Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Grand Theft Auto V

• Please log in to reply
204 replies to this topic

#41 Vonx

Vonx

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 102 berichten

Posted 14 April 2015 - 12:22

Ik zit dus met de failed zlib error, heb een week zitten downloaden en nu zou ik da dus terug moeten doen. Gelukkig kan ik de discs van iemand lenen want weer een week downloaden zie ik niet zitten

• 0

#42 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 14 April 2015 - 18:47

Speelt zeer vlot, heb alles open staan behalve die MSAA en die andere, die staan op 2x
Op 1080p speelt heel vlot. Enigste minpunt is, dat wanneer ik met een auto rijdt, en die op snelheid geraakt de auto begint te schokken ofwel moet dat de putten voorstelling in de wegen ofzo dunno.
  • 0

#43 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 14 April 2015 - 20:02

Besloten om de game te kopen in de lokale gameboer voor 45 euro (goedkoper dan steam en evenduur als g2play, met het voordeel dat ik geen 60GB moet downloaden en ook de pre-order bunssen krijg :D ).

De box en alles erbij zien er echt zalig uit! Rockstar let zelfs op kleine details als een soort van zegel om het te kunnen openen.

Installing as we speak :D

Edited by Bl4ck, 14 April 2015 - 20:04.

• 0

#44 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 14 April 2015 - 23:39

Mijn GTX580 trekt het nog goed. Kan spelen op full HD met medium/high settings (enkel textures op high lukt niet) en wat AA. 

Net online een partijtje golf gespeeld met switchblade, zalig. Vanaf morgen het echte online werk verkennen.

• 1

- 4Gamers Forum Administrator -

#45 Faxke

Faxke

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 43 berichten

Posted 15 April 2015 - 07:04

Dikke fun GTA!

Voeg me toe als friend: Faxke2000

cu on the 'battlefield' :)

• 0
-- Faxke --

#46 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 09:47

Game draait zalig!
Ik denk dat ik hem maxed out speel met mijn GTX770 2GB VRAM. Ik krijg wel een waarschuwing dat ik teveel VRAM gebruik maar amper of geen stuttering.

Ik zal anders aan thread maken voor het MP gedeelte ?
  • 1

#47 Piekatjoe

Piekatjoe

Gettin warmed up?

• Clan Hero
  • 105 berichten

Posted 15 April 2015 - 12:01

Staat echt alles open? Heb zelf ook een GTX770 2GB maar durfde niet alles opendraaien :p.

• 0

#48 Jejskov

Jejskov

Crew

• Crew
  • 718 berichten

Posted 15 April 2015 - 12:28

Ik draai het op een GTX770 2G. Ik draai op de settings van nvidia experience en adaptive vsync aan. continue 60fps en af en toe een stuttering. Game geeft wel aan dat er te veel vram gebruikt wordt maar het loopt soepel.

• 0

#49 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 13:02

Staat echt alles open? Heb zelf ook een GTX770 2GB maar durfde niet alles opendraaien :p.

Gewoon die waarschuwing afzetten en alles op max zetten en check eens.
Spel ziet er gewoon Z-A-L-I-G uit. Beste graphics ooit in een PC game, en de wereld is GIGANTISCH.

Heb al liggen tennissen, hardlopen en racen. Ge kunt gewoon geen 2 missies na elkaar doen zonder een extra activiteit te willen doen. Ben nu aan het investeren op de beurs en ben op datesites bezig met Franklin :D
  • 0

#50 Piekatjoe

Piekatjoe

Gettin warmed up?

• Clan Hero
  • 105 berichten

Posted 15 April 2015 - 13:27

Jammergenoeg heeft de online kuren atm :/.

• 0

#51 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 13:44

Iemand hier die de Ifruit App heeft geinstalleerd ?

Mijn smartphone zou compatibel moeten zijn volgens de rockstar support maar krijg hem maar niet geinstalleerd van de google playstore. Deze zegt dat mijn apparaat niet compatibel is.

Heb een Moto G
  • 0

#52 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 15 April 2015 - 14:03

Yep, ik heb ifruit. Maar behalve je auto tunen en minigames spelen om je hond chop af te richten en links naar de website van rockstar is er niets bijzonders op te vinden
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#53 Enzime

Enzime

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 750 berichten

Posted 15 April 2015 - 14:21

Yep, ik heb ifruit. Maar behalve je auto tunen en minigames spelen om je hond chop af te richten en links naar de website van rockstar is er niets bijzonders op te vinden

Werkt dat al? Dacht dat de PC versie nog niet support was.

https://support.rock...with-GTAV-on-PC

• 0

#54 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 14:52

Ah ok. Merci voor de info ;)
  • 0

#55 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 15 April 2015 - 14:56

Ah, ik wist niet dat er een verschil tussen was :p
  • 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#56 neinneinnein

neinneinnein

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 329 berichten

Posted 15 April 2015 - 16:26

Besloten om de game te kopen in de lokale gameboer voor 45 euro (goedkoper dan steam en evenduur als g2play, met het voordeel dat ik geen 60GB moet downloaden en ook de pre-order bunssen krijg :D ).

De box en alles erbij zien er echt zalig uit! Rockstar let zelfs op kleine details als een soort van zegel om het te kunnen openen.

Installing as we speak :D

Welke zooi krijg je daarbij? Steam, of die Social club?

• 0

#57 Oiram

Oiram

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 29 berichten

Posted 15 April 2015 - 16:43

Alle retail versies hebben Rockstar Social Club, en eindelijk heeft de steam versie dat ook als ik het goed versta...

Sinds gisteren geinstalleerd, is wonderwel allemaal behoorlijk vlot gegaan, ook patch downloaden. Spel draait vrij goed moet ik zeggen. Heb de nVidia optimal settings geactiveerd en die heeft zogoed als alles open gezet. Wel op de native resolutie van mijn beeldscherm en die is wat lager dan gemiddeld (1280 x 1024).

Ook al even online geweest, ging ook redelijk vlot. Al was het mij op het begin nogal onduidelijk wat ik moest doen. Hoop dat het online gedeelte niet verziekt raakt door cheats en andere zooi, maar ik vrees ervoor... Dit zou wel eens het grootste nadeel aal de PC versie kunnen worden. Als er mod servers zouden zijn, geen probleem, kan ik online spelen met mods en cheats en als ik die uitschakel speel ik op normale servers zonder. Hoop dat ze bij Rockstar daar wat rekening mee gehouden hebben.

• 0

#58 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 17:22

Welke zooi krijg je daarbij? Steam, of die Social club?

Enkel social club. Als ge de game online koopt of ergens een steam key koopt moet ge eerst via steam activeren en downloaded en daarna op social club ook. Retail versie is eiglk perfect, tenzij ge steam achievements en die hele omgeving graag hebt. Installeren en alles duurde ongeveer een uur.
  • 0

#59 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 15 April 2015 - 18:56

Gewoon die waarschuwing afzetten en alles op max zetten en check eens.
Spel ziet er gewoon Z-A-L-I-G uit. Beste graphics ooit in een PC game, en de wereld is GIGANTISCH.

Heb al liggen tennissen, hardlopen en racen. Ge kunt gewoon geen 2 missies na elkaar doen zonder een extra activiteit te willen doen. Ben nu aan het investeren op de beurs en ben op datesites bezig met Franklin :D

Kom maar eens golfen ^^

• 1

- 4Gamers Forum Administrator -

#60 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 15 April 2015 - 19:03

Kom maar eens golfen ^^

tennis kan ik ook wel goe xD Mss dat ik dan kan winnen