Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Rocket League - Spelers gezocht (+ Steam groep)

rocket league spelers gezocht steam groep pc

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 05 August 2015 - 09:09

Goedendag allemaal,

Ik ben op zoek naar twee of drie personen die vaak Rocket League spelen en ook een party zoeken.

Ik speel het tot nu toe enkel met randoms, maar ik ben die n00b vs MLG proleet games ondertussen wel beu.

Mocht jij in Rocket League ook zo eenzaam en depressief zoals mij zijn kan je gewoon lid worden van deze groep op Steam *klik*.

(Ik heb deze groep speciaal voor leden van 4Gamers aangemaakt)

Iedereen is welkom...

Hopelijk tot snel, want ik wil eindelijk eens wat serieuzer gaan spelen... :p

Edited by BlueSmiley, 05 August 2015 - 09:10.

• 0

#2 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 05 August 2015 - 09:14

Het spijtige aan die cross-play is dat het (naar mijn weten) onmogelijk is om pc-spelers uit te nodigen in een ps4 party, en omgekeerd.

Anders had ge wel met ons mogen meedoen :(

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#3 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 05 August 2015 - 09:39

I'm in
  • 1

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#4 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 06 August 2015 - 10:18

Het spijtige aan die cross-play is dat het (naar mijn weten) onmogelijk is om pc-spelers uit te nodigen in een ps4 party, en omgekeerd.

Anders had ge wel met ons mogen meedoen :(

Ging dat er normaal gesproken niet van komen eigenlijk? Dat zou 't allemaal in ieder geval wel een pak gemakkelijker maken, ja.

I'm in

Cool beans! Als ge zou gaan spelen en ik ben online laat ge maar iets weten. ^^

Bon, ondertussen zijn we al met zes, dus we kunnen al verder. :)

Niet iedereen is constant aan 't spelen en om 't iets actiever te maken heb ik ook een topic op de Steam forums geplaatst, want je weet maar nooit... Het hoeft natuurlijk geen groep van 50+ leden te worden. Ik peis dat ik de groep op een maximum van 15 leden wel privé zal maken... Ik stapte gisteren nog van het "enkel 4G leden-idee" af, want dan zouden we misschien hoop en al met zen drieën zijn... xD

Dus als jullie nog iemand zouden kennen... Invite maar!

Edit: Net de spannendste wedstrijd tot nu toe gespeeld:

0-1

1-1

1-2

2-2

2-3

3-3

4-3

4-4

*OVERTIME*

Enkele spannende minuten later na een stuk of vier gemiste kansen van onze ploeg (we hadden de overhand) krijgt de tegenstander den bal vanvoor. Hij centered 'm en ik kwam van de andere kant teruggereden met boost en wou 'm saven wegens een verdediger van de tegenstanders hetzelfde deed en ik vlieg er recht op en maak een OG. 

4-5

Verdoeme! Epic fail!  :blink:

Edited by BlueSmiley, 06 August 2015 - 11:57.

• 0

#5 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 06 August 2015 - 12:57

Nog geen OG gemaakt, maar ik denk wel al een paar assists gegeven aan het andere team
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#6 switchblade

switchblade

Crew

• Supermoderator
  • 2339 berichten

Posted 07 August 2015 - 10:26

Wij spelen bijna dagelijks Rocket League in een party van 2 tot 4 vaste spelers.

We spelen altijd met teamspeak en winnen toch meer dan de helft van onze wedstrijden. Vaak met een puntenverschil van 3 of meer.

Meer mensen zijn altijd welkom, ook een online tornooi zou wel tof zijn!

add me on steam ;)

*edit*

Er is reeds een 4gamers.be steam groep, waar veel mensen reeds lid van zijn: http://steamcommunit...oups/4gamers-be

• 0
PSN/Steam: tngninja
Ostend Pirates

#7 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 07 August 2015 - 18:22

Wij spelen bijna dagelijks Rocket League in een party van 2 tot 4 vaste spelers.

We spelen altijd met teamspeak en winnen toch meer dan de helft van onze wedstrijden. Vaak met een puntenverschil van 3 of meer.

Meer mensen zijn altijd welkom, ook een online tornooi zou wel tof zijn!

add me on steam ;)

*edit*

Er is reeds een 4gamers.be steam groep, waar veel mensen reeds lid van zijn: http://steamcommunit...oups/4gamers-be

Is good. Ik heb u toegevoegd.

@Uw edit: Zoals ik eerder zei is deze groep niet enkel voor leden van 4G meer zodat er wat meer activiteit is. Ik ben meestal RL aan 't spelen als ik op de PC ben, maar de meesten niet, dusja. :p

• 0

#8 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 07 August 2015 - 21:53

Is good. Ik heb u toegevoegd.

@Uw edit: Zoals ik eerder zei is deze groep niet enkel voor leden van 4G meer zodat er wat meer activiteit is. Ik ben meestal RL aan 't spelen als ik op de PC ben, maar de meesten niet, dusja. :p

Bij mij ben je wel nooit online tho :/

• 0

#9 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2549 berichten

Posted 08 August 2015 - 10:37

Bij mij ben je wel nooit online tho :/

Ik kan momenteel enkel door den dag spelen wegens ik 's avonds naar mijn vriendin ga. Check mijn game uren op Steam als je wil he... :p

Vanaf dinsdag ben ik t.e.m. eind augustus NIET meer online wegens er een verhuis gepland staat. (Ik ga heel den uitleg niet liggen doen), maar zodra die verhuis achter de rug is ben ik 's avonds en in de weekends ook terug online. :) Maar nu ligt dat inderdaad wat moeilijker om 's avonds en 's nachts online te zijn.

Edited by BlueSmiley, 08 August 2015 - 10:42.

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: rocket, league, spelers, gezocht, steam, groep, pc

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users