Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

(Wie is) De Mol?

Tv

• Please log in to reply
170 replies to this topic

#1 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 04 February 2016 - 08:59

Nieuw seizoen is maandag begonnen, dus we kunnen het speculeren weer laten beginnen, lijkt me. 

Ik ben in elk geval benieuwd welke "tips" men erin heeft gestoken om eigenlijk al aan de kijker duidelijk te maken wie het is, dat was bij de vorige Mol-seizoenen altijd zo :p

Als je het over spoilers hebt, gebruik de spoiler tags [spoiler ] [/ spoiler] (zonder de spaties). Ik weet dat er al online zaken gelekt zijn of zouden zijn, maar die wil ik hier dus niet lezen. 

• 0

#2 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 04 February 2016 - 09:08

Ik ben in elk geval benieuwd welke "tips" men erin heeft gestoken om eigenlijk al aan de kijker duidelijk te maken wie het is, dat was bij de vorige Mol-seizoenen altijd zo :p

Dit :D

'k Vond de eerste aflevering al wel een goed begin :)

• 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#3 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 February 2016 - 09:11

Thibaud verdekke! Niet te vertrouwen.
  • 0
Suit up!

#4 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 04 February 2016 - 09:44

Gisteren de eerste aflevering bekeken. Als Thibaud het zou zijn, dan speelt hij zijn rol veel te opzichtig imo door 2x het aantal te verwarren (bij die meters tellen).

Volgens mij gaat het eentje zijn waar ik het het minste van verwacht, Marc of Hanne.

Spoiler

Edited by Booka, 04 February 2016 - 09:56.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#5 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 04 February 2016 - 09:52

Gisteren de eerste aflevering bekeken. Als Thibaud het zou zijn, dan speelt hij zijn rol veel te opzichtig imo door 2x het aantal te verwarren (bij die meters tellen).

Volgens mij gaat het eentje zijn waar ik het het minste van verwacht, Marc of Hanne.

Spoiler

Spoiler

Ze weten dat het internet veel actiever is dan de vorige keer dat ze de Mol deden, dus ik denk ook dat ze niet zo duidelijk gaan zijn...

• 0

#6 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 04 February 2016 - 09:57

Ik vertrouw Stijn niet, vraag me niet waarom hoor....
  • 0
~Memento Mori~

#7 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 February 2016 - 10:03

Spoiler

Ik gok op hem, niet vanwege dat want dat doet hij volgens mij met opzet. Hij doet echter ook te veel moeite om aan iedereen te bewijzen dat hij bezig is met het zoeken naar de mol en dat flauwvallen was volgens mij niet echt. Het zorgde er wel mooi voor dat hij niet moest kiezen tussen opvallen saboteren of ze geld bezorgen. Hij kon zo gokken dat iemand het niet ging durven.

• 0
Suit up!

#8 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 04 February 2016 - 10:57

Ik gok op hem, niet vanwege dat want dat doet hij volgens mij met opzet. Hij doet echter ook te veel moeite om aan iedereen te bewijzen dat hij bezig is met het zoeken naar de mol en dat flauwvallen was volgens mij niet echt. Het zorgde er wel mooi voor dat hij niet moest kiezen tussen opvallen saboteren of ze geld bezorgen. Hij kon zo gokken dat iemand het niet ging durven.

Interessante theorie wel.

Ik vond het anders nog wel een overtuigend flauwvallen. Maar kan altijd gespeeld zijn natuurlijk...

• 0

#9 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:23

Ruth obviously
  • 0

#10 Marginal0

Marginal0

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 237 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:32

Heb toch ook maar es gekeken want vroeger was dat echt goede TV. Dit is ook al een goed begin. De oefening met het hangen boven het water was een beetje raar. Uren rijden voor een paar meter boven het water te hangen? Really?

Ik ben geen freak die zit te zoeken naar sublimale boodschappen, maar ik dacht echt dat het de persoon was die eruit lag. K'wil geen spoilers geven maar t'is al dagen geleden geaird en hierboven vermeld dusja.

bv: de oefening in de woestijn zegt men subtiel "in het midden" terwijl die net in het midden zit in de auto. T'zijn zo'n kleine referenties waarnaar men later verwijst, alsof het 'obvious' was.

Maar die is het dus niet... Way to send me in the wrong direction. :p Van die kale gast dacht ik ook dat hij het kon zijn, maar dat leek me te obvious. Merk op dat hij wel meewerkte met de eerste proef, maar dat boeit eigenlijk niet. Het geld hing louter af van het planten van de vlag.

• 0

#11 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:32

Hmm, dat vind ik eigenlijk te opzichtig. Die afstanden 2 keer zo opvallend fout doen en dan flauwvallen (zodat je in de boot eventueel nog wat feedback kan verkrijgen van het team), vind ik echt te stom voor woorden als je de Mol bent.

Lijkt me veel eerder dat de Mol zodanig veel helpt en pas misleidt en ingrijpt als het onopvallend is. Bij opdrachten die veel kans op slagen hebben, zou ik net zoveel mogelijk meehelpen.

• 0

#12 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:42

Die opdracht van boven het water hangen was trouwens slecht gevonden. Wie bengelt nu liever aan een touw dan zich in dat water te laten vallen, daar was toch 2x niks aan en die jongen die zich als laatste liet vallen, die wou gewoon wat aandacht krijgen.

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#13 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:48

Bankroetlama! (Dat die hier nog niet vermeld was)
  • 2
~Memento Mori~

#14 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:51

Hmm, dat vind ik eigenlijk te opzichtig. Die afstanden 2 keer zo opvallend fout doen en dan flauwvallen (zodat je in de boot eventueel nog wat feedback kan verkrijgen van het team), vind ik echt te stom voor woorden als je de Mol bent.

Lijkt me veel eerder dat de Mol zodanig veel helpt en pas misleidt en ingrijpt als het onopvallend is. Bij opdrachten die veel kans op slagen hebben, zou ik net zoveel mogelijk meehelpen.

Maar hij is ook opzichtig op zoek naar de mol. Veel mensen gaan ook iets hebben van 'dat is opvallend, dus die zal het wel niet zijn'.

Die opdracht van boven het water hangen was trouwens slecht gevonden. Wie bengelt nu liever aan een touw dan zich in dat water te laten vallen, daar was toch 2x niks aan en die jongen die zich als laatste liet vallen, die wou gewoon wat aandacht krijgen.

Lol, veel mensen hebben meer schrik voor die val dan het feit dat ze daar gewoon hangen hoor.

• 0
Suit up!

#15 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:51

Die wou gewoon wat aandacht krijgen.

Of die heeft gewoon hoogtevrees? :p

• 0

#16 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:52

Heb toch ook maar es gekeken want vroeger was dat echt goede TV. Dit is ook al een goed begin. De oefening met het hangen boven het water was een beetje raar. Uren rijden voor een paar meter boven het water te hangen? Really?

Ik ben geen freak die zit te zoeken naar sublimale boodschappen, maar ik dacht echt dat het de persoon was die eruit lag. K'wil geen spoilers geven maar t'is al dagen geleden geaird en hierboven vermeld dusja.

bv: de oefening in de woestijn zegt men subtiel "in het midden" terwijl die net in het midden zit in de auto. T'zijn zo'n kleine referenties waarnaar men later verwijst, alsof het 'obvious' was.

Maar die is het dus niet... Way to send me in the wrong direction. :p Van die kale gast dacht ik ook dat hij het kon zijn, maar dat leek me te obvious. Merk op dat hij wel meewerkte met de eerste proef, maar dat boeit eigenlijk niet. Het geld hing louter af van het planten van de vlag.

Iemand zei me ook 'dat is een truc die er uit smijten en dan terug brengen', maar in de voorstukjes zag je dat ze daar publiek over aan het stemmen waren. Dus dan kan dat niet, want de programmamakers kunnen moeilijk riskeren dat hun mol er al uit is.

• 0
Suit up!

#17 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 04 February 2016 - 11:57

Of die heeft gewoon hoogtevrees? :p

Kwam echt fake over, bij mij.

Ik blijf erbij, was echt een domme opdracht. Zat totaal geen spanning in, omdat je toch wist dat iedereen ging springen. En als ze niet sprongen, dan moesten ze weer helemaal naar boven gebracht worden. :p

Hopelijk niet meer teveel van zo'n opdrachten :D

• 0

#18 landloper

landloper

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 721 berichten

Posted 04 February 2016 - 12:50

Iemand zei me ook 'dat is een truc die er uit smijten en dan terug brengen', maar in de voorstukjes zag je dat ze daar publiek over aan het stemmen waren. Dus dan kan dat niet, want de programmamakers kunnen moeilijk riskeren dat hun mol er al uit is.

Om de mol erin te laten blijven wanneer hij het meeste stemmen behaalt zal de persoon met 2de meest stemmen er uit vliegen. We zien ook niet op wie ze stemmen hé.

Persoonlijk denk ik dat het Ruth de advocate is....

• 0

"You don't have power, until you have all the power" - Ari Gold

"I'm not a businessman , I'm a business, man" - Jay Z

#19 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 04 February 2016 - 12:58

Kwam echt fake over, bij mij.

Ik blijf erbij, was echt een domme opdracht. Zat totaal geen spanning in, omdat je toch wist dat iedereen ging springen. En als ze niet sprongen, dan moesten ze weer helemaal naar boven gebracht worden. :p

Hopelijk niet meer teveel van zo'n opdrachten :D

Ik denk dat het vooral de bedoeling was om 1° een lange autorit te hebben (zodat mensen praten, maar wel in 2 groepen, waardoor je ook een deel niet "hoort") om elkaar te leren kennen 2° te zien of er bij waren die heel snel gingen of heel lang treuzelden, wat anderen ongetwijfeld dan als "dat is wel heel opvallend" over te komen. Als publiek vond ik deze opdracht minder, maar als speler is dat wel een waar je alles begint te analyseren denk ik

• 0

#20 TAFKAB

TAFKAB

x.x

• Banned
  • PipPipPip
  • 1454 berichten

Posted 04 February 2016 - 13:33

Ook niet vergeten dat ge dan verwarring veroorzaakt. U laten vallen vanop 12 meter in een stromende rivier, ik wil het velen hier eens zien doen.

Ik heb eens in de bergen van 6 meter hoog een plas ingedoken en dat leek al vrij hoog, laat staan dubbel zo hoog en dan hangend.

En ik ben echt niet iemand die schrik heeft van hoogtes of wat dan ook, maar ik herinnerde mij wel dat ik ook altijd zei: ale man wa een pussies das toch ni hoog, tot ge er werkelijk staat.

En zoals ik zei, die opdracht is perfect om verwarring te zaaien. De mol die kan faken dat hij of zij hoogtevrees heeft en dan de mensen die echt gewoon schrik hebben. Voeg daarbij toe dat iedereen moest springen voor het geld binnen was en ge niet zeker zijt dat als gij nu gaat springen diegene die achterblijft ook gaat springen. Hetzelfde voor die andere persoon.

Goeie proef dus.

Ook wel hilarisch hoe die moe bij die proef op haar bek ging lmfao, iedereen aan het lachen bij de deelnemers ook.

• 1

Also tagged with one or more of these keywords: Tv

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users