Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

[2016] 4Gamers SummerMeet

Meet and greet fun sociaal buitenkomen zo is natoer

• Please log in to reply
62 replies to this topic

#1 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 15 May 2016 - 18:51

Ok, het wordt dus Airsoft bij activiteit 1. Het valt te bekijken hoeveel mensen hier aan meedoen. De prijzen de volgende:

Prijzen Fort Knox

Dagdeel (3u)

• 40,00 Euro per persoon vanaf 21 t/m 40 huurkits
  • 45,00 Euro per persoon vanaf 16 t/m 20 huurkits
  • 50,00 Euro per persoon vanaf 10 t/m 15 huurkits

Volledige dag (6u)

• 65,00 Euro per persoon (minimum 15 huurkits)

Standaard nemen we de 3 uur en met hoe meer spelers we zijn.. hoe goedkoper het wordt :)

We kunnen ook 6u spelen, maar dan is het wel 65 Euro voor een volledige kit en moeten we minimum 15 spelers hebben.

De doodle voor het weekend: http://doodle.com/po...7huy6gn9dqzcduc

Maak ook even een keuze aan welke activiteit je meedoet! We moeten vooral weten met hoeveel we gaan airsoften... we moeten reserveren en kunnen we een prijs afspreken. Totaal voor dit is dus activiteit 1 en activiteit 1+2 samengeteld: http://www.strawpoll.me/10378904 (Stem aub enkel als je meegaat... dont be a dick)

Origineel:

Spoiler

• 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 16 May 2016 - 13:08

Airsoft hier, tis daar een zalige site om te spelen :D
  • 0

โ€œ...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...โ€ Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 16 May 2016 - 13:47

Indien t enkel iets drinken is kom ik mss wel af, fysieke dingen zullen helaas niet mogelijk zijn (ik wil nochtans graag paintballen ๐Ÿ˜” maar mini-me gaat dat niet apprecieren)
  • 0
~Memento Mori~

#4 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 16 May 2016 - 15:06

+1

• 0

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#5 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 16 May 2016 - 19:56

Ik heb nog nooit airsoft gedaan, maar ik wil het gerust eens proberen. Count me in!

FYI: ik moet door de week natuurlijk wel werken in de zomer buiten mijn verlofperiodes
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#6 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 16 May 2016 - 22:09

Hangt bij mij nog erg van de exacte datum af. Maar als het gaat kom ik  graag af :)

• 0

#7 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 17 May 2016 - 11:40

Zou je dan de site afhuren? Naargelang het aantal deelnemers neem ik aan dan.

Je kan je ook bij hen inschrijven (in groep) voor bestaande events. Indien iedereen uiteraard een kit nodig heeft en er genoeg deelnemers zijn kan je afhuren. Al weet ik wel niet of er dan voor marshals en gamemodes gezorgd zal worden. Moet je dit misschien zelf ook nog doen (niet dat dit al te moeilijk is!)

De site is zeker niet slecht. Niet al te groot en genoeg te doen :) Met wat geluk zijn de tunnels ook open dan!

Maar voor mij dus, ja - er is interesse :p

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#8 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 17 May 2016 - 12:38

Zou je dan de site afhuren? Naargelang het aantal deelnemers neem ik aan dan.

Je kan je ook bij hen inschrijven (in groep) voor bestaande events. Indien iedereen uiteraard een kit nodig heeft en er genoeg deelnemers zijn kan je afhuren. Al weet ik wel niet of er dan voor marshals en gamemodes gezorgd zal worden. Moet je dit misschien zelf ook nog doen (niet dat dit al te moeilijk is!)

De site is zeker niet slecht. Niet al te groot en genoeg te doen :) Met wat geluk zijn de tunnels ook open dan!

Maar voor mij dus, ja - er is interesse :p

Waar zijn die tunnels dan? :p 

• 0

โ€œ...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...โ€ Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#9 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 18 May 2016 - 07:49

Waar zijn die tunnels dan? :p

Waar liggen tunnels meestal?  :ph34r:

Ik weet niet of ze uberhaupt nog gebruikt mogen worden eigenlijk. De laatste 2x niet! Maar heb er nog gespeeld toen het wel mocht! Of mix ik deze met een ander fort.... mmmhhh

• 0

#10 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 18 May 2016 - 07:58

Als de datum past, count me in. Voorkeur gaat uit naar paintball voor activiteit 1  :)

Leuk initiatief!

• 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#11 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 18 May 2016 - 11:32

Waar liggen tunnels meestal? :ph34r:

Ik weet niet of ze uberhaupt nog gebruikt mogen worden eigenlijk. De laatste 2x niet! Maar heb er nog gespeeld toen het wel mocht! Of mix ik deze met een ander fort.... mmmhhh

Zitten de tunnels tussen de twee bunkers? Lijkt me de enige mogelijke plek
Of tussen de twee plateau's?
  • 0

#12 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 18 May 2016 - 11:58

Zitten de tunnels tussen de twee bunkers? Lijkt me de enige mogelijke plek
Of tussen de twee plateau's?

Ik dacht tussen de 2 bunkers, maar tis al tijd geleden.. :D Laatste 2-3x mochten we niet eens in de bunkers schuilen dus no idea!

• 0

#13 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2018 berichten

Posted 19 May 2016 - 10:39

Count me in, ben voor elke activiteit wel te vinden, dus sluit me gewoon aan bij wat er volgt. Juist zo snel mogelijke een datum prikken dat er verlof geregeld kan worden.
  • 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#14 Gentei

Gentei

Big Poster

• Clan Rookie
  • 824 berichten

Posted 20 May 2016 - 04:57

Count me in, ben voor elke activiteit wel te vinden, dus sluit me gewoon aan bij wat er volgt. Juist zo snel mogelijke een datum prikken dat er verlof geregeld kan worden.

Same. Liefst geen 14/8 dan ben ik bezet.
  • 0

#15 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12905 berichten

Posted 29 May 2016 - 12:31

Normaal gezien ging Jay het eens op de front zetten, want hebben we ook een paar vaste namen, maar tot hiertoe nog niks op de front gezien :@

• 0

#16 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 29 May 2016 - 18:50

Zal het in een weekend vallen?

• 0

ๆญปใ‚“ใงใใ ใ•ใ„

#17 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12905 berichten

Posted 29 May 2016 - 19:02

Zal het in een weekend vallen?

Waarschijnlijk. Dan hebben diegene die werken 'verlof'.

• 0

#18 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 02 June 2016 - 11:50

Ik wil wel eens airsoften.  :p

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#19 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 12905 berichten

Posted 02 June 2016 - 12:12

Dan zijn we eigenlijk al met genoeg voor sowieso een terrein te kunnen afhuren voor een paar uur :p

Ik zal straks eens een doodle maken voor een datum en wie wat van activiteit meegaat doen.

• 0

#20 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 02 June 2016 - 12:43

Airsoft it is :D

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Meet and greet, fun, sociaal, buitenkomen, zo is natoer

12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users