Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Tafeltennis

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 mastinator

mastinator

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 13 January 2016 - 01:30

Hallo allemaal,

In navolging van het badmintonforum, zou ik ook een minder gekende sport id kijker willen stellen.

Tafeltennis wie speelt het hier allemaal?

Als toemaatje: dizzy penalty challenge van de voetbal maar dan voor tafeltennis ;)  https://www.youtube....h?v=x3iUhFdrxyI

• 0

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 13 January 2016 - 07:31

Ik heb het een jaar of twee op school gedaan, na de uren, was niet echt een club, maar was wel tof. 

Nu komt die tafel nog buiten met familiefeesten, helaas heeft ze de vorige niet echt overleefd, er is een breuk in de tafel gekomen :'(

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 mastinator

mastinator

Big Poster

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 13 January 2016 - 12:04

Ik heb het een jaar of twee op school gedaan, na de uren, was niet echt een club, maar was wel tof. 

Nu komt die tafel nog buiten met familiefeesten, helaas heeft ze de vorige niet echt overleefd, er is een breuk in de tafel gekomen :'(

Oei da's minder :s en zo'n tafel is niet goedkoop natuurlijk :p

• 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 13 January 2016 - 12:12

Oei da's minder :s en zo'n tafel is niet goedkoop natuurlijk :p

Was nu ook wel geen hoge kwaliteitstafel, maar toch :/

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 13 January 2016 - 12:53

Ik speel misschien nog liever tafeltennis dan Badminton :)

De snelheid die er in zit spreekt mij wel aan. Als ik stop met voetbal ga ik tafeltennissen, sowieso!

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#6 mastinator

mastinator

Big Poster

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 958 berichten

Posted 15 January 2016 - 12:04

Jup snelheid en variatie spreken mij het meeste aan! En het sociaal contact bij de interclub, ik ben niet de meest sociale maar 4 tegenstanders en dan 3 ploeggenoten is prefect eigenlijk.

• 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users