Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

(Wie is) De Mol?

Tv

• Please log in to reply
170 replies to this topic

#161 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 22 March 2016 - 08:51

Ik heb mij danig vermaakt met deze nieuwe reeks :)

En over "geld binnenbrengen": Als De Mol merkt dat hij niet ongezien geld kan "wegfutselen", dan speel je imho mee om "punten te scoren"

• 1

#162 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 22 March 2016 - 10:59

Was idd zeer vermakelijke tv. Slotaflevering vond ik wel wat magertjes. Weinig spanning.

• 2

- 4Gamers Forum Administrator -

#163 papfles

papfles

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 6638 berichten

Posted 22 March 2016 - 16:58

Was idd zeer vermakelijke tv. Slotaflevering vond ik wel wat magertjes. Weinig spanning.

Was cheap episode idd, maar ja, mensen blijven toch kijken voor die ontknoping natuurlijk

• 1

#164 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 22 March 2016 - 18:52

Was cheap episode idd, maar ja, mensen blijven toch kijken voor die ontknoping natuurlijk

Khad het opgenemoen, meer dan de helft vd episode doorgespoeld :s

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#165 defrulleux

defrulleux

On a roll

• Clan God
  • 394 berichten

Posted 23 March 2016 - 10:44

Khad het opgenemoen, meer dan de helft vd episode doorgespoeld :s

Terecht xp
  • 0
<p>psn: defrulleux </p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='https://www.youtube....rulleux</a></p>
<p>THE BEST NEVER REST

#166 Booka

Booka

Crew

• Clan Legend
  • 4463 berichten

Posted 23 March 2016 - 14:45

Ja, ik zat er naast :D

Van zodra dat Gilles 100% zekerheid kreeg over wie de mol was, was het wel duidelijk dat als Gilles nu niet de winnaar was, hij sowieso de mol was. Toen Cathy dus won was voor mij de spanning er wat af, spijtig genoeg. Maar toch knap gespeeld en ik blijf sowieso kijken naar de komende seizoenen ^^

• 0
<p>Mama always said life was like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.

#167 defrulleux

defrulleux

On a roll

• Clan God
  • 394 berichten

Posted 23 March 2016 - 14:48

Ja, ik zat er naast :D
Van zodra dat Gilles 100% zekerheid kreeg over wie de mol was, was het wel duidelijk dat als Gilles nu niet de winnaar was, hij sowieso de mol was. Toen Cathy dus won was voor mij de spanning er wat af, spijtig genoeg. Maar toch knap gespeeld en ik blijf sowieso kijken naar de komende seizoenen ^^

Er was nog altijd een kleine kans dat bvb gilles EN Cathy wisten dat het Hanne was hee. Want met vragen als "wat is de bloedgroep van de mol (ffs??)" kan er wel van alles fout gaan bij die vragen opt einde
  • 0
<p>psn: defrulleux </p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='https://www.youtube....rulleux</a></p>
<p>THE BEST NEVER REST

#168 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 28 March 2016 - 20:59

Die vettige mol! :o Wel echt een stel heel mooie tips er in verborgen :p

En de webpagina om je voor het volgende seizoen in te schrijven is momenteel overbelast :p

Edited by Zobator, 28 March 2016 - 21:00.

• 0

#169 Herr Doktor

Herr Doktor

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 323 berichten

Posted 28 March 2016 - 21:01

Ik denk dat het Gilles is. Die andere proeven waren op die toren na onmogelijk tot zeer moeilijk. Denk vooral dat dat gortdroge broodje ellende moet geweest zijn :'). 

Ne echte visionair gij!  :sleep:

• 0

#170 Marginal0

Marginal0

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 237 berichten

Posted 28 March 2016 - 21:10

Jama héj, dien krijgt gewoon doorgespeeld. Blijkbaar is't echt een "mol mol". Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon wat kaderinfo kreeg over de opdrachten bij wijze van briefing, en dat hij er verder alleen voor stond. Hij gaf zelfs aan verleden week dat hij liever blind erin ging. Nu blijkt dat ze hem bijna exact zeggen wat hij moet doen (buiten de 'spontane'/'live' dingen na). Als je al gecoacht wordt tijdens die loopopdracht op basis van in se verborgen info...

Maar hij heeft dat precies wel goed gedaan.

• 0

#171 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 28 March 2016 - 23:05

Jama héj, dien krijgt gewoon doorgespeeld. Blijkbaar is't echt een "mol mol". Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon wat kaderinfo kreeg over de opdrachten bij wijze van briefing, en dat hij er verder alleen voor stond. Hij gaf zelfs aan verleden week dat hij liever blind erin ging. Nu blijkt dat ze hem bijna exact zeggen wat hij moet doen (buiten de 'spontane'/'live' dingen na). Als je al gecoacht wordt tijdens die loopopdracht op basis van in se verborgen info...

Maar hij heeft dat precies wel goed gedaan.

Dat was vroeger ook al zo hoor.
  • 1
Suit up!

Also tagged with one or more of these keywords: Tv

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users