Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Destiny: The Taken King (DLC)

ps3/ps4

• Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 16 June 2015 - 23:13

23b4bf37c59eeb83d5b7f69c38d66495.jpg?143

. Release Date: September 15, 2015

. Genre: Shooter

. Platform(s):  PS3/4, Xbox360, XBONE
. Ontwikkelaar: Bungie Software

. Uitgever: Activison

Destiny: The Taken King, the next great adventure in the first person shooter Destiny universe, introduces a new story campaign and quests, new enemies to fight, new locations to explore, new Strikes and Crucible maps, a new Raid that will put players to the ultimate test, and more. To stand up to the challenge, players will have access to three new devastating Guardian subclasses, and a massive arsenal of weapons, armor, and gear.

. Nieuws

16.06 Oryx heerst in Destiny: The Taken King

09.06 Nieuwe subclasses en content voor Destiny: The Taken King

06.05 Is The Taken King nieuwe, grote uitbreiding voor Destiny?

. (P)Review

. Trailer

. Discuss

Naar welke aspecten van de game kijken jullie uit? Discuss!

• 1

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#2 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 16 June 2015 - 23:28

Naar alle aspecten eigenlijk.

Om even de geruchten te mogen geloven (en de stream website), Zouden we tot level 50 kunnen spelen!

Dat zijn maar liefst 16 Lvl's Omhoog!
2dr546e.jpg
wcio0z.jpg

De nieuwe Crucible mode ziet er ook wel geweldig uit, beetje een soort capture the flag!

De raid, ik vermoed dat het de raid is/was, ziet er zalig uit!, Puzzelen, zoeken, vechten :D Orix, i'm comming for you :D

Ondertussen zelf besloten toch maar de Special edition te kopen:
6thksw.png
Reden, Heb de ghost gemist helaas ( als ik die ooit vind :D). Maar krijg toch een strainge coin in de plaats! Enkel ne koper vinden voor de overige 2 Dlc's "House of wolves & Dark below"

Also, Juist ontdekt dat kopers van de Collectors edition
3 Exotic Warlock bond, Hunter Cloak, Titan mark krijgen
3 Class specific emotes (idk wat ik mij daarbij moet voorstellen
3 Shaders :D

Conclusie kan ni wachten op de 15de zodat ik da zwaard eens goed in orix gat kan pluggen :D

Edited by quinten7055, 16 June 2015 - 23:30.

• 1
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#3 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 17 June 2015 - 00:59

Met naratief van Bungie/Destiny-communitymanager zien we:
- Nieuwe locatie op Venus
- Nieuwe krachten, vooral de Warlock :-) , volop in actie [de hamer en boog zien ff kort in actie, die boog is echt een merde volgens mij in PvP].
- Een nieuwe vijand dat we kunnen zijn, soort grote Vex Harpy calameres-tenktakels (een inktvis), en een soort (sub?)-boss?.
- Een nieuwe PvP-map, op aarde bij de Cosmodrone.

Edited by Staticated, 17 June 2015 - 01:01.

• 0

#4 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 17 June 2015 - 01:01

Nieuwe locatie op Venus
Nieuwe krachten, vooral de Warlock :-) , volop in actie.
En een nieuwe vijand dat we kunnen zijn, soort grote Vex Harpy calameres-tenktakels (een inktvis), en een soort (sub?)-boss?.

Verry verry nice :D een andere video met tipje van de sluier de raid
je ziet ze namelijk met 6 springen in een missie. Als ik alles zo hoor & bekijk gaan ze vault of glass aanpak weer aanpakke :D eindelijk, want crota was maar en poesie op dat gebied (sorry oryx)

Edited by quinten7055, 17 June 2015 - 01:38.

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#5 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 17 June 2015 - 08:18

YOU TOOK,

MY SON!!!

... :-x

En de cabal die het op een lopen zetten...
zegt genoeg voor de veteraan-Guardians... :-(

Titans mogen naar Mercury gaan voor hun nieuwe kracht?
Iedere class een apart verhaaltje op andere locatie waar ze aan hun kracht komen?
Ik kan me idd geen betere locatie dan Mercury inbeelden voor Solar-energie te "recruiten" :-)

ÉCHT! nieuwsgierig naar die schip van Oryx als nieuwe locatie en de nieuwe Raid.
Ook of er iets waar zou zijn van die nieuwe level-cap va 50!!!

Edited by Staticated, 17 June 2015 - 08:20.

• 0

#6 sergej4164

sergej4164

Impressive man...

• Clan Hero
  • 1396 berichten

Posted 17 June 2015 - 08:34

Ondertussen zelf besloten toch maar de Special edition te kopen:

6thksw.png
Reden, Heb de ghost gemist helaas ( als ik die ooit vind :D). Maar krijg toch een strainge coin in de plaats! Enkel ne koper vinden voor de overige 2 Dlc's "House of wolves & Dark below"

Also, Juist ontdekt dat kopers van de Collectors edition
3 Exotic Warlock bond, Hunter Cloak, Titan mark krijgen
3 Class specific emotes (idk wat ik mij daarbij moet voorstellen
3 Shaders :D

Conclusie kan ni wachten op de 15de zodat ik da zwaard eens goed in orix gat kan pluggen :D

mss is tijd om deze aan te schaffen :p

• 1

#7 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 17 June 2015 - 08:59

:-p ^-^

http://www.gamechup....crowdignite.com

Edited by Staticated, 17 June 2015 - 09:01.

• 0

#8 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 18 June 2015 - 18:31

Hmm, de gewone Destiny zit hier ook bij? Interessant :)

• 0
Fire and Blood.

#9 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 18 June 2015 - 18:35

Hmm, de gewone Destiny zit hier ook bij? Interessant :)

Inderdaad, aangezien de "Gewone destiny" Verreist is om The Taken king te spelen" 

Zelf heb ik Destiny al, maar ben ik van plan deze box te kopen (is al besteld) Om daarna gewoon Destiny, The Dark below & House of wolves gewoon te verkopen. Zo heb ik geen verlies noch winst!

• 0

#10 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 18 June 2015 - 23:34

Wie interesse heeft in de superkrachten, abilities & granaten van Warlock, Titan, Hunter

Warlock Stormcaller

Titan Sunbreaker

Hunter Nightstalker

• 1

#11 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 19 June 2015 - 08:39

Wie interesse heeft in de superkrachten, abilities & granaten van Warlock, Titan, Hunter

HÉLA!
Foefelaar, "the first video is the titan because that is te best class" en "the last video is the warlock".
grooo...

Diene Titan Sun Breaker gaat echt wel een merde gelijk de Hunter Bladedancer zijn in PvE... :-p

• 1

#12 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 19 June 2015 - 08:41

HÉLA!
Foefelaar, "the first video is the titan because that is te best class" en "the last video is the warlock".
grooo...

Diene Titan Sun Breaker gaat echt wel een merde gelijk de Hunter Bladedancer zijn in PvE... :-p

Idd, dat is dan de 2de class op een rij die overpowerd wordt..

eerst de onkillbare Striker en nu dit! Maar nee de volgorde blijft ;O

• 0

#13 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 19 June 2015 - 08:55

Idd, dat is dan de 2de class op een rij die overpowerd wordt..

eerst de onkillbare Striker en nu dit! Maar nee de volgorde blijft ;O

On-killbare striker?

Als er geen alarmbel begint te gaan als ne Titan "de moeite" doet om naar u toe te lopen is dat ni voor ne melee te doen, of plots "spontaan" in de lucht springt.

Ik erger mij meer aan de Bladedancer waarvan de super véél te lang lijkt te duren, en DIE precies ni neer te halen lijkt (in close) en bijna zit te teleporten... .
Maar de nieuwe Warlock en Titan classes zorgen ervoor da er nu een tegenhanger is ^-^ .

• 0

#14 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 19 June 2015 - 09:01

On-killbare striker?

Als er geen alarmbel begint te gaan als ne Titan "de moeite" doet om naar u toe te lopen is dat ni voor ne melee te doen, of plots "spontaan" in de lucht springt.

Ik erger mij meer aan de Bladedancer waarvan de super véél te lang lijkt te duren, en DIE precies ni neer te halen lijkt (in close) en bijna zit te teleporten... .
Maar de nieuwe Warlock en Titan classes zorgen ervoor da er nu een tegenhanger is ^-^ .

Klopt eigenlijk weinig tot niks van ?

Als je filmpje ook kijkt van de warlock, gaat deze super eigenlijk weinig voorstellen in Pvp, vooral pve gericht. Misschien de kleine teleport (nog niet in zen werk gezien) zal dit wat sterker maken thats it.

De hunter's nieuwe subclasse zal redelijk zijn in pvp, maar het is vooral defensief gericht en geen offensief, dus vrees dat dit ook weinig zal uithalen.

Dus conclussie de titan krijgt er een soort bladedancer slingerende, gooiende hamer bij wat aanduid dat Bungie niet naar de community luistert, en de titan toch weer overpowerd gaat maken, wat em ook gebruikt 

Hunter en bladedancer blijf ik met gemak neerkrijgen met shotgun en melee. Lukt het dan nog niet, probeer zo snel mogelijk te rennen of dood als je te dicht stond.

Titen Aka Striker die is gewoon onmogelijk neer te halen. Oke, ja er loopt een titan naar je toe. (ring ring) iemand gaat striker doen. 

Enkele opties ?
-Je springt honderd meter in de lucht (warlock) enkele dubbele sprong (hunter) oeps toch dood ? terwijl hij je eigenlijk niet geraakt heeft

-Je schiet er je hele magazijn heavy op (oeps unstoppeble) weer niet dood, jij dan weer wel.

- Aah, laatste poging, je rent zo hard als je kan en zo ver mogelijk als een lafaard, hoe ver je ook bent je bent dood.

Iedere poging die je onderneemt tegen een titan en zijn strikers is onbegonnen werk. Dit is de enige super die ze van mij part helemaal mogen nerfen! Is ook de enige super waaraan ik me erger als die tegen mij gebruikt wordt.

Edited by quinten7055, 19 June 2015 - 09:02.

• 0

#15 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 19 June 2015 - 11:36

Hunter en bladedancer blijf ik met gemak neerkrijgen met shotgun en melee. Lukt het dan nog niet, probeer zo snel mogelijk te rennen of dood als je te dicht stond.

Iedere poging die je onderneemt tegen een titan en zijn strikers is onbegonnen werk. Dit is de enige super die ze van mij part helemaal mogen nerfen! Is ook de enige super waaraan ik me erger als die tegen mij gebruikt wordt.

Ne bladedancer tijdens zijn super, die u met één melee-hit kan neerhalen, kan jij neerhalen met een melee? Geloof ik niks van.
A shotgun to the head cava nog, ma als geen meehebt moet je wel een fameuze quickaim-skill hebben met je sniper of zien dat je fusion rifle rap oplaad. Maar bij die laatste twee als de Bladedancer zen super aanstaat is het meestal al telaat als je vlakbij bent.

Exact hetzelfde bij de striker, als hij de super activeert in close-combat ben je gewoon gezien idem vo de Voidwalker (zien dat je de juiste perk aan hebt). [En vergeet niet, als je Titan Striker neerhaalt tijdens zijn super is hij hem kwijt.]
Van op een afstand zijn de Striker en Bladedancer NIKS! waard. Alleen in close-combat. Dus ze moeten het helemaal niet nerfen.

• 0

#16 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 19 June 2015 - 13:09

Exact hetzelfde bij de striker, als hij de super activeert in close-combat ben je gewoon gezien idem vo de Voidwalker (zien dat je de juiste perk aan hebt). [En vergeet niet, als je Titan Striker neerhaalt tijdens zijn super is hij hem kwijt.]
Van op een afstand zijn de Striker en Bladedancer NIKS! waard. Alleen in close-combat. Dus ze moeten het helemaal niet nerfen.

Je bent super niet kwijt zolang je niet op de grond geklopt hebt, als ze mij tijdens de vlucht uit de lucht halen heb ik gewoon mijn super nog als ik respawn. Striker op afstand is idd (bijna) niks waard, als je death from above hebt aanstaan kan je wel wat range winnen door levende kogel te spelen maar imo is dit niet precies genoeg. Van mij mogen de klasses blijven zoals ze zijn, zoals mensen zich ergeren aan titans erger ik mij enorm aan hunters in pvp want die zijn (imo) overpowered : golden gun knalt alles af op zijn pad, schild of niet en bladedancer moet je een deel geluk en een deel skill hebben om hem van dicht neer te halen maar imo ga je tegen een ervaren hunter speler helemaal niks kunnen beginnen.

• 1
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#17 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 19 June 2015 - 14:11

Je bent super niet kwijt zolang je niet op de grond geklopt hebt, als ze mij tijdens de vlucht uit de lucht halen heb ik gewoon mijn super nog als ik respawn. Striker op afstand is idd (bijna) niks waard, als je death from above hebt aanstaan kan je wel wat range winnen door levende kogel te spelen maar imo is dit niet precies genoeg. Van mij mogen de klasses blijven zoals ze zijn, zoals mensen zich ergeren aan titans erger ik mij enorm aan hunters in pvp want die zijn (imo) overpowered : golden gun knalt alles af op zijn pad, schild of niet en bladedancer moet je een deel geluk en een deel skill hebben om hem van dicht neer te halen maar imo ga je tegen een ervaren hunter speler helemaal niks kunnen beginnen.

bizar, van die Titan...
Ma ik erger me alleen aan die bladedancers, die Golden Gun moet je ontwijken [easier said than done, I know] en desnoods laat je een teamgenoot met de kill lopen door jezelf op te offeren.

• 0

#18 dumo

dumo

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2457 berichten

Posted 19 June 2015 - 14:22

bizar, van die Titan...
Ma ik erger me alleen aan die bladedancers, die Golden Gun moet je ontwijken [easier said than done, I know] en desnoods laat je een teamgenoot met de kill lopen door jezelf op te offeren.

Als ik het geluidje hoor van een golden gun gooi ik altijd een flashbang in de richting van het geluid en hoop ik dat hij genoeg verblind is om de kill te maken ofwel om het hazenpad te kiezen tot zijn special op is :) ... of in geval dat ik special heb doe ik een levende kannonskogel en zie ik hem in een wolkje van licht verdwijnen :D

• 1
When in doubt, use a hammer. Drie billn es een gat nalf

#19 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 19 June 2015 - 18:45

Als ik het geluidje hoor van een golden gun gooi ik altijd een flashbang in de richting van het geluid en hoop ik dat hij genoeg verblind is om de kill te maken ofwel om het hazenpad te kiezen tot zijn special op is :) ... of in geval dat ik special heb doe ik een levende kannonskogel en zie ik hem in een wolkje van licht verdwijnen :D

Ik ben meer het bubbel type als Titan dan kanonkogel, ma ik zou nog durven overgaan naar het hamertype.

Die bubbel in de capture the hill hé...

• 0

#20 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 19 June 2015 - 18:59

Stormcaller lijkt echt wel mijn ding aangezien ik ook redelijk into thunderstorms ben ^^ 

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

Also tagged with one or more of these keywords: ps3/ps4

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users