Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Op zoek naar een media center

Media center Xbox one Playstation 4

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 JasperCLA

JasperCLA

Newbie

• Member
  • Pip
  • 23 berichten

Posted 05 March 2015 - 22:59

Beste leden van 4gamers

Ik ben op zoek naar een geschikt apparaat dat hoofdzakelijk moet dienen als media player, netflix - films streamen van de thuisserver naar de televisie, dat soort dingen. Gamen is mooi meegenomen voor enkele exclusieve titels, meer niet. Het apparaat moet bruikbaar zijn voor de hele familie, dus hoe eenvoudiger de interface is, hoe beter.

Nu met dat laatste in het achterhoofd, denk ikzelf dat zo'n klassieke console (Xbone - ps4) de beste keuze is, alleen een beetje prijzig voor wat het uiteindelijk zal moeten doen. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een Xbox One met kinect, maar werkt dat een beetje deftig met zo'n setup van telenet, inc. voice commands?

Of zie ik die klassieke mediaspelers verkeerd en zijn er wel aanraders die goed scoren qua prestaties/gebruiksgemak? 

Advies is meer dan welkom!

(ps: Met E3 in aantocht, hoe groot is de kans dat er 'slims' aankomen van de huidige generatie consoles? Volg dat nieuws/geruchten al een tijd niet meer.)

• 0

#2 JasperCLA

JasperCLA

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 23 berichten

Posted 07 March 2015 - 11:57

Niemand?

• 0

#3 demon326

demon326

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 536 berichten

Posted 07 March 2015 - 12:46

Een IntelNuc(+ram) in combinatie met XBMC? Koop dan gewoon een Microsoft media remote en kunt streamen van de NAS. 

Je kan anders altijd ook eens hier je advies vragen:  http://home-theater....-aankoopadvies/ , zit wel meer volk dat je kan helpen :)

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Media center, Xbox one, Playstation 4

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users