Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Nieuwsartikelen van afgelopen dagen verdwijnen bij "meer nieuws"?

Bug

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Rus'T.

Rus'T.

Newbie

• Member
  • Pip
  • 11 berichten

Posted 09 January 2015 - 19:42

Hey,

Ik weet niet als dit bij andere mensen ook zo is, maar er valt mij nu al een paar maanden iets raars op bij het nieuwssysteem van 4gamers. Het zit zo; als je naar 4gamers.be surft, krijgt je onmiddelijk een mooi overzicht van de afgelopen dagen van al het gamenieuws dat binnengekomen is, per dag en per tijdsstip. Wil je verder nieuws lezen van bijvoorbeeld meer dan drie dagen geleden kan je klikken op de "meer nieuws" knop. 

Nu is het mij opgevallen dat er zeer veel artikelen niet meer verschijnen in het "meer nieuws" overzicht. Zo zijn er bepaalde artikelen die ik mij kan herinneren van een goede week geleden die niet meer te vinden zijn dit overzicht.. Zeer jammer, omdat ik de stroom aan berichtgeving over gamesnieuws wel OK vind hier op 4gamers, en voor mij persoonlijk is gamenieuws de prioriteit. 4gamers is nu ook geĆ«volueerd in mijn hoofdbron om op de hoogte te blijven van gamenews en dergelijke. Ik heb dit reeds via verschillende browsers getest. Omdat ik niet in een situatie zit dat ik 4gamers elke dag kan checken, ben ik bang dat ik hierdoor soms belangrijk gamenieuws over het hoofd zie.

Is dit bewust zo, of worden misschien de hoogtepunten van de afgelopen dagen maar in het "meer nieuws" overzicht weergegeven? Toch raar dat er nieuws weggefilterd wordt.

En een off-topic vraagje: zou het mss in de toekomst mogelijk zijn de stijl van de nieuwsweergave te kunnen saven hier op 4gamers, via een cookie of setting in je profiel? Ik bedoel hiermee dat bijvoorbeeld de "frontpage" en "(meer) nieuws" sectie altijd wordt weergegeven in de "blog" layout ( of "headlines" of "front", naargelang de keuze). Het zou mooi zijn moest de blogstijl de artikels volledig weergeven, maar met de intro ben ik ook al content. Persoonlijk lees ik het nieuws liefst in de blog layout, maar bij elk bezoek wordt dit terug naar standaard gezet.

Alvast bedankt voor de info :).

• 0

"You tried your best and failed miserably... The lesson is, never try." - H.J.S.

#2 Jay

Jay

Crew

• Crew
  • 745 berichten

Posted 09 January 2015 - 20:52

Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze nieuwsvoorziening :)

Wat het "verdwijnen" van nieuwsberichten betreft: ik denk niet dat er echt iets verdwijnt, alleen staat het nieuws niet in het overzicht waar jij zoekt. Klik je op "meer nieuws", dan kom je hier terecht en daar worden effectief enkel gewone berichten met het label "nieuws" geplaatst. Andere labels zijn trailers en screenshots, evenals reviews, previews en specials. Alle berichten met trailers of video's erin kan je (via het submenu) hier vinden.

Om al het nieuws te hebben zou je dus eigenlijk moeten kijken naar nieuws, trailers en screenshots samen (en eventueel reviews etc.). Eigenlijk is het de bedoeling dat die trailers en screenshots ook mee in het algemene nieuwsoverzicht komen, maar dat was aanvankelijk niet zo geprogrammeerd en is voorlopig dus nog niet doorgevoerd omdat er andere prioriteiten zijn en we wat moeten kijken hoe we de beschikbare middelen inzetten. Hetzelfde geldt voor je vraag naar het onthouden van de nieuwsweergave die je verkiest: staat op het lijstje, maar voorlopig nog niet doorgevoerd.

• 0
4Gamers Eindredactie
PSN: jayfaction

#3 Rus'T.

Rus'T.

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 11 berichten

Posted 11 January 2015 - 12:26

Ah ok, thx voor de heads-up!

• 0

"You tried your best and failed miserably... The lesson is, never try." - H.J.S.

Also tagged with one or more of these keywords: Bug

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users