Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Forum: Bugs en fixes

• Please log in to reply
51 replies to this topic

#41 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 362 berichten

Posted 04 July 2016 - 10:07

Jep, voor mij is die ook terug!!

• 0

#42 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 362 berichten

Posted 07 July 2016 - 20:04

Deze vraag gaat niet over het forum, maar over de main page, wist niet goed waar ik het moest zetten.

Als je op de main page clickt op bijv. PS4, is het dan niet raar dat het laatste bericht (dus meest bovenaan en voor mij

dan ook meest recent) uit 2014 is?

• 0

#43 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6045 berichten

Posted 11 July 2016 - 10:52

Net zelf ook eens gekeken, is ook zo voor PC en ik vermoed dus ook voor al de rest?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#44 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 362 berichten

Posted 22 December 2016 - 15:56

Deze vraag gaat niet over het forum, maar over de main page, wist niet goed waar ik het moest zetten.

Als je op de main page clickt op bijv. PS4, is het dan niet raar dat het laatste bericht (dus meest bovenaan en voor mij

dan ook meest recent) uit 2014 is?

Nog steeds geen oplossing voor gevonden? Zou wel handig zijn om het nieuws per console eens te bekijken, want een zoekfunctie is er ook niet dacht ik.

• 0

#45 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6045 berichten

Posted 04 February 2017 - 21:52

sinds volgend topic: http://www.4gamers.b...ed/#entry339712, krijg ik ongelooflijk veel spam binnen. Dit was na wat unsubscriben gelukt, maar na die 2de post is het weer van dat, heb vandaag al een kleine 40 mails moeten verwijderen. Zijn er nog mensen die dit hebben of is dit toeval?

Also: kan dit asap gefixt worden als het effectief tot lekken heeft gezorgd? 

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#46 Varengas

Varengas

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 675 berichten

Posted 06 February 2017 - 15:16

sinds volgend topic: http://www.4gamers.b...ed/#entry339712, krijg ik ongelooflijk veel spam binnen. Dit was na wat unsubscriben gelukt, maar na die 2de post is het weer van dat, heb vandaag al een kleine 40 mails moeten verwijderen. Zijn er nog mensen die dit hebben of is dit toeval?

Nog steeds het geval blijkbaar :-/

• 0

#47 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6625 berichten

Posted 06 February 2017 - 15:24

Heb de coder gevraagd om dit ook eens te bekijken (geen idee of het gelinkt is, maar hij moet het zelf maar even komen verduidelijken / verduidelijking komen vragen zodat hij het kan onderzoeken)

• 0

#48 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6045 berichten

Posted 06 February 2017 - 19:11

Nog steeds het geval blijkbaar :-/

uhu :/

Heb de coder gevraagd om dit ook eens te bekijken (geen idee of het gelinkt is, maar hij moet het zelf maar even komen verduidelijken / verduidelijking komen vragen zodat hij het kan onderzoeken)

OK thnx ^^

• 0

#49 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6625 berichten

Posted 08 February 2017 - 08:26

Coder is normaal bezig (of heeft afgewerkt) aan een script om die foute code weg te halen en te houden.

• 1

#50 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6045 berichten

Posted 09 February 2017 - 08:34

Coder is normaal bezig (of heeft afgewerkt) aan een script om die foute code weg te halen en te houden.

Thanks ^^

• 0

#51 xlord

xlord

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 35 berichten

Posted 20 February 2017 - 13:26

Ik weet niet of het nou een bug of bydesign is, maar als ik een melding bovenin heb voor een game die ik volg of een reactie(of pluspunt) van iemand op mijn reactie en ik klik er op dan blijft het cijfertje gewoon staan.

Bijvoorbeeld nu staat er een 1 omdat er iets gepost is voor bf1, ik ben al op verschillende manieren naar dat artikel gegaan maar de 1 staat er nog steeds. 

Is dit een bug of wat is de juiste manier om naar het artikel te gaan zodat de 1 verdwijnt bij een nieuwe artikel van een spel dat je volgt? 

• 0

#52 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6625 berichten

Posted 20 February 2017 - 19:55

Ik dacht altijd dat dat caching was
  • 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users