Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Suicide Squad

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 07 August 2016 - 07:07

ik vraag mezelf niet af waarom dode personage's het niet oplossen. 

Vraag ik me dat dan af? Je blijft jezelf maar vasthouden aan Superman (waarvan we allemaal weten dat die terug komt trouwens...), ik heb ook Wonder Woman vernoemt, maar kan ook The Flash erbij  betrekken als dat je beter doet voelen.

Een mening is een mening. Ik vond het een nutteloze film, weinig origineel, slechte editing, en toch beter dan zijn voorgangers omdat ze toch min of meer probeerde leuk en origineel uit de hoek te komen.
Vanuit een productioneel standpunt gezien kan je dit onmogelijk een super film vinden, vanuit een fan-boy standpunt is dit uiteraard goed, want niets kan slecht zijn uit hun comic book universe.

Wederom ziet deze film er weer uit als Marvel inhaalmanouvre, en deze keer probeerden ze ook grappig te zijn, een gelijkaardige plot en zelfs post-credit scenes.

Kom op

• 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#22 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 07 August 2016 - 08:07

Vraag ik me dat dan af? Je blijft jezelf maar vasthouden aan Superman (waarvan we allemaal weten dat die terug komt trouwens...), ik heb ook Wonder Woman vernoemt, maar kan ook The Flash erbij  betrekken als dat je beter doet voelen.

Een mening is een mening. Ik vond het een nutteloze film, weinig origineel, slechte editing, en toch beter dan zijn voorgangers omdat ze toch min of meer probeerde leuk en origineel uit de hoek te komen.
Vanuit een productioneel standpunt gezien kan je dit onmogelijk een super film vinden, vanuit een fan-boy standpunt is dit uiteraard goed, want niets kan slecht zijn uit hun comic book universe.

Wederom ziet deze film er weer uit als Marvel inhaalmanouvre, en deze keer probeerden ze ook grappig te zijn, een gelijkaardige plot en zelfs post-credit scenes.

Kom op

Hoezo gelijkaardig plot? En het is niet dat Marvel post-credti scenes of komedie heeft uitgevonden he...

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#23 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 07 August 2016 - 11:35

Kom op

als je het dan toch zo bekijkt. waarom denkt scarlett witch die bom niet uit het bestaan ipv halfweg een gebouw te laten ontploffen? idem met ultron die haar huis als meteoriet wil gebruiken. gezien haar krachten kan dat nooit gebeuren en heb je nooit civil war. je loopt dan wel 2,5 miljard mis maar dan heb je tenminste geen nutteloze films qua plot.

trouwens fan boy? dit is de eerste van dcu die ik in de cinema ben gaan kijk vs alles van marvel en ik vond christian bale als batman niet eens goed. als ik al ergens een fanboy van ben zal het wel marvel zijn. ik zoek gewoon geen punten om een film te kunnen afbreken om het af te breken want met uw standpunt is alles van dc buiten superman overbodig. waarom hebben ze dan zoveel comics als dat ene personage toch alles kan oplossen? je hebt flash, wonder woman, aquaman, ... ook niet nodig zolang hij er is. 

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users