Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Suicide Squad

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 31 May 2015 - 18:35

http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1
Film van een DC comics spinoff over een team bad-guys, uit het DC comic universum, dat door de overheid gerecruteerd wordt om zelfmoordmissies uit te voeren (vandaar de suicide :-) ).

Look @ team (Boomerang, Deadshot, Harley Quinn, Killer Croc...)

http://www.cinemable...=zergnet_513424

look @ The Joker

http://www.theverge....quad-first-look

http://wegotthiscove...l-relationship/

Wa stunt-foto's

http://abcnews.go.co...ory?id=31372915

Edited by Staticated, 31 May 2015 - 18:39.

• 0

#2 LoM

LoM

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 01 June 2015 - 08:35

Jared Leto Joker makes me a sad panda...

Ik ben een grote fan van Suicide Squad, zeker van de new52 reeks en ik was meteen enthousiast toen ik hoorde dat er een film kwam. Van dat enthousiasme is momenteel nog weinig over...

• 0

"Shhh. My common sense is tingling."
http://www.soundclou...m/ghastly_goons

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 01 June 2015 - 09:32

Ik vind eigenlijk dat de mensen daar nogal een ferm stuk over kunnen zagen. Om te beginnen klopt de look van Leto best goed met die van Suicide Squad Joker, maar wil iedereen heel de tijd Ledger zin. Daarnaast heeft nog niemand een seconde van de film gezien, maar weten ze allemaal dat hij het verkeerd gaat doen. Als ik me niet vergis zeiden ze exact hetzelfde over Heath Ledger. Dus in plaats van op 5 beelden een mening te vormen, zou iedereen beter een beetje afwachten tot de film er is.

• 1
Suit up!

#4 LoM

LoM

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 01 June 2015 - 10:02

Ik vind eigenlijk dat de mensen daar nogal een ferm stuk over kunnen zagen. Om te beginnen klopt de look van Leto best goed met die van Suicide Squad Joker, maar wil iedereen heel de tijd Ledger zin. Daarnaast heeft nog niemand een seconde van de film gezien, maar weten ze allemaal dat hij het verkeerd gaat doen. Als ik me niet vergis zeiden ze exact hetzelfde over Heath Ledger. Dus in plaats van op 5 beelden een mening te vormen, zou iedereen beter een beetje afwachten tot de film er is.

Ik hoef helemaal geen 2e Ledger, ik wil een joker die zowel als uiterlijk en als karakter bij de comics aansluit.

En sorry maar de look klopt goed met de suicide squad joker? Dan hebben wij toch 2 verschillende reeksen gelezen vrees ik.

Over joker zijn auto ga ik zelfs niet beginnen...

Edited by LoM, 01 June 2015 - 10:03.

• 0

#5 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 01 June 2015 - 10:27

Ik hoef helemaal geen 2e Ledger, ik wil een joker die zowel als uiterlijk en als karakter bij de comics aansluit.

En sorry maar de look klopt goed met de suicide squad joker? Dan hebben wij toch 2 verschillende reeksen gelezen vrees ik.

Over joker zijn auto ga ik zelfs niet beginnen...

Nja, ik blijf er bij dat er veel te rap geoordeeld wordt. Het enige dat er al gezien is zijn een paar shots van op de set, waarbij Leto in vrijwel geen enkele foto aan het acteren is. Je zegt dat je een Joker wil zien die als karakter aansluit bij de comics. Hoe kan je in godsnaam weten dat het niet zo is?

• 0
Suit up!

#6 LoM

LoM

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 01 June 2015 - 10:40

Nja, ik blijf er bij dat er veel te rap geoordeeld wordt. Het enige dat er al gezien is zijn een paar shots van op de set, waarbij Leto in vrijwel geen enkele foto aan het acteren is. Je zegt dat je een Joker wil zien die als karakter aansluit bij de comics. Hoe kan je in godsnaam weten dat het niet zo is?

Ik kan daar van uitgaan aan de hand van hoe eigenzinnig ze hem er al laten uitzien. Die tattoos, de wagen die uit fast and furious lijkt weggelopen te zijn. Als ze al zo omspringen met zijn uiterlijk en stijl heb ik er gewoon weinig hoop op.

Ik zeg ook nergens dat Leto of de film op zich slecht zal zijn, ik zeg alleen dat door de informatie en beelden die ik nu tot mijn beschikking heb mijn enthousiasme op zen minst serieus getemperd is.

:edit: Over de auto wil ik nog 1 ding kwijt, ik moest hier meteen aan denken toen ik die foto's zag. Misschien moeten we wel even stilstaan bij ieders favoriete Batmobile uit Batman Forever:

http://www.flickerin...an-forever.jpeg

Edited by LoM, 01 June 2015 - 10:50.

• 0

#7 'Soul

'Soul

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2737 berichten

Posted 01 June 2015 - 12:36

Joker was toch nooit een member van Suicide Squad/ heeft daar eignlk niet veel mee te maken? Ik vermoed dat hij de antagonist zal zijn van de film, maar die looks komen mij alvast niet bekend voor :p

Edited by 'Soul, 01 June 2015 - 12:39.

• 1

Amaducias, Lord of Darkness.

GW 2 ID: Soul.6572
3DS FC: 2191-7797-7252

#8 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 01 June 2015 - 12:51

Mja, ik moet me toch ook wel aansluiten bij LoM.

Jared als Joker is een joke imo…Doet me totaal niet denken aan Suicide Squad's Joker.

Hij is wel een goed acteur, maar de look en feel doet me absoluut niks. Maar wie weet...

Maar was ook nooit een fan van Heath Ledger zijn Joker wat gebaseerd was op Brian Azzsarello's "Joker".

Misschien ben ik een zageman, maar Jack Nicholson was toch nog één van de beste die'k in live action gezien heb.

Tot ik de aflevering van "Gotham" heb gezien waar we een jonge Joker zagen. Relatief onbekende acteur, maar man….top prestatie, en op slag mijn favoriete Joker tot nu toe ookal hebben we nog geen echte Joker gezien.

Maar terug on topic.

Mixed feelings met deze film. Smith als Deadshot……ver---schrik----ke----lijk…. 

Ik was totally hyped voor Margot Robie als Harley Quinn, en nog steeds wel een beetje, al vind'k het dan wel weer jammer dat we haar iconische pakje niet te zien krijgen.

En de bat-suit van Suicide Squad en Batman v Superman vind'k echt wel, de beste live action bat-suit ever!! Valt nu enkel nog af te wachten wat het meneertje daar in ermee gaat aanvangen….waar'k wel een beetje bang van ben...

• 1

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#9 LoM

LoM

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 116 berichten

Posted 01 June 2015 - 13:06

Maar was ook nooit een fan van Heath Ledger zijn Joker wat gebaseerd was op Brian Azzsarello's "Joker".

Misschien ben ik een zageman, maar Jack Nicholson was toch nog één van de beste die'k in live action gezien heb.

Geen populaire mening, maar wel één waar ik het absoluut mee eens ben... :)

Maar terug on topic.

Mixed feelings met deze film. Smith als Deadshot……ver---schrik----ke----lijk…. 

Ik was totally hyped voor Margot Robie als Harley Quinn, en nog steeds wel een beetje, al vind'k het dan wel weer jammer dat we haar iconische pakje niet te zien krijgen.

Second that.

Joker was toch nooit een member van Suicide Squad/ heeft daar eignlk niet veel mee te maken? Ik vermoed dat hij de antagonist zal zijn van de film, maar die looks komen mij alvast niet bekend voor :p

Bij mijn weten is de enige keer dat Joker in de comics voorkwam het stuk wanneer hij na een jaar afwezigheid plots weer opduikt in Gotham en Quinn hem achterna gaat. Liep samen met de "Death of the family" story arc in Batman en aanhangende reeksen en had voor de rest idd weinig met SS te maken.

Ik heb de oude reeksen wel nooit gelezen, enkel de new52 uitgaves..

• 0

#10 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 11 April 2016 - 10:07

Nieuwe trailer :o

• 1

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#11 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 22 July 2016 - 13:46

• 0

#12 Malkavian

Malkavian

Crew

• Crew
  • 1293 berichten

Posted 28 July 2016 - 22:19

Hmmm helaas moet ik je daarin tegenspreken

The Dark Knight - release 24 July 2008

Joker - 17 Oktober 2008

Het is heel toevallig dat beide soortgelijkende Jokers hebben. Maar beide figuren zijn los van elkaar vormgegeven en eigen laat het zien dat ze een product zijn van de tijdsgeest. 

Maar Heath Ledger zijn Joker is dus uniek en zeker niet gebaseerd op Brian Azzerello's Joker. 

• 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

#13 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 29 July 2016 - 07:00

Hmmm helaas moet ik je daarin tegenspreken

The Dark Knight - release 24 July 2008

Joker - 17 Oktober 2008

Het is heel toevallig dat beide soortgelijkende Jokers hebben. Maar beide figuren zijn los van elkaar vormgegeven en eigen laat het zien dat ze een product zijn van de tijdsgeest. 

Maar Heath Ledger zijn Joker is dus uniek en zeker niet gebaseerd op Brian Azzerello's Joker. 

Huh, how about that?

Vice versa dan misschien.

Hoe dan ook, was niet echt een fan van zijn Joker.

• 0

#14 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 03 August 2016 - 21:55

Huh, how about that?

Vice versa dan misschien.

Hoe dan ook, was niet echt een fan van zijn Joker.

het hoeft niet perse zo te zijn dat de ene naar de andere kijkt. er zijn genoeg voorbeelden te vinden van media waar zo goed als gelijktijdig hetzelfde uitkomt. de tijdsgeest en wat onderzoek naar wat het publiek wil kan een studio al enorm in een bepaalde richting duwen.

OT: als DC het niveau van deze film blijft aanhouden of nog hoger gaat gaan we mooie tijden tegemoet. imo de beste DC tot op heden. 

edit: rotten tomatoes is het blijkbaar niet met mij eens. iedereen gaat dus beter naar ghostbusters kijken sinds die meer dan het dubbele krijgt qua score. 

Edited by hatetn, 03 August 2016 - 22:48.

• 0

#15 Napke

Napke

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 552 berichten

Posted 04 August 2016 - 08:42

Heerlijke film! Er viel mij wel één ding op: Bij de grappige stukken in de film, kwam het veel minder over op het publiek.
Daar waar er bij een Marvel-film de hele zaal wel eens lacht, was dat gisteren bij deze DC-film helemaal niet het geval. Kan aan het publiek en het late uur gelegen hebben... maar toch, het viel me heel hard op.

Ik had ook het zelfde gevoel als bij Batman VS Superman... DC heeft precies tijd in te halen en wil heel snel enkele inhaalbewegingen maken zodat ze kunnen concurreren met The Avengers... Als je niets hebt met het DC-Universe en je wil deze film voor het plezier gaan kijken, gaat het allemaal heel snel met momenten.

Maar zoals Hatetn al aangaf... een mooie toekomst voor DC als ze dit blijven aanhouden! Ik kijk er naar uit! :)

• 0

psn: tpalmans
PS4 - PS3 - PSvita

#16 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 06 August 2016 - 08:47

Gisteren gezien. Had niet verwacht dat hij zo grappig ging zijn tbh. Het is geen cinematografisch hoogtepunt, maar ik denk wel dat ze in de goeie richting aan het gaan zijn. (Full disclosure : ik vond BvS niet zo erg)

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#17 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 06 August 2016 - 18:22

Hmmmm.... beter dan BvsSM en MOS tesamen, maar wederom....yuck. De eerste 30 minuten waren best goed, al was het simpelweg een introductie van de squad.

Compleet nutteloos plot (en nog maar eens één dat we al 100 keer gezien hebben met een straal in de lucht, portal gedoe in een grote stad...) te bedenken dat dit zich afspeelt in een wereld waar we Superman en Wonder Woman hebben. Waarom niet hen hierop afsturen? Neen....een groepje ongeregeld zonder enige krachten om veel verschil te maken....Ja, Diablo is er...hoera.

Will Smith heeft me verrast, en Margot als Harley was top!

Maar deze kritieken vind ik geweldig:

"The Flash zijn kostuum trekt op niets, Enchantres haar outfit is belachelijk, booh!!...." Maar geen problemen met blinged out fuck-boy Joker... LOL :D

Anyway, Jared Leto is een top acteur....Maar deze Joker was not my cup of tea.

• 0

#18 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 06 August 2016 - 22:52

Hmmmm.... beter dan BvsSM en MOS tesamen, maar wederom....yuck. De eerste 30 minuten waren best goed, al was het simpelweg een introductie van de squad.

Compleet nutteloos plot (en nog maar eens één dat we al 100 keer gezien hebben met een straal in de lucht, portal gedoe in een grote stad...) te bedenken dat dit zich afspeelt in een wereld waar we Superman en Wonder Woman hebben. Waarom niet hen hierop afsturen? Neen....een groepje ongeregeld zonder enige krachten om veel verschil te maken....Ja, Diablo is er...hoera.

Will Smith heeft me verrast, en Margot als Harley was top!

Maar deze kritieken vind ik geweldig:

"The Flash zijn kostuum trekt op niets, Enchantres haar outfit is belachelijk, booh!!...." Maar geen problemen met blinged out fuck-boy Joker... LOL :D

Anyway, Jared Leto is een top acteur....Maar deze Joker was not my cup of tea.

superman is dood.

wonder woman trekt zich niet al te veel aan van wat mensen doen. 

als je dan toch de rest van het DCU erbij wil halen best eerst opletten. waarom heb je dan trouwens nog batman nodig? die heeft geen krachten en is mentaal minder stabiel dan alle personage's in deze film samen. 

het plot is imo het beste te vergelijken met deadpool. je hebt een nodig om een film te maken maar op het einde van de rit draait het om de personage's en hoe ze reageren op wat er gaande is. 

• 0

#19 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 06 August 2016 - 23:35

superman is dood.

wonder woman trekt zich niet al te veel aan van wat mensen doen. 

als je dan toch de rest van het DCU erbij wil halen best eerst opletten. waarom heb je dan trouwens nog batman nodig? die heeft geen krachten en is mentaal minder stabiel dan alle personage's in deze film samen. 

het plot is imo het beste te vergelijken met deadpool. je hebt een nodig om een film te maken maar op het einde van de rit draait het om de personage's en hoe ze reageren op wat er gaande is. 

Je bevestigd min of meer gewoon wat ik heb gezegd hé lol...best opletten

• 0

#20 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 07 August 2016 - 01:13

Je bevestigd min of meer gewoon wat ik heb gezegd hé lol...best opletten

ik vraag mezelf niet af waarom dode personage's het niet oplossen. 

nu maar zelfs als superman niet dood was(tot hij nodig is om alles te redden in justice legeau), wat is het nut dan van gelijk welke film in het dc universe.

meer nog wat is het nut van het grootste deel van de films als je zo begint. een groot deel van de films negeert meestal een plothole omdat het anders geen nut meer heeft. 

wat is het nut nog van heel het mcu als je met een personage zit die de realiteit kan aanpassen naar haar zin. vergeet heel die civil war, infinity war, ... maar want je zit met een almachtig personage. daar vergeten ze gewoon uit gemak dat ze die kracht heeft omdat het anders allemaal te simpel opgelost zou raken. 

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users