Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Total War: Warhammer

• Please log in to reply
95 replies to this topic

#21 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 26 May 2016 - 01:05

Nu direct met Chaos begonnen?

Ik zou verwachten da ge me Empire of Orcs zou beginnen.
Empire om het onder de knie te krijgen on Orcs om ff FUBAR-YOLO te gaan en ze +- overeenkomen qua Campagne-stijl met die van de Chaos (van wat ik er van verstaan heb).

Maar aangezien de Chaos al meteen beschikbaar zijn.

Ben begonnen met vampire counts, daarna zowiso Chaos ^^

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#22 Tomba

Tomba

Crew

• Crew
  • 1073 berichten

Posted 26 May 2016 - 11:18

Chaos staat ook aangeduid als moeilijker dan de rest. Begrijpelijk aangezien je ruzie hebt met iedereen en je geen steden hebt om jezelf in terug te trekken bij problemen.

• 0

#23 neinneinnein

neinneinnein

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 329 berichten

Posted 26 May 2016 - 12:18

Er zijn ondertussen reviews van het spel hoor, dus je kan je verwachtingen alvast corrigeren.

Iedere uitgever heeft al Humble Bundles, dat is geen dumping. En als jij de link tussen Total War en Warhammer niet ziet, ken je alleszins van één van die twee franchises niets.

Ik hecht (meestal terecht) weinig waarde aan reviews. Ik weet natuurlijk wel dat je al een tijdje meedraait als reviewer en dat je je niet zoals een tiener laat imponeren door wat eye candy en dan na 2 uurtjes spelen de 100/100 GOTY review begint te schrijven.

Grote bedrijven gebruiken de Humble Bundle enkel om:
-Geld op te halen na een faillissement (die mannen van Risen en Saints Row)
-Geld op te halen na een grote investering die weinig heeft opgebracht (Sega)
-Hun DRM platform populair te maken (EA games)

Dat ik gelijk heb, wordt nog eens ondersteund door hun prijsbeleid op Steam zelf: spelletjes als Shogun 2 zijn nooit onder de 15 euro gegaan MET korting (7.5 euro voor hun eerste deel, 7.5 voor Fall of the Samurai). Dan ineens duiken hun spelletjes op samen met Rome 2 in een bundle...

Bundles van grote bedrijven gaan er trouwens terug uit. Ze hebben de aandeelhouders eindelijk kunnen wijsmaken dat ze op langere termijn zichzelf in de voet schieten. Dus voor recente spelletjes die nog nooit in een bundle hebben gezeten, moet je alvast geen hoop meer hebben. 60 euro per spel is nu de gangbare nieuwprijs voor AAA + de kortingen zijn veel magerder dan bvb twee jaren geleden. Maar dat is een andere discussie.

Dat Total War en Warhammer een vreemde combo zijn voor mij, is vooral omdat ze in het verleden enkel realistische spelletjes maakten die op historische periodes gebaseerd zijn en nu ineens alles omgooien naar een fantasie universum. Voor mij ruikt dat naar investeerders die geen vertrouwen meer hebben in hun originele Total War franchise en daarom die twee franchises bijeen gooien totdat het stof rond Rome 2 wat gaan liggen is.

• 0

#24 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 26 May 2016 - 18:47

• 0

#25 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 27 May 2016 - 00:45

Chaos staat ook aangeduid als moeilijker dan de rest. Begrijpelijk aangezien je ruzie hebt met iedereen en je geen steden hebt om jezelf in terug te trekken bij problemen.

Bwa, het is vrij letterlijk de Horde mechanic vanin Atilla, en die is verdomd OP

• 0

Q5wRaPu.png

#26 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 27 May 2016 - 14:00

http://www.giantbomb...mmer/1100-5452/

'k Ben geen aanhanger van Giant Bomb, maar uit pure verveling tijdens de scan-shift op men werk -en uit pure vervelingswanhoop van reeds alles van andere site's al bekeken te hebben-.

Interessant om te zien hoe men soms omgaat, over lange tijd, met licenties voor in dit geval game-adaptaties.

De lijn trekken met Dungeons & Dragons zet toch aan het denken, evenals waarom er nooit vroeger of meer benut werd van andere fantasy-reeksen als de bron van alles nl. "Lord of the Rings".

• 0

#27 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 03 June 2016 - 22:03

Mededeling van algemeen nut;

Er gebeurd helemaal niets als je na de grand campaign blijft voortspelen en elke faction vernietigd :c

Earth is now Grand Sylvania tho, worth it :p

i21Bslf.jpg

Nu aan mijn Chaos campaign beginnen ^^

Edited by Caliber, 03 June 2016 - 22:07.

• 1

Q5wRaPu.png

#28 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 04 June 2016 - 07:03

Er gebeurd helemaal niets als je na de grand campaign blijft voortspelen en elke faction vernietigd :c

Earth is now Grand Sylvania tho, worth it :p

Moeilijkheidsgraad?

• 0

#29 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 04 June 2016 - 17:25

Moeilijkheidsgraad?

Viel eigenlijk goed mee... Ik had Archeon verslagen met 2 legers toen ze mijn eerste stad gerazed hadden, en toen hebben ze mij gewoon allen gelaten...Chaos heeft dan heel The Empire en half Bretonia uitgevaagd waardoor them puny mortals vrijwel aan het smeken waren voor een alliance. 

Dan gewoon simpelweg mijn legers naar Bretonia gestuurd, en Chaos weggevaagd. Tegelijktijd heel Middenland gecolonaliseerd en 1 provincie in Bretonia. Daar rustig corruption laten groeien en terwijl de Northern Tribes uitgeroeid. 

Daarna Estalia, Tilea en de Borders overgenomen om daarne te focusen op de Top Knotz en de Greenskins, toen ik daar vanaf was waren er enkel nog 2 Dwarven Kargs met elk een stronghold of 6 waar ik goede banden mee had. Gewoon ontsingelt en in een turn of 10 later was de wereld van mij ^^

Edited by Caliber, 04 June 2016 - 17:25.

• 1

Q5wRaPu.png

#30 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 08 June 2016 - 06:19

Get psyched RTS-bro ;-)

^^

http://www.playstati...ong-with-atlus/

In a press release, SEGA and Atlus have announced the slate of games that they’ll be bringing to E3 2016. 

• Warhammer 40,000: Dawn of War III

Edited by rafbanaan, 08 June 2016 - 06:52.

• 0

#31 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 24 February 2017 - 23:54

Everything Bretonnia

• 0

Q5wRaPu.png

#32 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 25 February 2017 - 10:28

Ik ben echt aan het twijfelen om die humble monthly deal niet aan te schaffen :p Ik wil deze game echt spelen! Maar ik heb nog wel wat andere zaken liggen...En ik heb nog nooit een Total War of Warhammer game gespeeld.

• 0
Fire and Blood.

#33 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 25 February 2017 - 10:48

Ik ben echt aan het twijfelen om die humble monthly deal niet aan te schaffen :p Ik wil deze game echt spelen! Maar ik heb nog wel wat andere zaken liggen...En ik heb nog nooit een Total War of Warhammer game gespeeld.

Doen! Ik had ook nog nooit een total war game gespeeld, maar sinds ik warhammer heb speel ik niets anders meer. Echt een topgame, zeker 12 euro waard!
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#34 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 25 February 2017 - 11:01

Doen! Ik had ook nog nooit een total war game gespeeld, maar sinds ik warhammer heb speel ik niets anders meer. Echt een topgame, zeker 12 euro waard!

Ja ik had het al gezien op steam :p Maar maak je dan jezelf lid en betaal je dan per maand 12 euro? Tenzij je je lid maakt voor de deal die er nu is en meteen het lidmaatschap terug opzegd?

Edited by Elegy, 25 February 2017 - 11:02.

• 0
Fire and Blood.

#35 Tomba

Tomba

Crew

• Crew
  • 1073 berichten

Posted 25 February 2017 - 18:29

Ja ik had het al gezien op steam :p Maar maak je dan jezelf lid en betaal je dan per maand 12 euro? Tenzij je je lid maakt voor de deal die er nu is en meteen het lidmaatschap terug opzegd?

Je kan de bundel voor 1 maand nemen voor 12 dollar, en hem direct opzeggen. Dan heb je dit spel (en de rest van de bundel). Je kan hem waarschijnlijk ook wel voor 10 euro of minder een key kopen nu, van mensen die het spel al hebben maar Humble Montly abonnee zijn  ;)

• 0

#36 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 25 February 2017 - 19:32

Je kan het afzeggen nadat je je games van maart hebt gekregen, die hou je dan sowieso. Ik ging dat doen na vorige maand toen het XCOM 2 als early unlock was maar dan was daar Warhammer en heb ik een maandje extra gedaan.  :dry:  ^^
Die early unlocks zijn ook voor bestaande monthly users, je betaalt dan gwn 'early' voor die unlock en 3 maart heb je je 5-6 games nog. In februari toch een 3-tal interessante titels die het wel waard maken voor 12 dollar imo.

Edited by Dr.Gordon, 25 February 2017 - 19:33.

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#37 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 26 February 2017 - 04:33

Gewoon doen :) Aan het begin van je campaign krijg je een "advisor" die je al spelend alles uitlegt, en de learning curve valt echt goed mee. Als ik als 10 jarige Rome TW kon spelen kan jij dat nu ook :p

Eigenlijk een enorm slimme zet van CA om iets compleet nieuws te proberen, denk dat er enorm veel mensen hun eerste TW ervaring hebben 

• 1

Q5wRaPu.png

#38 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 26 February 2017 - 09:27

Eigenlijk een enorm slimme zet van CA om iets compleet nieuws te proberen, denk dat er enorm veel mensen hun eerste TW ervaring hebben 

Idd, ik zou deze nooit gekocht hebben als tw veteraan aan meer dan 15 euro omdat ik het warhammer universe niet ken maar het is wel iets verfrissend moet ik zeggen.  ^^  Al kijk ik meer uit naar wat ze voor hun volgend spel gaan doen. (duimen voor medieval 3)

• 1

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#39 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 28 February 2017 - 20:46

Aaand i bought it :p

Voor € 12 kan je echt niet sukkelen...

Edited by Elegy, 28 February 2017 - 20:46.

• 3
Fire and Blood.

#40 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 01 March 2017 - 09:57

Die Brettonia factie is precies niet zo eenvoudig. Ik speel op Hard en in de eerste paar turns word ik al aangevallen door die orcs zodra ik te ver van m'n provincie ga.

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users