online nikestore (check men's running & training) ;)

Ja, ik moet zeggen dat mijn benen door bijna 20 jaar voetbal ook wel vrij gespierd zijn. Mensen snappen vaak niet dat zo e manneke als mij (1m75) zo benen kan hebben :p

Maar dat is dan ook het enige, ben de laatste tijd serieus aan't slabakken in de fitness :/

• 0

#13 IAmUnited

IAmUnited

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 24 February 2015 - 18:01

Vandaag gaan we een uurtje lopen! 

• 0

#14 Pudish

Pudish

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4769 berichten

Posted 25 February 2015 - 16:13

Fitness

• 0
Al schudt men nog zo kloek, de laatste druppel valt toch altijd in de broek.
Twitter

#15 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 24 June 2015 - 21:11

Even bumpen, zonet een dikke twintig minuten gelopen, me proud
  • 1

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#16 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8818 berichten

Posted 26 June 2015 - 10:25

Oei, 'k wist niet dat deze topic dit jaar ook bestond :p

• 1

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#17 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 26 June 2015 - 10:42

Oei, 'k wist niet dat deze topic dit jaar ook bestond :p

oeps dan zeker :p

Om het volgen via een app te doen: er zijn genoeg activity trackers zeker? Ik kan alvast screens posten van de afgelegde afstand en tijd als dat moet :p

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#18 Booka

Booka

Crew

• Topic Starter
  • Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 26 June 2015 - 10:43

oeps dan zeker :p

Om het volgen via een app te doen: er zijn genoeg activity trackers zeker? Ik kan alvast screens posten van de afgelegde afstand en tijd als dat moet :p

Zou een mogelijkheid zijn ja!

• 0

#19 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8818 berichten

Posted 26 June 2015 - 10:54

Ik gebruik altijd Endomondo als ik ga inline skaten.

• 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#20 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 26 June 2015 - 11:02

Zou een mogelijkheid zijn ja!

Spoiler

• 1

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users