Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

[CHECK] LoLxBorderlands2 wallpaper featuring Caitlyn

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 ZeeSteen

ZeeSteen

Newbie

• Member
  • Pip
  • 13 berichten

Posted 22 January 2015 - 20:48

Hey ik heb een paar dagen geleden een wallpaper gemaakt die een "cross" hoort te zijn tussen League of Legends en Borderlands 2! Vermits ik hier nog nooit iets gepost heb maar wel frequent artikels lees dacht ik toch maar eens wat te posten en de wallpaper met jullie te delen ^_^!

Ik weet dat het iets te "kawai" is voor volledig naar borderlands toe te gaan maar ik vind het nog altijd enigszins geslaagd. Please do rate and comment, ik ga er misschien nog maken in de toekomst (als de examens voorbij zijn)

Voor de geïnteresseerden: dit is de originele afbeelding

txo8jAG.jpg

Edited by ZeeSteen, 22 January 2015 - 20:50.

• 5

#2 GoldenNathan

GoldenNathan

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1192 berichten

Posted 22 January 2015 - 21:22

Wel leuk maar bij borderlands staan ze toch altijd? Beetje gek dat zij op de grond ligt ^^

• 0

#3 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 22 January 2015 - 21:31

Hawt and nice, gets a Phazon seal of approval ^^

• 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#4 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 22 January 2015 - 21:40

Dat is wel nice :)

Voor mijn part maak je een hele reeks over games van 2015 en maak ik er een frontpagespecial van, echt nice :)

• 0

#5 Erra

Erra

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 614 berichten

Posted 23 January 2015 - 10:17

Nice job!^^

• 0

#6 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 23 January 2015 - 10:25

Echt wel heel sjiek! ^^

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#7 ZeeSteen

ZeeSteen

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 13 berichten

Posted 24 January 2015 - 14:51

Dat is wel nice :)

Voor mijn part maak je een hele reeks over games van 2015 en maak ik er een frontpagespecial van, echt nice :)

Nice :p Het plan was wel om het eerder LoL related te doen maar ik kan misschien wel afwijken van dat plan :p

Nu nog examens dus even krap op vlak van tijd, maar ik zal zien wat ik kan doen ^^ Ik veronderstel dat dit niet super tijdgevoelig is? :p

• 0

#8 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 24 January 2015 - 14:52

Mooi gedaan  :D Zeker ook opsturen naar Riot ;-)

Waarmee teken je? Software & hardware?

• 0

#9 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 24 January 2015 - 15:04

Nice :p Het plan was wel om het eerder LoL related te doen maar ik kan misschien wel afwijken van dat plan :p

Nu nog examens dus even krap op vlak van tijd, maar ik zal zien wat ik kan doen ^^ Ik veronderstel dat dit niet super tijdgevoelig is? :p

Inderdaad, spreek me maar eens via pm aan wanneer je tijd hebt :)
  • 0

#10 ZeeSteen

ZeeSteen

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 13 berichten

Posted 24 January 2015 - 15:19

Mooi gedaan   :D Zeker ook opsturen naar Riot ;-)

Waarom ik zulke dingen maak? Gewoon uit verveling haha :D

Vroeger toen ik jong was (14 - 15 jaar) zat ik vaak op een spel "dark future", een soort mafia spel waarin iedereen ook een profile pic had. Ik was toen geïnspireerd door al de mooie profile pics en begon ze zelf te maken en startte toen mijn eigen "zaakje" om in game geld te verdienen door profile pics te maken, dat is wat me toen gedreven heeft photoshop te leren :p. Als ik iets doe ben ik makkelijk "gedreven" om er de beste in te zijn dus heb ik toen op mezelf heel snel heel veel geleerd van photoshop.

Later op game fora maakte ik dan ook avatars en signatures voor mensen. 

Nu vele jaren later maak ik af en toe iets in photoshop "because I can" en omdat ik het wel fijn vind eens creatief te zijn. Dit heeft uiteraard ook te maken met mijn algemene interesse in alles wat Software/Hardware betreft :p. Ik zit namelijk in mijn laatste jaar Burgerlijk Ingenieur computerwetenschappen. Dus ja software/hardware was altijd al een passie :p

Edited by ZeeSteen, 24 January 2015 - 15:22.

• 0

#11 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 24 January 2015 - 18:23

Vroeger toen ik jong was (14 - 15 jaar) zat ik vaak op een spel "dark future", een soort mafia spel waarin iedereen ook een profile pic had. Ik was toen geïnspireerd door al de mooie profile pics en begon ze zelf te maken en startte toen mijn eigen "zaakje" om in game geld te verdienen door profile pics te maken, dat is wat me toen gedreven heeft photoshop te leren :p. Als ik iets doe ben ik makkelijk "gedreven" om er de beste in te zijn dus heb ik toen op mezelf heel snel heel veel geleerd van photoshop.

Nu vele jaren later maak ik af en toe iets in photoshop "because I can" en omdat ik het wel fijn vind eens creatief te zijn. Dit heeft uiteraard ook te maken met mijn algemene interesse in alles wat Software/Hardware betreft :p. Ik zit namelijk in mijn laatste jaar Burgerlijk Ingenieur computerwetenschappen. Dus ja software/hardware was altijd al een passie :p

Burgieeeeeeeeeeeeee! :p

Nenee, even serieus. Ik vind het ook wel zwaar de moeite. Ben nu wel niet zo'n LoL fan, meer een Borderlands fan, maar het ziet er wel top uit.

Ik weet u te vinden wanneer ik nog eens een avatar zoek. Ben daar altijd al slecht in.

PS: Volgens mij bedoelde ze wel degelijk waarmee en niet waarom :p

• 0

#12 ZeeSteen

ZeeSteen

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 13 berichten

Posted 24 January 2015 - 18:28

Burgieeeeeeeeeeeeee! :p

Nenee, even serieus. Ik vind het ook wel zwaar de moeite. Ben nu wel niet zo'n LoL fan, meer een Borderlands fan, maar het ziet er wel top uit.

Ik weet u te vinden wanneer ik nog eens een avatar zoek. Ben daar altijd al slecht in.

PS: Volgens mij bedoelde ze wel degelijk waarmee en niet waarom :p

Mooi gedaan   :D Zeker ook opsturen naar Riot ;-)

Owh LOL! Ik had "Waarom" gelezen.. And here I was blabbing about my life story.. Haha xD

Gemaakt met photoshop. Gebaseerd op de afbeelding die in de eerste post ook staat. Ik heb Cait dus niet zelf getekend, maar een bestaande afbeelding gezocht en ze daaruit geknipt om dan om te toveren tot de deze wallpaper ^_^!

EDIT: Die paragraph offset op 4Gamers is huge :p 

Edited by ZeeSteen, 24 January 2015 - 18:41.

• 0

#13 FurtiveDuck

FurtiveDuck

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 464 berichten

Posted 21 February 2015 - 18:55

Cool. Zou 't wel eens willen zien met haar achterwerk en hoed die boven de brush of whatever dat 't is uitsteekt.

• 0

#14 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 03 March 2015 - 17:06

Very nice! ^^

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#15 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 25 November 2015 - 20:50

Schoon gedaan! :) Om even op in te gaan op dit... DARK FUTURE begot! Waar is den tijd! :) Heb het ook een paar jaar gespeeld... Was er ook pic-maker voor zowat iedereen. Easy money als ge een beetje met photoshop kon werken. :) Onder welke naam speelde gij toen? En welke versies heb je gespeeld?

• 0

psn: tpalmans
PS4 - PS3 - PSvita

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users