Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Focusgroep gamers KU Leuven, donderdag 7 april

onderzoekgamingresearch urgent college help communication sciences female gamers

• Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Eva_chan

Eva_chan

Newbie

• Member
  • Pip
  • 0 berichten

Posted 05 April 2016 - 11:43

Hallo iedereen! Ik en een paar vrienden doen deze DONDERDAG 7 APRIL in LEUVEN een groepsinterview (focusgroep) bij gamers voor de KU Leuven, over hun speelmotivaties en hun favoriete gamegenres en actuele gametopics.

Wij zijn dringend op zoek naar VROUWELIJKE GAMERS. Het maakt niet uit of je eerder casual speelt of wat intensiever of in welke genres je speelt, we zijn op zoek naar mensen met verschillende interesses! Ben je gĂ«interesseerd of ken je iemand die wel zou willen meedoen? Stuur mij dan een berichtje via smeets.eva@gmail.com. 

Hey everyone! Me and a couple of friends are conducting a groupinterview in LEUVEN this THURSDAY (APRIL 7th), for the KU Leuven. We are researching gamers, their motivations to play, their favourite games and contemporary gametopics. 

We urgently need FEMALE GAMERS. Your playstyle/preferred gamegenre doesn't matter, we need all kinds of different people! Are you interested or do you know some one who might be? Send me a message   via smeets.eva@gmail.com. 

Edited by Eva_chan, 05 April 2016 - 11:51.

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: onderzoekgamingresearch, urgent, college, help, communication sciences, female gamers

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users