Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Op zoek naar de filmtitel van...

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 LittleC

LittleC

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 72 berichten

Posted 12 December 2015 - 23:08

De tweede film is dus blijkbaar "What a Girl Wants" (2003). Ik was waaaaaay off met het herinneren van de film, en dus ook met de omschrijving. Iemand op een ander forum wees me op enkele gelijkenissen met mijn tekst, maar ik kon na het zien van de trailer niet met zekerheid zeggen.

Gelukkig dat ik de meeste films samen met mijn broer heb gekeken, die terugstuurde "ik kon na 5 seconden van de trailer met volle overtuiging zeggen dat dit inderdaad de film is die we zoeken".

Two down  :yahoo:

• 0

#22 LittleC

LittleC

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 72 berichten

Posted 13 December 2015 - 18:18

En dat is dus 3.

Stond niet in de OP overigens. 3/6 gevonden.

Edited by LittleC, 13 December 2015 - 18:19.

• 0

#23 LittleC

LittleC

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 72 berichten

Posted 21 December 2015 - 14:51

4/6. De trilogie kan doorstreept worden.
  • 0

#24 Arghtonyrgoth

Arghtonyrgoth

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 719 berichten

Posted 03 January 2016 - 13:32

hey, terwijl jullie bezig zijn, ik zoek ook een film (alé, een vriendin van me)

Dit is haar beschrijving:

film gaat over een man die op een warm eiland-ish een vrouw versiert en eigenlijk een valse relatie aangaat met haar om zo meer teweten te komen over haar familie, want papa heeft een heel groot kast van een huis met een grote verborgen kluis, en die wil hij eigenlijk bestelen. Hij zet overal van die kleine cameratjes en filmen hunzelf als ze sex hebben enzo... En ant einde van de film lukt het hem om deel vd familie te vermoorden en de kluis te kraken, met de nodige achtervolging tussen hem en het meisje erbij om haar ook te vermoorden. Aant einde vd film zieje hem dzn opnieuw op een ander warm eiland terug op zoek naar een nieuw slachtoffer ...

• 0

- I'm commander Shepard and this is my favourite comment on 4gamers - 

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users