Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

[Spoiler-topic] Star Wars Episode VII: The Force Awakens

Film

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#41 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 02 January 2016 - 22:27

The knights of Ren boeien me ook. Mijn eerste gedacht van hun was dat ze allemaal dark side users zouden zijn en tegen Luke zijn Jedi Order zouden vechten. Een handvol jedi vs dark jedi. maar sinds enkel Kylo Ren een lightsaber heeft, denk dat hij de enige is die de force kan gebruiken. Wie zijn ze dan? Wel na het bekijken van de film (2 keer), denk ik dat ze gewoon allemaal geobsedeerd zijn door Darth Vader. Ze hebben allemaal een helm gebaseerd op dat van Darth Vader, maar ieder zijn eigen touch.

Ik heb me laten verleiden om toch een Star Wars boek te kopen dat de brug zou vormen tussen episode VI en VII. "Star Wars: Aftermath", een nieuwe trilogie van boeken.

Bleek complete zever... -_-
Maar wel vermakend boek met nieuwe cast, hoewel er gaten inzitten qua logica.

Maar erin wordt er wel vermelding gemaakt dat er mensen zijn die force niet kunnen beheersen toch fanatieke volgelingen van de Sith zijn, lees "fans". Emperor Palpatin had zo'n groepje trouwe volgelingen, één daarvan komt in het boek voor.

Op het einde ook een admiraal die alle touwtjes in handen bleek te hebben, General Hux?

• 0

#42 christophebraem

christophebraem

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 134 berichten

Posted 03 January 2016 - 21:55

Tuurlijk heb je zo'n "fans". De jedi hebben er ook. De oude man (San Tekka) in het begin van The Force Awakens behoort tot The Church of The Force. Personen die de idealen van de jedi volgen.

Admiral Thrawn? Zou zalig zijn om hem in 1 van de volgende films te zien.

• 0

#43 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1384 berichten

Posted 03 January 2016 - 23:56

Wat ik er van denk: Kylo Ren is ENORM sterk en komt zeker en vast terug. In het begin van de film stopt hij een blaster bolt in mid air Ze demonstreren doorheen heel de film (te veel imho) hoe krachtig Chewey zijn bow caster is, en Kylo takes it like a champ. Vind het geweldig dat hij een veelzijdig karakter heeft ipv de "generic bad guy". Wat hem in mijn ogen zo een goed personge maakt, is dat hij bang is van zichzelf. Hij is onstabiel, maar in bezitting van immense kracht.

Rey haar "gift" dat zonder enige training enorm sterk is zegt mij dat ze een Skywalker is aka Luke zijn dochter, zelf mijn 14j oude zus die nog nooit een SW film gezien had dacht het.

Snoke is volgens mij Darth Plagueis, ookal heeft Sidious gezegd dat hij zijn meester gedood heeft.

MAAR Plagueis is een Muun en Snoke lijkt niet op een Muun (te kort hoofd). Ik hoop eerder dat het Darth Bane is (die ook al honderden jaren dood verklaard is). 

Hoogst waarschijnlijk is Snoke gewoon een nieuw personage, but a fan can dream :p

Disclaimer: sorry voor typfouten, ben moe en heb geen zin om te herlezen D:

• 1

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#44 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 04 January 2016 - 16:12

Slecht nieuws voor de Plagius aanhangers: http://geektyrant.co...-darth-plagueis

• 0

#45 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 January 2016 - 16:21

Slecht nieuws voor de Plagius aanhangers: http://geektyrant.co...-darth-plagueis

Good, ben niet zo'n fan van 'die is vernoemd in de eerdere films, dus laten we die gebruiken'. Ben op dat vlak ook blij dat ze het EU in de vuilbak hebben gesmeten. Dat had goede elementen, maar er zat ook bijzonder veel onzin in dat het voor de films bijna onmogelijk had gemaakt om een deftig verhaal in elkaar te steken, want ze hadden al met tig factoren rekening moeten houden.

• 0
Suit up!

#46 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 04 January 2016 - 16:40

http://www.accesshol...arkness-126969/

Ook met JJ Abrams aan het roer ;)

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#47 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 January 2016 - 18:19

http://www.accesshol...arkness-126969/

Ook met JJ Abrams aan het roer ;)

Ook wel een iets bekendere naam dan Plagius. Ik hoop nog steeds dat hij het niet is. Dat is pure lazy writing in de zin van 'welke naam hebben we hier nog liggen?' plus dan moeten ze nog gaan verzinnen waarom die jaar en dag Palpatine heeft laten doen.
  • 0
Suit up!

#48 Arghtonyrgoth

Arghtonyrgoth

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 719 berichten

Posted 04 January 2016 - 18:39

het feit dat ze reageren (ontkennend) op een gerucht, bevestigd het wel aan de ene kant... ;)
En ik snap je mening Yoni, dat je liever nieuwe personages ziet.
maar een fan van SW en van de boeken, ziet dat liever niet denk ik. 
Alé, mss wel (het is aan 1 kant spannend, niet weten wat komt), maar we zouden liever 'bekende' namen zien. 
Kylo ren ''Ben'' is ook een bestaande naam. Normaal is Ben de zoon van Luke. dus ze hebben het gerecycled.
Er kunnen dus nog elementen gebruikt worden van de EU. Niet meer cannon wil niet zeggen, niets ervan meer gebruiken.
En een excuus voor hem om Palpatine jaren te laten is simpel hoor: niet sterk genoeg.
Nu we zien wel binnen een anderhalf jaartje :p

Note, NIeuwe theorie:
Snoke is de vader/creator van Annakin (die onbevlekt bevallen is) :p

• 1

- I'm commander Shepard and this is my favourite comment on 4gamers - 

#49 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 04 January 2016 - 18:57

Ook wel een iets bekendere naam dan Plagius. Ik hoop nog steeds dat hij het niet is. Dat is pure lazy writing in de zin van 'welke naam hebben we hier nog liggen?' plus dan moeten ze nog gaan verzinnen waarom die jaar en dag Palpatine heeft laten doen.

Zoveel boeit het mij niet wie hij is TBH, als hij maar een awesome villain is

het feit dat ze reageren (ontkennend) op een gerucht, bevestigd het wel aan de ene kant... ;)
En ik snap je mening Yoni, dat je liever nieuwe personages ziet.
maar een fan van SW en van de boeken, ziet dat liever niet denk ik. 
Alé, mss wel (het is aan 1 kant spannend, niet weten wat komt), maar we zouden liever 'bekende' namen zien. 
Kylo ren ''Ben'' is ook een bestaande naam. Normaal is Ben de zoon van Luke. dus ze hebben het gerecycled.
Er kunnen dus nog elementen gebruikt worden van de EU. Niet meer cannon wil niet zeggen, niets ervan meer gebruiken.
En een excuus voor hem om Palpatine jaren te laten is simpel hoor: niet sterk genoeg.
Nu we zien wel binnen een anderhalf jaartje :p

Note, NIeuwe theorie:
Snoke is de vader/creator van Annakin (die onbevlekt bevallen is) :p

Er werd nochtans stevig geïnsinueerd dat Plageius of Palpatine de vader van Ani is. Palpatine zegt in die fameuze Opera scene iets in de aard van "Plageius had the ability to influence midichloreans (kots kots kots) to create life"

• 2

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#50 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2721 berichten

Posted 06 January 2016 - 11:26

Er werd nochtans stevig geïnsinueerd dat Plageius of Palpatine de vader van Ani is. Palpatine zegt in die fameuze Opera scene iets in de aard van "Plageius had the ability to influence midichloreans (kots kots kots) to create life"

Ik hoop echt niet dat ze die kant gaan opgaan. 

• 2

死んでください

#51 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5006 berichten

Posted 30 January 2016 - 11:08

Gisterenavond eindelijk gezien en ik vond de film zalig. (en spoilerfree gebleven, al had ik wel iets horen waaien van Han Solo)

Perfecte mix van oude en nieuwe elementen, humor en knipoogjes naar de vorige films die altijd al deel geweest zijn van SW.

Top filmpje! Dat begin met die gecrashte star destroyer op Jakku...  :wub:

Starkiller Base was weer classic SW, wéér een soort van Death Star maar nog groter en nog onrealistischer maar dat stoorde niet echt.

Edited by Dr.Gordon, 30 January 2016 - 11:15.

• 2

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte GA-Z87-D3HP | Intel i5-4670K | CM Hyper 212 Evo | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair XMS3 8Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#52 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 30 January 2016 - 12:12

(en spoilerfree gebleven, al had ik wel iets horen waaien van Han Solo)

Starkiller Base was weer classic SW, wéér een soort van Death Star maar nog groter en nog onrealistischer maar dat stoorde niet echt.

haa, fuckers >:-(

Nuja, ze lachen er ook zelf mee hé.

"oké, hij is groter so what? Hoe blazen w'het op" ^-^

• 0

#53 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 16 February 2016 - 15:51

http://www.ign.com/a...-video-released

Ze zijn begonnen met filmen van episode VIII. :-)

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Film

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users