Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Jupiler Pro League 2015-2016

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 26 July 2015 - 08:12

Omdat er nog geen topic open was (en we toch al bijna voorbij de eerste speeldag zitte, foei papfles!) dacht ik er zelf eentje te openen. De scheidsrechterlijke dwalingen lijken de lijn ook dit seizoen door te trekken, net als Serge "Iktrekheelgraaggeel" Gumienny.

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6348 berichten

Posted 26 July 2015 - 10:33

Tis niet papfles zijn fout, hier is het bookaturf
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 26 July 2015 - 11:29

Tis niet papfles zijn fout, hier is het bookaturf

But, but, but Papfles heeft het topic van vorig seizoen ook geopend :'(

• 0

#4 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 27 July 2015 - 12:33

Het was grappig om te lezen hoe men héél even aan een gokchinees dacht (scores 2-1 en 3-1) :p

Ik ben verder blij dat Anderlecht (moeizaam) kon winnen om positief aan het seizoen te beginnen. Enkele sterkhouders lichter, dus het wordt afwachten...

• 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#5 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 21 January 2016 - 11:08

Niemand minder van Victor Valdes is op weg naar Standard, zotte transfer :D

• 2
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#6 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 21 January 2016 - 11:42

Niemand minder van Victor Valdes is op weg naar Standard, zotte transfer :D

Hubert is toch echt niet slecht? Ksnap het niet echt TBH. En waar komt al dat geld ineens vandaag? Een paar maanden geleden zat de club krap bij kas :p

• 0

#7 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 21 January 2016 - 14:42

Hubert is toch echt niet slecht? Ksnap het niet echt TBH. En waar komt al dat geld ineens vandaag? Een paar maanden geleden zat de club krap bij kas :p

Hubert is zeker niet slecht, nog maar 22 jaar ook. Maar iemand als Valdes kan hem altijd extra ervaring opleveren en 2de keeper zijn achter Valdes gaat hij allerminst niet erg vinden lijkt mij.

Voor deze transfer moeten ze trouwens zo goed als niks betalen. ManU gaat zijn loon gewoon verder betalen.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#8 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 21 January 2016 - 14:47

Hubert is zeker niet slecht, nog maar 22 jaar ook. Maar iemand als Valdes kan hem altijd extra ervaring opleveren en 2de keeper zijn achter Valdes gaat hij allerminst niet erg vinden lijkt mij.

Voor deze transfer moeten ze trouwens zo goed als niks betalen. ManU gaat zijn loon gewoon verder betalen.

Knap qua naam, als speler ben ik er nooit fan van geweest

• 0
Suit up!

#9 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 21 January 2016 - 14:59

Knap qua naam, als speler ben ik er nooit fan van geweest

Misschien volgend jaar Diego Costa, past toch zowat in de speelstijl van standard he  :rofl:

• 0

#10 CaMa

CaMa

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 341 berichten

Posted 21 January 2016 - 23:19

Misschien volgend jaar Diego Costa, past toch zowat in de speelstijl van standard he  :rofl:

Zolang onze competitie gespaard blijft van beenhouwers à la wasil zal het allemaal nogal meevallen denk ik.

• 1
yippee-ki-yay...

#11 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 22 January 2016 - 11:24

Zolang onze competitie gespaard blijft van beenhouwers à la wasil zal het allemaal nogal meevallen denk ik.

Och CaMa, twas maar een mopje he, je weet net zo goed als ik dat Diego Costa veel te lief is voor een ploeg die Witsel heeft grootgebracht  :rofl:

• 0

#12 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 22 January 2016 - 11:50

Och CaMa, twas maar een mopje he, je weet net zo goed als ik dat Diego Costa veel te lief is voor een ploeg die Witsel heeft grootgebracht  :rofl:

Witsel heeft 1 enorm domme fout gemaakt. Voor de rest was hij in dat team van Standard toen de braafste die er tusse zat ^^

• 0

#13 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 22 January 2016 - 12:07

Witsel heeft 1 enorm domme fout gemaakt. Voor de rest was hij in dat team van Standard toen de braafste die er tusse zat ^^

Tgohja, weet ook wel datie da ni zo bedoelt heeft ze :p Da's dus al 7 jaar geleden :o

• 0

#14 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 22 January 2016 - 12:39

Tgohja, weet ook wel datie da ni zo bedoelt heeft ze :p Da's dus al 7 jaar geleden :o

Time flies :o

• 0

#15 CaMa

CaMa

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 341 berichten

Posted 22 January 2016 - 14:07

Nu ja, fout.

Witsel koos gewoon eieren voor zijn geld toen voor de zoveelste keer die zot kwam aanvliegen.

Uiteraard wil hij diens been niet breken, maar een Deschacht bv. zal zoiets niet snel overkomen.

Bovendien heeft de heilige wasil wel een pak meer uitgedeeld en geluk gehad dat die weinig langdurige kwetsuren heeft veroorzaakt.

• 0
yippee-ki-yay...

#16 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 22 January 2016 - 14:12

Nu ja, fout.

Witsel koos gewoon eieren voor zijn geld toen voor de zoveelste keer die zot kwam aanvliegen.

Uiteraard wil hij diens been niet breken, maar een Deschacht bv. zal zoiets niet snel overkomen.

Bovendien heeft de heilige wasil wel een pak meer uitgedeeld en geluk gehad dat die weinig langdurige kwetsuren heeft veroorzaakt.

Ik walg ook van Wasyl, maar die beenbreuk moest voor mij nu ook niet. 

Hij had gewoon zwaar geschorst moeten geweest zijn voor al zijn daden, dan stond hij toen op die moment niet op het veld :D

• 1

#17 LittleC

LittleC

Member

• Member
  • Pip
  • 72 berichten

Posted 24 January 2016 - 20:46

Ik dacht even dat ik op pagina 1 zat aangezien de fout van Wasyl wordt besproken. Kijk ik naar de datum: 22 januari 2016.

In de tussentijd niet zoveel gebeurd, natuurlijk. Behalve dat Gent monsterlijk bezig is.

• 0

#18 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 24 January 2016 - 21:32

Ik dacht even dat ik op pagina 1 zat aangezien de fout van Wasyl wordt besproken. Kijk ik naar de datum: 22 januari 2016.

In de tussentijd niet zoveel gebeurd, natuurlijk. Behalve dat Gent monsterlijk bezig is.

Standard heeft nog geluk gehad IMO. Had met z'n 10/9'en moeten eindigen. Yatabare gaat het nooit leren denk ik
  • 0

#19 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 25 January 2016 - 09:21

Standard heeft nog geluk gehad IMO. Had met z'n 10/9'en moeten eindigen. Yatabare gaat het nooit leren denk ik

Met de komst van Valdes, geen enkele goal meer tegen vanaf nu! Of toch wel... :p

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#20 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 25 April 2016 - 07:57

Het is hier stil gebleven sindsdien..

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users