Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Rogue One: A Star Wars Story

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1361 berichten

Posted 07 April 2016 - 17:30

Ja ja ja  :wub: 
Glad to be alive and experiencing this first hand.  :p 

Gewoon de eerste shot, "tumbnail"?, al van de video. :-D !!!

Off-topic:
http://www.ign.com/a...ars-battlefront

Nieuwsgierig of IGN's theorie feit zal worden.
nl. dat de "Rogue One"-film EA meer toegang zal geven om Star Wars: Battlefront aan te vullen met content van de "Star Wars: Original Trilogy", waartoe ze zich moeten beperken vanwege hun overeenkomst met Disney (EA heeft als deal dat ze in SW: Battlefront alleen zaken van de Original SW Trilogy mogen steken = [Disney] canon films, strips, boeken en TV-shows).

Eerste trailer:

Final trailer:

Wat internationale trailers met excl. beelden om ons nog (meer) warm te krijgen:

Edited by Staticated, 21 November 2016 - 19:59.

• 1

#2 christophebraem

christophebraem

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 135 berichten

Posted 07 April 2016 - 17:45

Zo zalig. Kijk er eigenlijk meer naar uit dan ik was voor The Force Awakens

• 1

#3 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1361 berichten

Posted 07 April 2016 - 17:55

Zo zalig. Kijk er eigenlijk meer naar uit dan ik was voor The Force Awakens

Z'hadden gezegd dat het een atypische Star Wars film ging zijn, dat het een zware actiefilm zou worden.
I believe ^-^

Nu nog de vraag: zullen we Darth Vader te zien krijgen en zullen de "Bounty Hunters" uit Star Wars idd een rol weggelegd krijgen in Rogue One?

PSYCHED!!! :-D

• 0

#4 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 07 April 2016 - 19:49

Nu nog een film die een Stormtrooper battalion volgt D:

• 1

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#5 christophebraem

christophebraem

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 135 berichten

Posted 14 April 2016 - 18:29

Z'hadden gezegd dat het een atypische Star Wars film ging zijn, dat het een zware actiefilm zou worden.
I believe ^-^

Nu nog de vraag: zullen we Darth Vader te zien krijgen en zullen de "Bounty Hunters" uit Star Wars idd een rol weggelegd krijgen in Rogue One?

PSYCHED!!! :-D

Darth Vader komt erin voor. En zal gespeeld worden door Spencer Wilding. Met natuurlijk de stem van James Earl Jones.

Iets zegt me dat er heel weinig of zelfs geen Rogue One rebels de film zullen overleven.

• 0

#6 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1361 berichten

Posted 21 November 2016 - 10:28

Voor fanatiekelingen als mezelf:

15109388_1330105873689296_80390803366486

Vanaf vandaag te bestellen:

https://kinepolis.be...star-wars-story

En terug in IMAX (3D) bij kinepolis speciaal hiervoor (en andere films wss ook), ben je wel bijna ff €20 lichter (ma goed, voor ene keer [hoewel er komende vier jaar nóg vier Star Wars films uitkomen... -_- ]): http://focus.knack.b...mal-777459.html

• 0

#7 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 21 November 2016 - 13:09

Spijtig genoeg enkel in 3D...

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#8 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 21 November 2016 - 13:58

Kinepolis Brussel - Laser Ultra 3D  :wub:

Dé zaal om Star Wars te zien tho :D

Helaas kan ik wel pas 18 december gaan :/

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 21 November 2016 - 14:07

Ik ga 'em wellicht gewoon in de Siniscoop gaan kijken, uit praktische overwegingen. Ben wel benieuwd naar de film :)

• 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#10 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 21 November 2016 - 15:55

waarom zou je bijna een maand op voorhand uw tickets kopen? vorig jaar zaten ze ook te roepen dat er zoveel mensen gingen en het uitverkocht was. ik ben de eerste dag geweest en heb mijn tickets een uur op voorhand gekocht. mensen blijven toch altijd in de hype lopen van al die zaken en de enige die er voordeel bij heeft dat je het nu al koopt is disney

• 0

#11 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 21 November 2016 - 16:02

Goh ja, ieder z'n ding he, sommigen zijn graag écht zeker I guess?

Ik vermijd liever de releasedag tbh. Mij maakt het niet uit of ik 'em als eerste zie of niet. Liever een paar dagen nadien zelfs, dat het hopelijk wat rustiger is in de zaal.

• 0

As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#12 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 21 November 2016 - 16:17

Goh ja, ieder z'n ding he, sommigen zijn graag écht zeker I guess?

Ik vermijd liever de releasedag tbh. Mij maakt het niet uit of ik 'em als eerste zie of niet. Liever een paar dagen nadien zelfs, dat het hopelijk wat rustiger is in de zaal.

ik ga over het algemeen de eerste dag in de namiddag naar een grote release. altijd rustig en je hebt hem voor iedereen gezien dus je moet niet meer inzitten met spoilers online. ik weet nog toen ik bv naar avengers ging kijken er maar 10 man in de zaal zat en er voor de voorstelling daarna al hele rijen stonden. star wars zat vorig jaar voor de helft vol dus nog steeds niet te druk. 

• 0

#13 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1453 berichten

Posted 21 November 2016 - 17:12

ik ga over het algemeen de eerste dag in de namiddag naar een grote release. altijd rustig en je hebt hem voor iedereen gezien dus je moet niet meer inzitten met spoilers online. ik weet nog toen ik bv naar avengers ging kijken er maar 10 man in de zaal zat en er voor de voorstelling daarna al hele rijen stonden. star wars zat vorig jaar voor de helft vol dus nog steeds niet te druk. 

Bij ons is het op woensdagnamiddag toch altijd zeer druk hoor.

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#14 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1361 berichten

Posted 21 November 2016 - 19:46

Spijtig genoeg enkel in 3D...

whut-ja?!  :huh:

En blijkbaar alleen één zaal op één enkel tijdstip bij de Walen (in het Frans natuurlijk) in ["normale"] digitale 2D?!

Ik ga 'em wellicht gewoon in de Siniscoop gaan kijken, uit praktische overwegingen. Ben wel benieuwd naar de film :)

Nog altijd dat het goedkoper is op maandag? :-)

waarom zou je bijna een maand op voorhand uw tickets kopen?

Moest de zaal "vol zijn" of je hebt geen degelijke plaats.

Nuja, je kan voor Rogue One (in Brussel) een vertoning gaan zien om 09u45 in de ochtend [of er veel volk zal zijn? Mijn zaal is op één dag al bijna half vol sinds je bestellen (ik zal proberen te laten weten hoe druk het was)].

• 0

#15 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 21 November 2016 - 20:41

Goeie tip op zich, maar ik neem mijn verlof liever voor andere zaken. Spoilers vermijden is idd een beetje oppassen geblazen :)

Nog altijd dat het goedkoper is op maandag? :-)

Geen idee, eens checken :D

• 0

Baka!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users