Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

(CS:GO) (SteamID) Spelers gezocht

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 ArnoBaes

ArnoBaes

Newbie

• Member
  • Pip
  • 18 berichten

Posted 10 July 2015 - 06:44

Hallo! Ik zoek wat mensen om te adden op Steam om zeker 1 keer per week CSGO mee te spelen,het solo-queuen komt soms mijn strot uit en zou graag eens af en toe in mijn eigen taal willen gamen :-).

Ik kan vanaf volgende week, want van zodra ik mijn loon heb, koop ik een set powerlines zodat ik niet meer op instabiele wifi moet spelen.

SteamID: Arno 'Owly' Baes
Rank: GN M
Ik heb een headset(Siberia v2/v3 en Steelseries 7H) want communicatie is belangrijk! Binnen 2 weken wordt die waarschijnlijk ook vervangen door een AT2020/Blue Yeti(Pro), dus dan heb ik nog betere audiokwaliteit.
  • 0

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 10 July 2015 - 07:18

Ik wil wel spelen :) Weet niet meer wat mij rank is, is alweer een hele tijd geleden ;)

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 ArnoBaes

ArnoBaes

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 18 berichten

Posted 10 July 2015 - 15:34

Ik wil wel spelen :) Weet niet meer wat mij rank is, is alweer een hele tijd geleden ;)

Na 3-4 weken unrank je opnieuw, dus als het al zo lang geleden is, dan waarschijnlijk unranked. :-) na onze game krijg je dan terug een rank.
  • 0

#4 Enzime

Enzime

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 750 berichten

Posted 10 July 2015 - 15:39

Is niet echt unranked tho, rank is gewoon hidden. 

• 0

#5 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 10 July 2015 - 20:05

laat maar weten dan
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#6 jens6575

jens6575

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 12 July 2015 - 16:10

mij mag je altijd toevoegen, ben net bezig door die rank te geraken zodat je competitive te spelen

http://steamcommunit...61198100811020/

• 0

#7 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 12 July 2015 - 21:23

Ranksysteem is veranderd precies, is nu met XP?
  • 0

#8 ArnoBaes

ArnoBaes

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 18 berichten

Posted 13 July 2015 - 15:45

Nee, dat is nog iets anders. Waarom dat toegevoegd is weet ik ook niet, het bezorgt je wel gegarandeerd een weapon drop als je elke week redelijk wat Competitive speelt. De ranks werken nog altijd met Good ol' ELO :) unexpected, wat is je Steam-profile :)
  • 0

#9 Enzime

Enzime

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 750 berichten

Posted 13 July 2015 - 15:54

Ranksysteem is veranderd precies, is nu met XP?

Enige dat anders is dat je nu rank 3 moet hebben om competitive ste spelen (is om smurfs en cheaters hun leven wat moeilijker te maken).

• 0

#10 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 13 July 2015 - 18:00

Enige dat anders is dat je nu rank 3 moet hebben om competitive ste spelen (is om smurfs en cheaters hun leven wat moeilijker te maken).

Dit betekent dat ik dus eerst naar rank 3 moet?
  • 0

#11 Enzime

Enzime

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 750 berichten

Posted 13 July 2015 - 18:27

Jup.

Zelfs mensen met 100den competitive wins moeten rank 3 geraken voordat ze terug een competitive kunnen spelen. Valve had die wel mogen excluden eigenlijk maar oh well, kwas al rank 3 voor ze die restrictie hadden dus had er geen last van :p

Atm zijn competitives rot though, is weer serieuze cheater plaag dus ik blijf bij ESEA atm :p

Edited by Enzime, 13 July 2015 - 18:28.

• 0

#12 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 13 July 2015 - 19:33

Jup.

Zelfs mensen met 100den competitive wins moeten rank 3 geraken voordat ze terug een competitive kunnen spelen. Valve had die wel mogen excluden eigenlijk maar oh well, kwas al rank 3 voor ze die restrictie hadden dus had er geen last van :p

Atm zijn competitives rot though, is weer serieuze cheater plaag dus ik blijf bij ESEA atm :p

god freakin damn

• 0

#13 ArnoBaes

ArnoBaes

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 18 berichten

Posted 14 July 2015 - 06:35

En it's going to take a long ass time als je Operation Bloudhound niet hebt gekocht
  • 0

#14 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 15 July 2015 - 20:28

Fuck die rank shit, erger me dood aan het niveau van de spelers...

"Let's run around like chickens and make a hell of a noise!"

• 0

#15 robertkingsley52

robertkingsley52

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 36 berichten

Posted 15 October 2015 - 09:45

Mochten jullie nog een plek zoeken voor voice chat (teamspeak) : http://www.4gamers.b...peak-community/

Ik weet dat sommige mensen hier ook geregeld CSGO spelen en vast wel willen teamen :)

• 0

Spoiler

Angry-Mob deelt gratis teamspeak channels uit voor mensen die een eigen plek zoeken om te gamen.

Web: www.angry-mob.com | Teamspeak : angry-mob.ts-ip.com

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users