Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Mortal Kombat X

ps3/ps4

• Please log in to reply
98 replies to this topic

#41 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 14 April 2015 - 21:14

Ah jawel ik heb juist wel een t-shirt van de GM gekregen.
Wie gaat er mee doen aan de kampioenschap lol?

Dan ga ik morgen eens goed bellen

Edited by quinten7055, 14 April 2015 - 21:14.

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#42 Arminius

Arminius

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 379 berichten

Posted 15 April 2015 - 15:13

Best een leuke collecter edition voor 109 euro....nu patch downen vooraleer ik kan beginnen
  • 1

#43 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 15 April 2015 - 15:22

Dan ga ik morgen eens goed bellen

totaal ter zijde Freddy
wa vo een goede leverinscondities hebde gij bij de post maat ?!
kheb em vandaag al ontvange :-D

men PS4 sta bij ne maat, zodra hij tijd heeft ga ik is langs en met wa chance zitte online  ;-)
[wel kut dat de controlls ni staan uitgelegd in een handleiding (wa da ze daar tussensteken van garantie is geen handleiding btw) -_- ]

• 0

#44 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 17:27

totaal ter zijde Freddy
wa vo een goede leverinscondities hebde gij bij de post maat ?!
kheb em vandaag al ontvange :-D

men PS4 sta bij ne maat, zodra hij tijd heeft ga ik is langs en met wa chance zitte online ;-)
[wel kut dat de controlls ni staan uitgelegd in een handleiding (wa da ze daar tussensteken van garantie is geen handleiding btw) -_- ]

connecties e vriend connecties xp,

Ben blij dage hem al hebt se ;) hopelijk snel es een matchke online. wees blij jij kreeg een boekje ik niet xp. paar controlles zijl best gemakkelijk. .. vandaag ook de sub zero gekocht hehe
  • 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#45 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 18:09

Ah jawel ik heb juist wel een t-shirt van de GM gekregen.
Wie gaat er mee doen aan de kampioenschap lol?

Gentei, nog eens merci voor de bevestiging, heb men 2 shirts gekregen :D

24vi9ow.jpg

• 0

#46 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 15 April 2015 - 18:12

connecties e vriend connecties xp,

Ben blij dage hem al hebt se ;) hopelijk snel es een matchke online. wees blij jij kreeg een boekje ik niet xp. paar controlles zijl best gemakkelijk. .. vandaag ook de sub zero gekocht hehe

sub-zero gekocht?

• 0

#47 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 18:27

sub-zero gekocht?

Ja de blue-steel skin, Is eigenlijk hetzelfde als de gold skin van scoprion ziet er wel vet uit.

WAARSCHUWING Mensen die interesse hebben in de Easy Fatalities, ik heb deze gekocht 30 Stuks voor 4.99€: Waarom, Mijn vriendin houd van button smashen, maar is niet goed in combinaties maken. Dus dacht ik, ik koop deze easy manier zodat ook zij kan genieten van een fatality!

PAS OP!

De beschrijving in de Psn-Store

Maak hem af! Koop een pakket 'Easy Fatalities', waarmee je toegang krijgt tot de Fatalities met vereenvoudigde ingangen.

Nu is het zo, je koopt dus geen easy fatality; Maar je koop 30 Tokens die je in game ook kan vrijspelen. Per gebruik van een easy combo gaat er 1 token af! Dus let op, e koop gewoon 30 x toegang tot het gebruik van een easy. en geen 30 easy fatalities 

• 1

#48 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 15 April 2015 - 18:33

Gentei, nog eens merci voor de bevestiging, heb men 2 shirts gekregen :D

24vi9ow.jpg

Wtf 2 ???? 2???? Ik heb er maar 1 gekregen ?
Ach maakt niet uit ik heb uw challenge verslagen in de toren.
  • 1

#49 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 20:26

Wtf 2 ???? 2???? Ik heb er maar 1 gekregen ?
Ach maakt niet uit ik heb uw challenge verslagen in de toren.

Inderdaad, heb het gezien. Maar kom maar eens online morgen, heb u verslagen met het dubbele :p

En nee 3 zelf :p 2 Met het mortal kombat x logo ( voor de vriendin & ik)

en 1 met een bloederige vuist en op de achterkant finish him ^^

• 0

#50 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1401 berichten

Posted 15 April 2015 - 20:37

idd van die beschrijving quint...
'ga miserie van komeuh...

'tain, klootzakke van die sub-zero skins -_-
MA NEE! ik ga em ni kope.

["Speel als Blue Steel Sub-Zero. Een deel van de Blue Steel Sub Zero-opbrengst gaat naar de financiering van de Mortal Kombat X Who’s Next Tournament Prize Pool."1
Ja nee hé, ik doe mee :-) :p ]

Edited by Staticated, 15 April 2015 - 20:38.

• 0

#51 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 21:09

idd van die beschrijving quint...
'ga miserie van komeuh...

'tain, klootzakke van die sub-zero skins -_-
MA NEE! ik ga em ni kope.

["Speel als Blue Steel Sub-Zero. Een deel van de Blue Steel Sub Zero-opbrengst gaat naar de financiering van de Mortal Kombat X Who’s Next Tournament Prize Pool."1
Ja nee hé, ik doe mee :-) :p ]

Hehe, Vond hem gewoon cool uitzien, dus was zoiezo kopen.

Qua beschrijving gaat er inderdaad woorden van ontstaan. Ik dacht dat ik er mijn vriendin een plezier mee kon doen, kan ze het gewoon maar 30 keer gebruiken.

Al bij al, loop ik nu al wat in de krypt te klooien, heb ik ook al wat van die easy tokens verdiend (jammer) en toch al wat kostuums voor characters, zien er wel leuk uit.

Die krypt daar is iets waar ik toch wat tijd in ga steken, heb voorlopig elk collectible zodat ik overal in en uit kan komen :D Wel gezellige plek daar

• 0

#52 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 15 April 2015 - 21:55

Inderdaad, heb het gezien. Maar kom maar eens online morgen, heb u verslagen met het dubbele :p

En nee 3 zelf :p 2 Met het mortal kombat x logo ( voor de vriendin & ik)
en 1 met een bloederige vuist en op de achterkant finish him ^^

Met die challenge dat ik u gestuurd heb?

Ja met die easy fatalaties zal het makkelijk gaan 😜
  • 0

#53 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 15 April 2015 - 23:08

Met die challenge dat ik u gestuurd heb?

Ja met die easy fatalaties zal het makkelijk gaan 😜

Ik gebruik geen easy's, das voor cathy^^

Heb op alle karakters hun brutality & fitality vrijgespeeld, dus er zal wel 1 van de 2 moeten lukken bij u zeker :p

Dit doe ik bij jou mijn vriend :p
https://pbs.twimg.co...ECUFz.jpg:large

mijn 1ste brut is gelukt :D Al zijn de andere weer wat moeilijker

Bij scorp probeer ik 1 te doen maar
1) de tegenstander moet tot eind van het scherm blijven staan
2) je moet een eigen move op u gebruiken
3) als tegenstand eind van het scherm staat & jij aan de andere kant moet je een move gebruiken en dan heb je de brut... Maar de tegenstanders staan nooit stil :p

Edited by quinten7055, 15 April 2015 - 23:10.

• 0

#54 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 16 April 2015 - 04:57

Pffft ik heb al moeite met gewoone combo's te doen. Die fatality's cava nog omda ge wa tijd hebt om die uit te voeren lol.
  • 0

#55 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 16 April 2015 - 07:48

Veel oefenen i guess :) 

Mijn neef heeft elke MK ooit gespeeld, en tot hij het echt vanbuiten kon!

Heeft me gisteren in onze 6 matchkes 5x afgedroogd, waarbij 1x brutality en 2x faction fatality.

Ik heb nog veel oefening te gaan! Die rijgt ook combo's aaneen alsof het nix is, en ik ben blij als ik aan de 6-8 hits geraak. :D

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#56 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 16 April 2015 - 08:25

Hehe, Vond hem gewoon cool uitzien, dus was zoiezo kopen.

Qua beschrijving gaat er inderdaad woorden van ontstaan. Ik dacht dat ik er mijn vriendin een plezier mee kon doen, kan ze het gewoon maar 30 keer gebruiken.

Al bij al, loop ik nu al wat in de krypt te klooien, heb ik ook al wat van die easy tokens verdiend (jammer) en toch al wat kostuums voor characters, zien er wel leuk uit.

Die krypt daar is iets waar ik toch wat tijd in ga steken, heb voorlopig elk collectible zodat ik overal in en uit kan komen :D Wel gezellige plek daar

Ze kan het maar 30x gebruiken, dat is waar, maar in-game kunt ge toch tokens verzamelen?

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#57 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 16 April 2015 - 11:44

Ze kan het maar 30x gebruiken, dat is waar, maar in-game kunt ge toch tokens verzamelen?

Ja, maar waar dan nog ?

Heb elke steen uit de crypte verzameld, elke skin, brut, fitality etc etc meer tokens heb ik niet gekregen ?

• 0

#58 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 16 April 2015 - 15:11

Ja, maar waar dan nog ?

Heb elke steen uit de crypte verzameld, elke skin, brut, fitality etc etc meer tokens heb ik niet gekregen ?

Ik heb er 1 in de crypt gekregen voor de rest niet.

Hoe fucked up is die invasion baas WTF.
Bijna mijn controller kapot gedaan.

@quinten
Ge had geluk ik had uw tower challenge gedaan, kreeg 380 duizend, ik had 1 fatality gemist, anders was het 430 duizend 😀

Edited by Gentei, 16 April 2015 - 15:11.

• 0

#59 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 16 April 2015 - 15:28

Ik heb er 1 in de crypt gekregen voor de rest niet.

Hoe fucked up is die invasion baas WTF.
Bijna mijn controller kapot gedaan.

@quinten
Ge had geluk ik had uw tower challenge gedaan, kreeg 380 duizend, ik had 1 fatality gemist, anders was het 430 duizend 😀

geluk men hola :p Gewoon beter ^^

En inderdaad, denk ni dat je die door krijgt ^^ dage ma rap es de vroege hebt wil es tegen u spele xD

• 0

#60 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 16 April 2015 - 16:24

geluk men hola :p Gewoon beter ^^

En inderdaad, denk ni dat je die door krijgt ^^ dage ma rap es de vroege hebt wil es tegen u spele xD

Kom kom juist een daily toren gedaan 485 duizend. Paar fatality's gemist.
Zondag zal wel lukken zeker om tegen elkaar te spelen?
Volgende week donderdag ben ik ook thuis.
Koopt maar ne nieuwe controller 😜
  • 1

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users