Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Nieuwe voeding of niet?

psu

• Please log in to reply
34 replies to this topic

#21 Mass

Mass

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 03 March 2017 - 12:21

Dan lijkt het probleem eerder aan je GPU of voeding naar gpu te liggen :S

Delete je nvidia drivers eens en doe een clean install met de laatste nieuwe op de site.

En verwijder geforce experience ook maar direct, die zorgt ook voor best wat problemen...

Of mobo ... ik meen mij te herinneren dat ze bij de installatie de vijzen die de gpu op zijn plaats houdt te hard hadden aangedraaid en hierdoor het mobo doorgebogen was. 

Alleszins nu clean install gedaan van de drivers gedaan ... ben eens benieuwd. :unsure:

• 0

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#22 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 03 March 2017 - 12:50

Of mobo ... ik meen mij te herinneren dat ze bij de installatie de vijzen die de gpu op zijn plaats houdt te hard hadden aangedraaid en hierdoor het mobo doorgebogen was. 

Alleszins nu clean install gedaan van de drivers gedaan ... ben eens benieuwd. :unsure:

De vijzen van de gpu te vast en daardoor het mobo gebogen...

Als het mobo is gebogen, is dat omdat ze er iets mee gedaan hebben, maar het vastvijzen van een GPU, nah :')

De GPU zit vast aan je kast met een vijs, maar die vijs dient enkel om de kaart 90° op je mobo te houden en er niet aan te trekken. Die gaat niet je kaart dieper in je mobo duwen of je mobo buigen ;)

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#23 Mass

Mass

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 03 March 2017 - 14:22

De vijzen van de gpu te vast en daardoor het mobo gebogen...

Als het mobo is gebogen, is dat omdat ze er iets mee gedaan hebben, maar het vastvijzen van een GPU, nah :')

De GPU zit vast aan je kast met een vijs, maar die vijs dient enkel om de kaart 90° op je mobo te houden en er niet aan te trekken. Die gaat niet je kaart dieper in je mobo duwen of je mobo buigen ;)

True story :o ... naarmate dat ze de schroeven terug losser draaide, kwam het pcb ook terug recht .

Alleszins clean install gedaan van nvidia drivers, gf expirience eraf gesmeten en pc lijkt het vol te houden zelfs met de settings terug opgeschroefd. Hopelijk blijft het zo.

Zeker dat je voor de 1080Ti gaat en niet gaat wachten op vega ... I mean ... nvidia drivers & shit  :ph34r:  :D

Unexpected en demon, bedankt voor jullie input  :majesty:

• 0

#24 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 03 March 2017 - 15:02

True story :o ... naarmate dat ze de schroeven terug losser draaide, kwam het pcb ook terug recht .

Alleszins clean install gedaan van nvidia drivers, gf expirience eraf gesmeten en pc lijkt het vol te houden zelfs met de settings terug opgeschroefd. Hopelijk blijft het zo.

Zeker dat je voor de 1080Ti gaat en niet gaat wachten op vega ... I mean ... nvidia drivers & shit  :ph34r:  :D

Gij hebt blijkbaar nog geen AMD gehad :p

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#25 demon326

demon326

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 536 berichten

Posted 05 March 2017 - 11:29

Geen probleem, goed dat het werkt!

AMD is toch zo slecht niet? Tot een maand geleden had ik nog een R9 290, drivers waren stabiel, maarja :-)

• 0

#26 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 05 March 2017 - 16:27

Geen probleem, goed dat het werkt!

AMD is toch zo slecht niet? Tot een maand geleden had ik nog een R9 290, drivers waren stabiel, maarja :-)

Ja, nu kan ik er niets van zeggen, maar tot een jaar of twee terug?

Bweik. Driver updates voor games kwamen pas maanden later, veranderen van instellen liet de pc crashen. Holy fuck, toen was het echt erg

• 0

#27 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 05 March 2017 - 17:13

Ja, nu kan ik er niets van zeggen, maar tot een jaar of twee terug?

Bweik. Driver updates voor games kwamen pas maanden later, veranderen van instellen liet de pc crashen. Holy fuck, toen was het echt erg

Tegenwoordig zit men qua driver wel beetje on par met Nvidia. Het is enkel de performance/watt dat in hun nadeel speelde :p Hopelijk slaat Vega daar een andere slag en hebben we eindelijk weer wat concurrentie tussen de twee.

Terzijde: dat het maar snel 10 maart is ^_^ 

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#28 Mass

Mass

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 07 March 2017 - 09:22

Jawel ... wel in ne laptop ... man, dat ding werd warm  :mellow:

Maar ben toch benieuwd wat Vega zal brengen en wat drivers betreft is het wat raf zegt en zouden deze serieus verbeterd zijn. En als het toch zou tegenslagen hoop ik tegen dan 1 1080 te vinden voor een deftige prijs :p

• 0

#29 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 07 March 2017 - 09:30

Jawel ... wel in ne laptop ... man, dat ding werd warm  :mellow:

Maar ben toch benieuwd wat Vega zal brengen en wat drivers betreft is het wat raf zegt en zouden deze serieus verbeterd zijn. En als het toch zou tegenslagen hoop ik tegen dan 1 1080 te vinden voor een deftige prijs :p

Ik verkoop men GTX 1080  :blush:

• 0

#30 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 365 berichten

Posted 07 March 2017 - 09:52

Ik verkoop men GTX 1080  :blush:

Nu al? Ga je voor de 1080 Ti misschien?

Hoeveel is zo een GTX 1080 nog waard?

• 0

#31 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 07 March 2017 - 09:53

Nu al? Ga je voor de 1080 Ti misschien?

Hoeveel is zo een GTX 1080 nog waard?

Ik ga inderdaad voor de 1080 Ti :)

Die van mij (2 maand oud) vermoed ik nog rond de 500.

• 0

#32 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 365 berichten

Posted 07 March 2017 - 09:54

Welk merk is het? Waar staat ze te koop? :D

• 0

#33 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 07 March 2017 - 10:28

Welk merk is het? Waar staat ze te koop? :D

Gigabyte G1 Gaming. Ze staat nog niet ergens te koop (2dehands bv.) dit ging ik met de release doen van de 1080 Ti :p Voorlopig is het 'mondeling' :p

• 0

#34 Mass

Mass

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 24 March 2017 - 13:34

En het is terug om zeep ... zels bij opstarten windows crasht hij meteen ... Toch maar een nieuw voeding kopen dan?

• 0

#35 Mass

Mass

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 24 March 2017 - 18:31

En nu start hij niet meer op :mellow:  ... Dus dan nu mijn volgende vraag. Ik heb de corsair RM550x op het oog. Nu vraag ik me af of 550 genoeg jus zal leveren voor mijn setup (ik vermoed van wel). Ik heb Asus z87 maximus VI impact, i7 4770k, MSI GTX780. Cpu heeft geen oc buiten permanente boost naar 3.9ghz (niks noemenswaardig dus).

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users