Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Battalion 1944

• Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12565 berichten

Posted 23 March 2017 - 10:15

Ik zen benieuwd naar de trailer!

• 2

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#22 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 23 March 2017 - 15:57

Ik zen benieuwd naar de trailer!

Amaaaai ni! :p

• 0

#23 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12565 berichten

Posted 30 March 2017 - 10:32

• 1

#24 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 31 March 2017 - 16:06

Me likey, likey. :)

• 0

#25 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 21 April 2017 - 10:20

• 0

#26 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 29 May 2017 - 11:15

De Closed Alpha is afgelopen weekend van start gegaan. Zijn er nog mensen die in de Alpha geraakt zijn?

Ik kan er jammer genoeg - nog - niet over praten, wegens dit stadium onder NDA valt, maar zodra de NDA wegvalt zal ik mijn zegje hier wel doen voor de geïnteresseerden!

• 0

#27 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12565 berichten

Posted 29 May 2017 - 11:17

De Closed Alpha is afgelopen weekend van start gegaan. Zijn er nog mensen die in de Alpha geraakt zijn?
Ik kan er jammer genoeg - nog - niet over praten, wegens dit stadium onder NDA valt, maar zodra de NDA wegvalt zal ik mijn zegje hier wel doen voor de geïnteresseerden!

Nope, ik had blijkbaar de tier niet. Ik mocht wel een form invullen..
  • 0

#28 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1029 berichten

Posted 29 May 2017 - 12:19

ik denk dat als je iets zegt over de (hoe goed/gelijkaardig/beter) de gameplay is in dit stadium (vergeleken waar het op gebaseerd is) en de mapdesign ze je niet gaan doodschieten

• 0

#29 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 29 May 2017 - 13:21

Nope, ik had blijkbaar de tier niet. Ik mocht wel een form invullen..

Die survey was enkel voor uw forum en in-game backer tag zeker? :) Alpha access begon pas vanaf pledges van €65. 

ik denk dat als je iets zegt over de (hoe goed/gelijkaardig/beter) de gameplay is in dit stadium (vergeleken waar het op gebaseerd is) en de mapdesign ze je niet gaan doodschieten

Als ik zo zie wat de developers retweeten lijkt 't er niet op dat ik veel kan zeggen.

Het was nog veel beter dan verwacht. Laat 't ons daar bij houden! ;) Zodra de NDA over is post ik mijn bedenkingen!

• 0

#30 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12565 berichten

Posted 29 May 2017 - 16:27

Die survey was enkel voor uw forum en in-game backer tag zeker? :) Alpha access begon pas vanaf pledges van €65. 

Uhu.. vond ik er wat over om te betalen om wat eerder te kunnen 'spelen'.

Dat is net het punt van een NDA.

• 0

#31 bobby123

bobby123

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 478 berichten

Posted 29 May 2017 - 18:09

Ik heb het ook al even gespeeld, donderdagavond. een uur of 2-3, aangezien ik niet superveel tijd had, en ook niet echt in een 'fps' mood zit :D

Zoals BlueSmiley al zegt, mag ik er natuurlijk ook weinig over zeggen. 

Ik kijk ook al uit naar het moment ik meer kan vertellen. Vooral omdat ik vermoed dat de achtergrond van mij en BlueSmiley sterk verschillen (Ik vermoed een Cod achtergrond?) Terwijl ik van wolfenstein: ET kom :D. Lijkt me interessant om de beoordeling van beide te zien, aangezien het ideale spel voor beiden wel wat verschilt denk ik.

• 0
BAZINGA!!

#32 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 30 May 2017 - 10:20

Uhu.. vond ik er wat over om te betalen om wat eerder te kunnen 'spelen'.

Begrijp ik! Ik ben benieuwd wat de prijs gaat zijn als 't goud gegaan is... Hopelijk wordt 't niet te duur of ze zullen niet veel verkopen denk ik...

Ik heb het ook al even gespeeld, donderdagavond. een uur of 2-3, aangezien ik niet superveel tijd had, en ook niet echt in een 'fps' mood zit :D

Zoals BlueSmiley al zegt, mag ik er natuurlijk ook weinig over zeggen. 

Ik kijk ook al uit naar het moment ik meer kan vertellen. Vooral omdat ik vermoed dat de achtergrond van mij en BlueSmiley sterk verschillen (Ik vermoed een Cod achtergrond?) Terwijl ik van wolfenstein: ET kom :D. Lijkt me interessant om de beoordeling van beide te zien, aangezien het ideale spel voor beiden wel wat verschilt denk ik.

You mean friday? :p

Ik speelde vroeger vooral CS 1.6  en CS: Source, maar heb ook wel CoD 1 (Harbor Rifle Only), 2 (Pam Mod) en 4 (ProMod) gespeeld en daardoor vind ik waarschijnlijk wel meer gelijkenissen als jij. :) Ik heb CS competitief gespeeld, maar in CoD was ik veel te slecht om in clanverband te gaan spelen... Ik heb gisteren CoD2 nog eens gestart om te kijken hoe de KAR98k feitelijk speelde, en laat ons zeggen dat ik serieus op mijn bakkes gekregen heb! Mijn beste game was 8-8, lol. 

Als er wat animo is ben ik wel van plan om Battalion competitief te gaan spelen.

PS: PM!

Edited by BlueSmiley, 30 May 2017 - 10:28.

• 0

#33 bobby123

bobby123

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 478 berichten

Posted 30 May 2017 - 17:45

Vrijdag inderdaad. Ik heb een nieuwe Pc, en had voor het eerst een verlengd weekend (door vakantie aan te vragen).

Dat zorgt er dan voor dat alle dagen in mekaar overgaan, veel/lang gespeeld :D

PM beantwoord

• 0
BAZINGA!!

#34 zorzor

zorzor

Member

• Member
  • Pip
  • 76 berichten

Posted 01 June 2017 - 11:10

Vroeger heel veel CoD 1 & 2 gespeeld. Ook een korte tijd CoD 4. Kijk heel hard uit naar dit spel (spijtig genoeg te laat ontdek, dus geen early access etc.) en heb dan ook terug CoD 2 geïnstalleerd om er al wat terug in te komen :D

Edited by zorzor, 01 June 2017 - 11:12.

• 0

#35 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 01 June 2017 - 11:38

Het volgende Alpha weekend is trouwens uitgesteld naar 14 en 15 juli. Hopelijk krijgen we volgende keer ook S&D te zien...

Vroeger heel veel CoD 1 & 2 gespeeld. Ook een korte tijd CoD 4. Kijk heel hard uit naar dit spel (spijtig genoeg te laat ontdek, dus geen early access etc.) en heb dan ook terug CoD 2 geïnstalleerd om er al wat terug in te komen :D

Je kan Early Access kopen zodra men er een datum voor heeft hè :) Aangezien de Alpha anders loopt dan verwacht, denk ik dat je nog wel wat geduld zult moeten hebben. Ik verwacht dit jaar geen release meer...

• 0

#36 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 06 July 2017 - 17:18

What's new in V0.2?

Volledige changelog: http://forums.battal...02-huge-update/
  • 0

#37 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 12 July 2017 - 16:45

Eerste fragmovie in V2.0 door Phantasy. (Ex-CoD4 Pro die een developer geworden is!)

Graaf!  :wub:

• 0

#38 BlueSmiley

BlueSmiley

Unstoppable

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 2519 berichten

Posted 24 July 2017 - 06:52

FYI: Alpha 3.0 gaat door op 18 en 19 augustus.

V2 is ook alweer achter de rug en 't was de moeite. 't Was duidelijk dat 't spel na V1 deftige updates gehad heeft. Hopelijk kunnen we snel met Search and Destroy aan de slag! Team Deatmatch is te random om deftige streaks te behalen imho. Mijn hoogste was 5, maar 't was met een MP40... xD
Ik heb het gevoel dat V3 nog TDM zal zijn aangezien nog niet elk wapen unlocked is. Er moet ook nog wat aan balancing gedaan worden. Bummer. ^^

Edited by BlueSmiley, 24 July 2017 - 06:57.

• 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users