Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Marvel's Jessica Jones (Netflix)

Tv

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Malkavian

Malkavian

Crew

• Crew
  • 1293 berichten

Posted 12 October 2015 - 11:45

Marvel’s Jessica Jones is de tweede original Marvel-serie op Netflix. Nog donkerder en persoonlijker dan Daredevil, maar haalt deze adaptatie van de Alias/AKA Jessica Jones-comic hetzelfde niveau? Kom het te weten in de Brainfreeze-review!

• 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

#2 tomke009

tomke009

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1855 berichten

Posted 12 October 2015 - 17:31

Who the F is Jessica Jones? :huh:

Daar heb ik nu nog nooit van gehoord.

Wel een schoon teaserke met die kleuren in het begin. Precies eens moeten opzoeken :)

• 0
PSN/steam/xblive/twitch:
Tomke009

#3 Malkavian

Malkavian

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 1293 berichten

Posted 12 October 2015 - 22:50

Marvel telt ongelooflijk veel personages. Jessica Jones is een van de B-Listers van Marvel (mss zelfs C-list) dat is een ranking die comic fans geven aan personages om hun bekendheid en belangrijkheid aan te tonen. 

Maar het is wel een van de favoriete personages van schrijver Bendis, die doorgebroken is met oa. ALIAS, de comic waar de Netflix reeks is op gebaseerd. Bij het MAX label, de volwassen sub-print van Marvel waar Punisher ook onder valt. Heel volwassen, brutaal en niet voor gevoelige zieltjes. Samen met Pablo heb ik enkele jaren geleden nog voor GunkTV gepresenteerd en hebben we bij ComicTalk een segment besteed aan ALIAS. Best wel de moeite waar om het nog eens te bekijken.

• 0
Brainfreeze, gedachten over comics koel geserveerd - Alles over Comics : Nieuws, Reviews, Previews, Interviews

#4 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 24 November 2015 - 17:47

Binnekort beginnen zien :p

• 0

All that is necessary for the triumph of evil is,
that good men do nothing...

3DS friendcode: 4098-2759-5026 / PSN: Dapura

#5 chesterfox40

chesterfox40

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2130 berichten

Posted 24 November 2015 - 17:59

2 episodes gezien. Het begint op gang te komen. Niet slecht.
  • 0

PSN: chester__44 WII U: chesterfox40
twitter: @Chesterfox40

#6 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 26 November 2015 - 11:02

2 episodes gezien. Het begint op gang te komen. Niet slecht.

Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien, begint idd nu op gang te komen :)

Kzou best wel wat meer willen weten over Jessica Jones!

• 0

#7 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 26 November 2015 - 18:12

Tegen het einde van de eerste epp intresse verloren... Zal ooit wel nog is teruggaan :/

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#8 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 26 November 2015 - 20:12

Heb de eerste aflevering klaarstaan om morgen eens te bekijken :)   Ben eens benieuwd, want ik heb Flash ook halverwege opgegeven (oké; niet hetzelfde maar het kon me niet meer boeien naar het einde toe)

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#9 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 26 November 2015 - 21:16

Heb de eerste aflevering klaarstaan om morgen eens te bekijken :)   Ben eens benieuwd, want ik heb Flash ook halverwege opgegeven (oké; niet hetzelfde maar het kon me niet meer boeien naar het einde toe)

Oh spijtig :) The Flash is echt wel goed hoor! 

Ik heb net een Netflix account aangemaakt en ik heb de eerste aflevering van Daredevil gezien, echt wel goed zeg! Met Jessica Jones ga ik wachten tot ik het 1e seizoen van Daredevil uit heb.

• 1
Fire and Blood.

#10 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 26 November 2015 - 23:15

Oh spijtig :) The Flash is echt wel goed hoor! 

Ik heb net een Netflix account aangemaakt en ik heb de eerste aflevering van Daredevil gezien, echt wel goed zeg! Met Jessica Jones ga ik wachten tot ik het 1e seizoen van Daredevil uit heb.

Daredevil is ook wel goed, wel nog effe wachten op seizoen 2 :/

Gestopt met flash.. Is toch nog een goeie serie? Waarom gestopt? :p

OT: momenteel 4 afl. gezien, wordt steeds beter :D

• 0

#11 medalofkoen

medalofkoen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 364 berichten

Posted 27 November 2015 - 10:12

Ik vind het een zwakke serie. Ik zit aan de helft nu en het verhaal gaat maar niet voooruit. 2 echte actiescenes gezien die nog niet in de buurt komen van wat Daredevil bracht. Voor de rest is het blablabla over het trauma van Jessica, blablabla over Killgrave dat steeds op hetzelfde neerkomt. Het is 99% Jessica op het scherm die de getroubleerde cynische kant van haar moeten tonen. Killgrave heeft misschien in totaal 10 minuten screen time tot nu toe. Waarom Luke Cage in de serie zit, is een raadsel voor mij want er gebeurt niks als hij in een episode zit.
In vergelijking met Daredevil die geen superhero powers heeft(!), is Jessica Jones meer een cynische Twillight soap.
  • 0
It's the choices we make that define us.

#12 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 02 December 2015 - 09:44

Ik vind het een zwakke serie. Ik zit aan de helft nu en het verhaal gaat maar niet voooruit. 2 echte actiescenes gezien die nog niet in de buurt komen van wat Daredevil bracht. Voor de rest is het blablabla over het trauma van Jessica, blablabla over Killgrave dat steeds op hetzelfde neerkomt. Het is 99% Jessica op het scherm die de getroubleerde cynische kant van haar moeten tonen. Killgrave heeft misschien in totaal 10 minuten screen time tot nu toe. Waarom Luke Cage in de serie zit, is een raadsel voor mij want er gebeurt niks als hij in een episode zit.
In vergelijking met Daredevil die geen superhero powers heeft(!), is Jessica Jones meer een cynische Twillight soap.

Als je verder blijft kijken, zie je waarom Luke in de serie zit (voorlaatste aflevering trouwens) en Killgrave komt ook meer voor ;).

Ik moet juist de laatste aflevering nog zien...

• 0

#13 DonSkellitonio

DonSkellitonio

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 806 berichten

Posted 18 December 2015 - 13:37

Ik keek uit naar deze serie en had hoge verwachtingen na Daredevil, maar...Jessica Jones is een stap terug van de kwaliteit die we te zien kregen in Daredevil, en dan heb ik het voornamelijk om acteerprestaties, maar ook het verhaal kan me totaal niet boeien. Krysten Ritter is een verschrikkelijk saaie actrice op het niveau van Kristen Steward en waarschijnlijk de vornaamste reden dat ik afhaakte na 3 episodes.

• 0

Feel free to subscribe to my YouTube Channel! :

https://www.youtube.com/user/Skell09

#14 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 18 December 2015 - 16:56

Ik vond het juist iets beter dan Daredevil. Het was spannender. Ben met Daredevil gestopt omdat het gewoon heel de tijd nutteloos gratuit geweld was.. Het bleef altijd terug komen op die actiescenes die niets bijbrachten en dan moest hij steeds opgelapt worden. Maar als een overdosis geweld je ding is, dan snap ik dat je Jessica Jones wat saaier vindt.

Vind het verhaal net iets interessanter door Kilgrave zijn krachten en de uitwerking daarvan. Enkel het einde was wat leeg. Had nogal hard het gevoel dat ze duidelijk wouden maken dat er een seizoen zou komen :p.

Nuja, smaken verschillen.. Heb wel van dit seizoen genoten.

• 0

#15 'Soul

'Soul

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2737 berichten

Posted 21 December 2015 - 13:35

Ik vond het iets helemaal anders dan daredevil (in de goeie zin dan). Ik had er uiteindelijk toch goed van genoten

• 1

Amaducias, Lord of Darkness.

GW 2 ID: Soul.6572
3DS FC: 2191-7797-7252

#16 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 21 December 2015 - 13:57

De eerste afleveringen zijn inderdaad saaier.

Maar naar het einde toe worden ze wel leuker ;)

Don't judge a serie on the first episodes

• 0

#17 Elexus

Elexus

Big Poster

• Clan Rookie
  • 865 berichten

Posted 21 December 2015 - 14:26

Ik vond Jessica Jones een heel plezante serie. Nu kijk ik Daredevil en dat spreekt me wat minder aan, hoewel het ook best tof is. Maar het cynische, botte karakter van Jessica was soms echt hilarisch. :')
  • 0

#18 chesterfox40

chesterfox40

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2130 berichten

Posted 28 December 2015 - 08:47

Voila heb het uitgezien. Was best leuk.
  • 0

PSN: chester__44 WII U: chesterfox40
twitter: @Chesterfox40

Also tagged with one or more of these keywords: Tv