Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Total War: Warhammer

• Please log in to reply
95 replies to this topic

#41 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 01 March 2017 - 11:44

Met de dwergen heel het zuiden overgenomen en de greenskins zitten alleen nog in een paar settlements in het noorden.  :cool:

Nu de voorbereiding op Archaon en Chaos.  :help:  

nxvjbPi.jpg

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#42 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7073 berichten

Posted 01 March 2017 - 12:06

Met de dwergen heel het zuiden overgenomen en de greenskins zitten alleen nog in een paar settlements in het noorden.  :cool:

Nu de voorbereiding op Archaon en Chaos.  :help:  

Straf dat ge een goeie relatie hebt met de Border Princes. Welk ras ik ook spel, die doen altijd ambetant tegen mij  :wacko:

Tegen de chaos lukt het me best om met een drietal groepjes van 20 strijders + een paar heroes dicht samen te blijven, en dan de chaos aan te vallen op het moment dat ze te ver uit elkaar zijn om elkaar te helpen. Dat gebeurt meestal als ze beginnen met settlements aan te vallen.

Ik heb gisteren long victory gehaald op normal met de greenskins (dwarfs en empire was me al eerder gelukt), ben nu bezig met Bretonnia. Ik dacht ik probeer eens op hard omdat het met de Greenskins nogal vlot ging, maar dat beklaag ik me nu al :p

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#43 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 01 March 2017 - 14:41

Straf dat ge een goeie relatie hebt met de Border Princes. Welk ras ik ook spel, die doen altijd ambetant tegen mij  :wacko:

Tegen de chaos lukt het me best om met een drietal groepjes van 20 strijders + een paar heroes dicht samen te blijven, en dan de chaos aan te vallen op het moment dat ze te ver uit elkaar zijn om elkaar te helpen. Dat gebeurt meestal als ze beginnen met settlements aan te vallen.

Ik heb gisteren long victory gehaald op normal met de greenskins (dwarfs en empire was me al eerder gelukt), ben nu bezig met Bretonnia. Ik dacht ik probeer eens op hard omdat het met de Greenskins nogal vlot ging, maar dat beklaag ik me nu al :p

Ja nu Chaos is gearriveerd is iedereen vriendelijk en in een military alliance met elkaar, al was ik ervoor ook al vriendelijk met de Border Princes. Hell ik heb zelfs een NAP en een trade agreement met de Vampire Counts!  :rofl:

Nu net Archaon voor de eerste keer een pak slaag gegeven met twee dwarfen armies. Hij zat volledig alleen ten zuiden van blood river valley nadat hij snel snel twee van men settlements in Blood River Valley had gerazed. Hij had last van de attrition in de bad lands en ik ging gewoon via de Underway om hem in te halen. BOOM! Underway battle en van twee kanten in de pan gehakt.  :cool:

Edited by Dr.Gordon, 01 March 2017 - 14:42.

• 1

Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#44 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 08 March 2017 - 10:37

Na een lange tijd met 2 irritante grudges toch nog de long campaign gewonnen met de dwarfs. Die grudges als victory condition zijn echt belachelijjk en vreselijk irritant. Ik kreeg op het einde plotseling een grudge tegen de Wood Elves omdat ze een character verwondden, dus moest ik hetzelfde doen maar al hun agents waren super hoog in level dus heb ik ze gewoon met de grond gelijk gemaakt zodat de grudge verdween.  :rolleyes: 4 full stack dwarfen armies naar daar gehaald want er was er maar eentje in de buurt. Mijn 2 stacks die de vampires aan het uitroeien waren en twee verse met een pak elite units. Maar hoe onnozel is dat systeem eigenlijk niet?  :facepalm: Ik moest die nog even uitroeien omdat mijn agents niet sterk genoeg waren omdat ze op een hoop zaten en mijn succes chances te laag waren.

• 0

#45 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7073 berichten

Posted 09 March 2017 - 14:48

Ik ben er voorlopig effe mee gestopt, 170 uur is wel voldoende denk ik :p

Bretonnia viel me trouwens zwaar tegen, absoluut niet leuk om mee te spelen vanwege de sterke beperking op manschappen. Je kunt maar x aantal manschappen aanwerven per farm, zodra je daarover gaat wordt je inkomen sterk verminderd. Zodra een tegenstander je steden met farms aanvalt als je niet in de buurt bent, ben je dus gezien. Gewoon niet leuk.

• 0

#46 BBozMen

BBozMen

Gettin warmed up?

• Clan Rookie
  • 174 berichten

Posted 11 March 2017 - 16:13

Hoe is bij jullie de framerate tijdens het laden van het spel en tussen battles en de campaignmap? 

• 0
PSN: BBozMen || Steam: BBozMen

#47 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7073 berichten

Posted 14 March 2017 - 11:15

Hoe is bij jullie de framerate tijdens het laden van het spel en tussen battles en de campaignmap? 

Niet op gelet eerlijk gezegd. Op de map en tijdens de battles heb ik wel wat framedrops met m'n oudere CPU, maar dankzij G-Sync stoort dat nauwelijks.

• 0

#48 BBozMen

BBozMen

Gettin warmed up?

• Clan Rookie
  • 174 berichten

Posted 17 March 2017 - 14:44

Tijdens het laden dropt mijn fps naar 1, wat ontzettend irritant is. Ik snap ook niet echt waar het door komt, want ik heb prima hardware (6700k + 1070) en ik speel op 1440p. 

Tijdens de battles zelf heb ik nergens last van, dan is de fps rond de 80-100. 

• 0
PSN: BBozMen || Steam: BBozMen

#49 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 17 March 2017 - 16:42

Momenteel 25% korting op alle DLC behalve Woodelves en 50% op de main game @ Steam.

Edited by Caliber, 17 March 2017 - 16:43.

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#50 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 31 March 2017 - 17:37

En Warhammer 2 is officiel aangekondigd.

total-war-warhammer-2.png

- Release Date:  24 Mei, 2016

- Genre: Action, Real Time Strategy

- Platform(s):  PC

- Ontwikkelaar: Creative Assemebly 
- Uitgever: Sega

About:

The second in a trilogy and sequel to the award-winning Total War: WARHAMMER, Total War: WARHAMMER II brings players a breathtaking new narrative campaign, set across the vast continents of Lustria, Ulthuan, Naggaroth and the Southlands. The Great Vortex Campaign builds pace to culminate in a definitive and climactic endgame, an experience unlike any other Total War title to date.

Playing as one of 8 Legendary Lords across 4 iconic races from the world of Warhammer Fantasy Battles, players must succeed in performing a series of powerful arcane rituals in order to stabilise or disrupt The Great Vortex, while foiling the progress of the other races. Each Legendary Lord has a unique geographical starting position, and each race offers a distinctive new playstyle with unique campaign mechanics, narrative, methods of war, armies, monsters, Lores of Magic, legendary characters, and staggering new battlefield bombardment abilities.

Shortly after launch, owners of both the original game and Total War™ WARHAMMER II will gain access to the colossal new combined campaign. Merging the landmasses of The Old World plus Naggaroth, Lustria, Ulthuan and the Southlands into a single epic map, players may embark on monumental campaigns as any owned Race from both titles.

--

Millennia ago, besieged by a Chaos invasion, a conclave of High Elf mages forged a vast, arcane vortex. Its purpose was to draw the Winds of Magic from the world as a sinkhole drains an ocean, and blast the Daemonic hordes back to the Realm of Chaos. Now the Great Vortex falters, and the world again stands at the brink of ruin.

Powerful forces move to heal the maelstrom and avert catastrophe. Yet others seek to harness its terrible energies for their own bitter purpose. The race is on, and the very fate of the world will lie in the hands of the victor. 

Prince Tyrion, Defender of Ulthuan, guides the High Elves in their desperate efforts to stabilise the vortex as it roils above their home continent.

GIF2.jpg?t=1492075237

Atop his palanquin-throne, the Slann Mage-Priest Mazdamundi directs his Lizardmen war-hosts as they surge northward from Lustria. He, too, is intent on preventing cataclysm, though the methods of The Old Ones must prevail. 

GIF3.jpg?t=1492075237

The Witch King Malekith and his sadistic Dark Elf hordes spew forth from Naggaroth and their labyrinthine Black Arks. He tastes great weakness in the vortex – and great opportunity in its demise.

GIF4.jpg?t=1492075237

Meanwhile a fourth, secretive race stirs, their motives obscured by sinister plots and machinations. The time for revelation is nigh…

Four races, four outcomes, a single goal: control of the Great Vortex, for good or ill.

Trailer:

System Requirements: TBC

Edited by Caliber, 23 April 2017 - 22:20.

• 0

Q5wRaPu.png

#51 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 23 April 2017 - 22:11

• 0

Q5wRaPu.png

#52 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 11 May 2017 - 15:57

• 1

Q5wRaPu.png

#53 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 30 May 2017 - 22:17

• 1

Q5wRaPu.png

#54 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 16 June 2017 - 01:05

• 1

Q5wRaPu.png

#55 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 21 June 2017 - 19:14

• 1

Q5wRaPu.png

#56 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 12 July 2017 - 07:05

Edited by Caliber, 28 July 2017 - 22:58.

• 0

Q5wRaPu.png

#57 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 13 July 2017 - 15:37

https://youtu.be/tx1z3Rnvgxw

Edited by Caliber, 04 August 2017 - 17:40.

• 0

Q5wRaPu.png

#58 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 15 July 2017 - 07:08

Heeft er iemand tips voor een beginner in Total War: Warhammer? (Eigenlijk Total War in het algemeen, nog nooit gespeeld)

Ik heb hem een tijdje geleden gekocht voor een appel en een ei via humble monthly en nu is het toch wel enorm hard aan het kriebelen om er met te beginnen :p

Edited by Elegy, 15 July 2017 - 07:09.

• 0
Fire and Blood.

#59 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 15 July 2017 - 13:14

Heeft er iemand tips voor een beginner in Total War: Warhammer? (Eigenlijk Total War in het algemeen, nog nooit gespeeld)

Ik heb hem een tijdje geleden gekocht voor een appel en een ei via humble monthly en nu is het toch wel enorm hard aan het kriebelen om er met te beginnen :p

Bwa, de TW games hebben altijd wel prima tutorials. Verder hangt het natuurlijk een beetje af van hoe vertrouwd je bent met RTS games. Ik hoop dat ik je niet moet zeggen dat je geen cavalry tegen spearmen mag sturen? ;P

Denk dat het belangrijkste is dat je in de early game niet te overhaast tewerk gaat en links en rechts begint steden over te nemen, maar eerder je eigen rijk en economie opbouwd. Vergeet niet dat TW ook diplomacy is.

• 0

Q5wRaPu.png

#60 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 16 July 2017 - 08:58

Bwa, de TW games hebben altijd wel prima tutorials. Verder hangt het natuurlijk een beetje af van hoe vertrouwd je bent met RTS games. Ik hoop dat ik je niet moet zeggen dat je geen cavalry tegen spearmen mag sturen? ;P

Denk dat het belangrijkste is dat je in de early game niet te overhaast tewerk gaat en links en rechts begint steden over te nemen, maar eerder je eigen rijk en economie opbouwd. Vergeet niet dat TW ook diplomacy is.

Ik ben wel iets of wat vertrouwd met RTS games. AoE, AoM,...

Ja het is vooral dat diplomacy stuk dat niet zo simpel is denk ik. Maar ja, ik zal idd wel gewoon de tutorial spelen en dan zien we wel verder. Ik ga in ieder geval de moeilijkheidsgraad niet te hoog zetten in het begin :p

• 0
Fire and Blood.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users