Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Amerikaanse politiek / presidentsverkiezingen

• Please log in to reply
157 replies to this topic

#141 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 31 October 2017 - 10:47

Het grappigste vond ik toch op het einde van een van zijn Crooked HIllary-tweets:
DO SOMETHING

Hij voelt Mueller komen boyzzzz
  • 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#142 Wh1teC

Wh1teC

Member

• Member
  • Pip
  • 52 berichten

Posted 02 December 2017 - 11:54

Trump's taxplan komt er! Tweede grote overwinning en campagnebelofte die wordt nagekomen!

• 0

#143 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1241 berichten

Posted 02 December 2017 - 17:32

Tweede?! Ook wel redelijk optimistisch, vraag mij af wat z'n eerste grote overwinning dan was ... volgens mij was dit nog maar zijn eerste. Ach ja, de Trump fans zullen wel weer over alternatieve feiten beschikken.

Volgende is veel leuker nieuws https://www.demorgen...raken-bad63c62/. Hopelijk zitten we niet al te lang meer met Trump opgescheept en maakt Meuller snel een einde aan zijn "heerschappij'.

Edited by Mass, 02 December 2017 - 17:32.

• 1

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#144 Wh1teC

Wh1teC

Member

• Member
  • Pip
  • 52 berichten

Posted 03 December 2017 - 11:10

Tweede?! Ook wel redelijk optimistisch, vraag mij af wat z'n eerste grote overwinning dan was ... volgens mij was dit nog maar zijn eerste. Ach ja, de Trump fans zullen wel weer over alternatieve feiten beschikken.

Volgende is veel leuker nieuws https://www.demorgen...raken-bad63c62/. Hopelijk zitten we niet al te lang meer met Trump opgescheept en maakt Meuller snel een einde aan zijn "heerschappij'.

Ah nog altijd die rusland connecties fake news verhalen? Maak me wakker wanneer er echt iets belastends gevonden wordt of er echt iets is. Te hilarisch hoe de media anti-trumpers wanhoop gebruikt om clicks te genereren.

Dit moet echt het slechtste verhaal in eeuwen zijn, nooit nieuwe onthullingen, niks bewijs en niemand in de cel. Om de zoveel weken komt er een non-nieuws artikel hierover om de hoop van de wanhopigen hoog te houden en hier weer wat shares en clicks mee te verdienen.

Ondertussen worden de ene na de andere journalisten te kakken gezet voor hun fake news:

https://www.nytimes....pended-abc.html

Zie maar dat er geen vuil potje van de democraten open getrokken wordt ja.

Soit, weer een schitterende move van Trump, terugtrekking uit de VN vluchtelingengezever.

“But our decisions on immigration policies must always be made by American and Americans alone,” she added. “We will decide how to best control our borders and who will be allowed to enter our country. The global approach in the New York declaration is simply not compatible with U.S. sovereignty.”

QFT

Edited by Wh1teC, 03 December 2017 - 11:11.

• 0

#145 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 03 December 2017 - 11:14

Ah nog altijd die rusland connecties fake news verhalen? Maak me wakker wanneer er echt iets belastends gevonden wordt of er echt iets is. Te hilarisch hoe de media anti-trumpers wanhoop gebruikt om clicks te genereren.

Dit moet echt het slechtste verhaal in eeuwen zijn, nooit nieuwe onthullingen, niks bewijs en niemand in de cel. Om de zoveel weken komt er een non-nieuws artikel hierover om de hoop van de wanhopigen hoog te houden en hier weer wat shares en clicks mee te verdienen. [...]

Euhm, hebben Flynn en Papadopoulos niet schuldig gepleit? Nog even geduld, en het kaartenhuis valt weer helemaal ineen.

Also: https://shareblue.co...q5KmzeU.twitter

"I only hire the best people" mijn gat.

• 1

#146 Wh1teC

Wh1teC

Member

• Member
  • Pip
  • 52 berichten

Posted 03 December 2017 - 16:23

Ik wacht al een jaar op het kaartenhuisje om ineen te vallen en nog steeds niets. In tegendeel, kaartenhuisje is steviger dan ooit!
Trump 2020 is een feit, leer er maar al mee leven.

• 0

#147 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 03 December 2017 - 16:39

Rome is ook niet in één dag gebouwd...
  • 0

#148 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 717 berichten

Posted 03 December 2017 - 21:28

Ik wacht al een jaar op het kaartenhuisje om ineen te vallen en nog steeds niets. In tegendeel, kaartenhuisje is steviger dan ooit!
Trump 2020 is een feit, leer er maar al mee leven.

Ja als idioten blijven stemmen op Trump dan zal hij idd terug president zijn in 2020...

• 3

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#149 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5006 berichten

Posted 03 December 2017 - 21:46

Hilarisch toch die infantiele blindheid en trouw aan de grote leider die elke dag na zijn avondje Fox and Friends wat komt toeteren op Twitter.

• 1

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte GA-Z87-D3HP | Intel i5-4670K | CM Hyper 212 Evo | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair XMS3 8Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#150 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 06 December 2017 - 16:10

Senate Republicans Made a $289 Billion Mistake in the Handwritten Tax Bill They Passed at 2 A.M. Go Figure.

Zotte overwinning wel

• 1

#151 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1387 berichten

Posted 06 December 2017 - 18:31

Ja als idioten blijven stemmen op Trump dan zal hij idd terug president zijn in 2020...

Welcome to democracy. 

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#152 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 717 berichten

Posted 07 December 2017 - 12:31

Welcome to democracy. 

Wilt niet zeggen dat ik men mening er niet ga over zeggen ofcourse, welcome to democracy ;)

Democracy > Dictatuur

Edited by trakken, 07 December 2017 - 12:43.

• 0

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#153 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1387 berichten

Posted 16 May 2018 - 22:43

"There is no doubt that Russia undertook an unprecedented effort to interfere with our 2016 election," Senate Intelligence Chairman Richard Burr, a North Carolina Republican, said in a statement. "Committee staff have spent 14 months reviewing the sources, tradecraft, and analytic work, and we see no reason to dispute the conclusions."

"After a thorough review, our staff concluded that the ICA conclusions were accurate and on point. The Russian effort was extensive, sophisticated and ordered by President Putin himself for the purpose of helping Donald Trump and hurting Hilary Clinton."

MUH LIBERAL CROOKED HILLARY WITCH HUNT! Wedden dat ze nog Fake News gaan roepen (zoals onze vriend hierboven lmao)?

Edited by Caliber, 16 May 2018 - 22:48.

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#154 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 16 May 2018 - 23:14

"There is no doubt that Russia undertook an unprecedented effort to interfere with our 2016 election," Senate Intelligence Chairman Richard Burr, a North Carolina Republican, said in a statement. "Committee staff have spent 14 months reviewing the sources, tradecraft, and analytic work, and we see no reason to dispute the conclusions."

"After a thorough review, our staff concluded that the ICA conclusions were accurate and on point. The Russian effort was extensive, sophisticated and ordered by President Putin himself for the purpose of helping Donald Trump and hurting Hilary Clinton."

MUH LIBERAL CROOKED HILLARY WITCH HUNT! Wedden dat ze nog Fake News gaan roepen (zoals onze vriend hierboven lmao)?

Ben er redelijk van overtuigd dat als ze echt harde en concrete bewijzen hadden om Trump af te zetten was het al lang gebeurd. (En op zich doet Daddy het nog niet zo slecht, laagste unemployment rate voor zwarten sinds jaren bv)

• 0

#155 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 17 May 2018 - 05:55

Ben er redelijk van overtuigd dat als ze echt harde en concrete bewijzen hadden om Trump af te zetten was het al lang gebeurd. (En op zich doet Daddy het nog niet zo slecht, laagste unemployment rate voor zwarten sinds jaren bv)

Daarmee dat Mueller zich niet enkel focust op Rusland, maar ook op strafbare feiten als belastingsontduiking (waarom geen tax returns?), witwassing, fraude (betaling aan Stormy), en obstruction of justice (waar hij imo geen bewijs meer voor nodig heeft, Trump heeft al zo vaak gezegd dat hij Comey onstlaan heeft door Rusland-onderzoek)

• 0

#156 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 17 May 2018 - 07:30

Daarmee dat Mueller zich niet enkel focust op Rusland, maar ook op strafbare feiten als belastingsontduiking (waarom geen tax returns?), witwassing, fraude (betaling aan Stormy), en obstruction of justice (waar hij imo geen bewijs meer voor nodig heeft, Trump heeft al zo vaak gezegd dat hij Comey onstlaan heeft door Rusland-onderzoek)

Nja, maar met al die onderzoeken is hij toch al een dik jaar in office, en weten ze al ruim anderhalf jaar dat hij president ging worden. Ik bedoel maar, als ze hem echt konden buiten werken door overduidelijke fouten was dat al gebeurd.

Ik bedoel maar, als er zo veel moeite zou worden gedaan om Clinton buiten te smijten hadden ze denk  ik haar al na enkele maanden kunnen buiten zetten. Ik heb eerder  het idee dat er veel slechte verliezers zijn die blijven proberen. Terwijl ik bij Trump meer het idee heb dat hij een echt Amerikaanse president is dan mediafiguur Obama (al ben ik het zeker niet altijd eens met een échte Amerikaanse president lol )

• 0

#157 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1443 berichten

Posted 17 May 2018 - 10:32

Nja, maar met al die onderzoeken is hij toch al een dik jaar in office, en weten ze al ruim anderhalf jaar dat hij president ging worden. Ik bedoel maar, als ze hem echt konden buiten werken door overduidelijke fouten was dat al gebeurd.

Ik bedoel maar, als er zo veel moeite zou worden gedaan om Clinton buiten te smijten hadden ze denk  ik haar al na enkele maanden kunnen buiten zetten. Ik heb eerder  het idee dat er veel slechte verliezers zijn die blijven proberen. Terwijl ik bij Trump meer het idee heb dat hij een echt Amerikaanse president is dan mediafiguur Obama (al ben ik het zeker niet altijd eens met een échte Amerikaanse president lol )

Oftewel wordt het uitgesteld omdat er elke week wel bewijs blijft bijkomen. Zie nu deze twee artikels:

Senate Transcripts Show That Trump, Jr., Wanted to Collude with Russians

Missing Files Motivated the Leak of Michael Cohen’s Financial Records

Om je vergelijking met Clinton wat cijfers bij te voeren:

4 jaar Benghazi investigation; 0 indictments

Nog niet eens 1 jaar Rusland investigation; een 20-tal indictments

• 1

#158 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1831 berichten

Posted 18 May 2018 - 11:35

Oftewel wordt het uitgesteld omdat er elke week wel bewijs blijft bijkomen. Zie nu deze twee artikels:

Senate Transcripts Show That Trump, Jr., Wanted to Collude with Russians

Missing Files Motivated the Leak of Michael Cohen’s Financial Records

Om je vergelijking met Clinton wat cijfers bij te voeren:

4 jaar Benghazi investigation; 0 indictments

Nog niet eens 1 jaar Rusland investigation; een 20-tal indictments

True, true. Maar lijkt me een vreemde strategie om hem in office te laten als je al genoeg materiaal hebt om hem buiten te kunnen stampen...

En sidenote: indictment is niet hetzelfde als schuldig zijn. Moeilijk natuurlijk om een indictment in te dienen als Clinton en consorts overal in de pap te brokken hebben. Neen, als er met zo'n overgave en met gelijke wapens werd gestreden als dat nu half de regering Trump probeert te beschuldigen van vanalles en nog wat geloof ik nooit dat Clinton ook maar een been had om op te blijven staan.

• 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users