Springen naar inhoud

4gamers.be


Foto

Star Wars: Battlefront II


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 12 April 2017 - 08:56

Genre: FPS
Ontwikkellaar: EA DICE
i.s.m. Criteron Games (Burnout-reeks), focussen op dogfights
en Motive Studios (Jade Raymond [Assassin's Creed I & II, watch_dogs] en Kim Swift [Half-life 2: episode 1 & 2 en Left 4 Dead 1 & 2]) verzorgen de SP.
Uitgever: Electronic Arts
Release: 17 november 2017, drie dagen early acces bij bestelling van de limited edition en nog vijf dagen vroeger voor EA Acces en Origin Acces leden.
https://www.ea.com/g...t/battlefront-2

https://www.origin.c...tandard-edition

 

Singleplayer en multiplayer.
Speelt zich af gedurende de drie Star Wars era's van de voorlopig acht main-canon films.
Pre-ordercontent, Star Wars Episode VIII: The Last Jedi Heroes skins en epic power modifiers.
GEEN Season Pass, maar wss microtransacties.

 


Edited by Staticated, 19 April 2017 - 21:11.

  • 0

#2 rafbanaan

rafbanaan

    Crew

  • Crew
  • 12694 berichten

Posted 12 April 2017 - 17:31

Star Wars: Battlefront II lijkt me anders ook ok als titel?


  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

 

The 4Gamers PC-build generator


#3 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 13 April 2017 - 06:37

Star Wars: Battlefront II lijkt me anders ook ok als titel?

zal er geen verwarring ontstaan?
  • 0

#4 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 16 April 2017 - 22:43

Singleplayer

 

Het verhaal is officiele Star Wars canon, geschreven door IGN's Mitch Dyer. Mede-schrijver aan het verhaal is Walt Williams, dat Spec Ops: The Line heeft geschreven. De (gameplay?)controls zouden "dramatisch" verschillen van die in multiplayer volgens IGN.

 

Je volgt "Iden Versio", afkomstig van de nieuwe planeet "Vardos" die speciaal door Dice en Motive werd ontworpen. Ze is een elite Tie-fighter/commando Stormtrooper commander van "Inferno Squad"* (deze troepen zijn effectief op alle fronten, dus zowel ground als air-combat). Versio's thuisplaneet Vardos zou het voorbeeld zijn van de Emperi's idee van een utopie (de urbane locatie die te zien is in de trailer?). Iden Versio wordt gespeeld door Janina Zione Gavankar ( http://www.imdb.com/name/nm1232470/  https://en.wikipedia.org/wiki/Janina_Gavankar ).

 

Het speelt zich af (uitsluitend?) tussen een 30-jarige periode van Return of the Jedi, nadat de tweede Death Star ontplofte waarop Iden's vader was, en The Force Awakens. De Emperor is dood, maar moest hij ooit gedood worden had hij "Sentinel Droids"** klaarstaan om zelfs na de dood het leven zuur te maken voor het heelal. Haar moeder is kunstenaar en zou voor propaganda zorgen van The Empire, dat zeer present zou zijn op Iden's thuisplaneet Vardos dat als utopie van The Empire zou zijn.

 

We krijgen dus te zien wat The Empire is of doet zonder Emperor, iets wat als bod is gekomen in de comic "Star Wars: Shattered Empire" [vlak na Episode VI: Return of the Jedi] en de "Aftermath"-trillogy boeken van Chuck Wendig [al wat tijd verstreken, nieuwe (democratische) politieke orde in het heelal maar de Empire is nog actief en grote kuis dient te gebeuren. Het culmineert met de Empire's "final stand" bij de planeet Jakku, waardoor de planeet het stort is geworden dat we zagen in Episode VII: The Force Awakens. De last stand van The Empire op Jakku zal zeker aan bod komen in de singleplayer, aangezien het in beeld kwam tijdens de trailer]..

 

Bevestigd is dat het verhaal vanuit haar perspectief vertelt wordt samen met haar zwevende side-kick robot (die je kan custimizen qua skills en gebruiken voor te stunnen en mss andere zaken, als hacken en afleidingen?), maar er zouden andere personages om mee te spelen zijn. Een hiervan zou Luke Skywalker kunnen zijn, afgaande van de trailer, IGN bevestigd dit samen dat je ook met Kylo Ren zou spelen. Het verhaal zou chronologisch over de periode van de 30 jaar verteld worden vanuit Iden's perspectief voornamelijk. Af en toe zou er overgeschakeld worden om het verhaal vanuit een karakter's perspectief te vertellen, waaronder Luke Skywalker en Kylo Ren al zeker dus.

 

Er wordt geproken van "Battlefront II’s campaign will span multiple Star Wars eras", dit sluit niet uit dat er een stukje planeet Scarif aan bod zal komen uit Rogue One. Je ziet het planeet-schild in de trailer, en Inferno Squad werd gevormd na(?) de gebeurtenissen van Rogue One. Meer info zullen we krijgen met Christie Goldens nieuwe boek "Inferno Squad" van juli.* Op de cover van de standaardversie van de game zie je de tempels van Yavin 4, het valt niet uit te sluiten dat in de SP-campaign Inferno Squad hier even langskomt.

 

Keuzes! zouden aanwezig zijn in de singleplayercampange, in welke mate is nog niet geweten.

 

Split-Screen Co-op

 

Team up with a friend in two-player offline split-screen play. Earn rewards, customize troopers and heroes, then take your skills and upgrades to the online battleground.
Split-screen co-op available only on PlayStation 4 and Xbox One

 

Stemt overeen (niet helemaal) met de survival-waves uit de vorige game, singleplayer campagne is NIET te spelen in coop.

 

Beloningen en de unlocks van de offline zijn te gebruiken in de multiplayer.

 

Multiplayer

 

Join up to 40 players in massive multiplayer fights in authentic locations across all eras. Revel in deep class-based online gameplay, pilot a wide variety of land and air vehicles, and control iconic characters with distinct abilities that can turn the tide of battle. Battle on land and in space in an expanded multiplayer experience with iconic heroes and villains, thrilling space battles, and a deep progression and customization system.

 

Space Battles

Wage war in spectacular space battle scenarios. Weave between asteroids, fly across Imperial Dock Yards, and take down massive capital ships. Pilot renown craft like the Millennium Falcon or Luke Skywalker’s X-wing in exciting dogfights with up to 24 players.

 

Heroes & Villians

Play as—and against—Star Wars’ most feared villains and cherished heroes from all three eras, Unique, upgradable abilities ensure classic characters bring their distinct powers and personality to the battle.

 

Bevestigd: Darth Vader, Iden Versio, Rey, Kylo Ren, Luke Skywalker, Darth Maul, Yoda en misschien Obi-Wan (aangezien zijn Star Fighter bevestigd werd). We kunnen er van uitgaan dat Finn erin zal zitten samen met Poe Dameron, Captain Phasme en Admiral Hux misschien ook? Vorige game had acht helden en acht villains***, die kunnen er natuurlijk allemaal gewoon terug inzitten. Er zou ook een nieuwe First Order villain zijn uit Episode VIII (de rol van Benicio Del Toro?).

 

Als je pre-ordered krijg je zo o.a. de Episode VIII: The Last Jedi skins voor Kylo Ren en Rey.

Je unlockt ook (exclusief via deze pre-order?) epic ability modifiers voor deze characters, o.a. Mind Control voor Rey en Force Freeze van Kylo Ren.
 

 

Customize and Progress

 

The four classes are officer, assault, heavy, and specialist.

 

Te spelen troepen zijn van de drie era's, dus: clone troopers, battle droids, empire, rebels, resistance en first order. Je kan niet vrij kiezen het zal gebonden zijn aan de locatie/veldslag die je speelt.

m.a.w. kan je bv. niet met batlle droids, clone troopers, first order of resistance op Hoth spelen (alleen Rebels en Empire). Maar "dream battles" zijn mogelijk in bepaalde modussen. Er wordt wss gedoeld op bv. de "Heroes VS Villains"-mode, zo kan je bv. Rey laten vechten tegen Darth Vader.

 

Tailor unique abilities for each hero, trooper, and starfighter to gain the upper hand in battle with Star Wars Battlefront II’s diverse and powerful progression system. The path to victory is yours to decide. Vier verschillende klasses zijn bekend gemaakt. Battlefield-gewijs zal elke klasse beginnen met zijn eigen standaard loadoat dat je met XP en credit al levellend alles kan unlocken voor iedere klasse. 

 

Wapensprogressie wordt ook dieper/uitgebreider (uitgewerkt), met de toevoeging van mods [leentjebuur van bij Battlefield IMO].

 

DICE wants every player, whether they are a standard trooper or someone like Darth Maul or Rey, to feel like a hero and have the ability to turn the tide of a battle. “Luke didn’t start out as a powerful hero. He was a farm boy,” says Diemer. “He went on that hero's journey.” That’s something DICE wants players to experience in Battlefront II.

Heroes are still a large part of multiplayer, but how you use them is quite different. DICE wanted them to be available to more players, so there will no longer be a mad dash across the battlefield to grab hero or vehicle tokens. DICE wouldn’t specify exactly how hero instances are initiated, but did say it is tied to a resource-based system where if you do certain things, you’ll unlock the ability to change into a hero. Diemer said there’s something else you can control using resources, but didn’t want to reveal it yet.

"We made [the heroes] more physical, so they have more presence in the game,” Diemer says. You can’t do Darth Maul without him being able to kick ass. We also gave them a career, so they can become better heroes, and you can unlock different abilities.”
 
Space battles are a part of the multiplayer experience (and the focus of [Burnout]developper Criterion), and each vehicle is being treated like a character, meaning it offers a career with upgrades earned through play. 
 
While power-ups will seemingly still be scattered around the battlefield, the implication is that players will earn some kind of in-match currency for performing well, then making the decision to trade that in for a rideable Tauntaun(!), or saving it up to step into Darth Maul’s yet-to-be obsolete boots (though that specific decision won’t happen in a single match, as heroes and vehicles are tied to era-appropriate maps). It should also make for a more exciting battlefield experience - the devs openly admit that they want more heroes on the field at once, but that comes at the cost of making them easier to dispatch for regular troopers.
 

Locaties

Endor, Scarif?, Naboo, Kamino, Vardos, Kashyyyk?, Tatooine, Hoth, Death Star?, Jaku, Starkiller Base, Takodana, Yavin 4 (afgaande van trailer-materiaal, fotos en persberichten).

Vorige game had: Soruub, Endor, Hoth, Tatooine, de Death Star, Bespin, Scariff.

 

(nieuwe) "voertuigen":
Nieuwe voertuigen zijn Tanks en het beestje Tauntaun.
Millenium Falcon en Boba Fett's Slave I zijn weer van de partij, samen Obi-Wan's Starfighter uit de Clone Wars. Pre-orderen geeft toegang tot de Episode VIII Millenium Falcon skin.

Voertuigen uit de vorige game, X-Wing, A-Wing, Speeder Bike, Snowspeeder, Tie-Fighter, Tie-Intercepter en AT-ST.***

On-rails voertuigen, U-Wing en AT-AT.

AI-support voertuigen, B-Wing, Y-Wing, Tie-Bomber en Tie-Defender.

 

*
http://www.gameinfor...-this-july.aspx

https://www.amazon.c...s=inferno squad

 

**
Te zien in boek "Star Wars: Aftermath - Empire's End" en comic "Star Wars: Shattered Empire".

 

***
Helden uit vorige SW: Battlefront-game,
Luke Skywalker, Leia Organa, Han Solo, Lando Calrissian, Jyn Erso, Nien-numb, Chewbacca, Millenium Falcon en Luke's X-Wing's van Luke, Biggs Darklighter en Wedge Antilles.

Villains uit vorige SW: Battlefront-game, 

Darth Vader, Emperor Palpatine, Boba Fett, Greedo, Dengar, Bossk, Director Krennic, Boba Fett's schip Slave I en Darth Vader's Schip Tie-Advanced.

 

 

Bronnen

http://www.ign.com/a...-player-preview

http://www.ign.com/a...-more-emotional
http://www.gameinfor...ont-2-interview

https://www.youtube.com/watch?v=GScHbS_a2Sk&t=686s

https://www.youtube.com/watch?v=fOBQmfQK_4o&t=651s
https://www.youtube.com/watch?v=z-LTqfylZjk&t=4s

https://www.youtube.com/watch?v=tc38tx2QH-Y

https://www.youtube.com/watch?v=PlQAcljUqDk [youtubevideo-links los van elkaar gepost]


Edited by Staticated, 23 April 2017 - 12:29.

  • 0

#5 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

    Impressive man...

  • Clan Rookie
  • 1415 berichten

Posted 17 April 2017 - 07:10

Enige minpunt dat ik kan bedenkenb(geen season pass, woo) is dat ze nog altijd geen space en land battles hebben :(
  • 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic


#6 rafbanaan

rafbanaan

    Crew

  • Crew
  • 12694 berichten

Posted 17 April 2017 - 14:49

Enige minpunt dat ik kan bedenkenb(geen season pass, woo) is dat ze nog altijd geen space en land battles hebben :(

 

 

Van de ruimte naar land?


  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

 

The 4Gamers PC-build generator


#7 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 17 April 2017 - 15:09

Van de ruimte naar land?

'Denk dat em bedoeld, seamless van planet-surface combat naar space-dogfights boven/rondom de planeet gaan zonder laadtijden.

Iets als bij No Mans Sky +- het geval was, maar reeds beter is in Star Citizen (maar voor wanneer die game af is...?).


  • 0

#8 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

    Impressive man...

  • Clan Rookie
  • 1415 berichten

Posted 17 April 2017 - 18:21

Bedoelde idd dat. Is toch altijd een hoop geweest van vele mensen, en ze hebben voor deze sequel echt wel naar feedback geluisterd dus er is nog hoop :p
  • 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic


#9 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 18 April 2017 - 12:01

Bedoelde idd dat. Is toch altijd een hoop geweest van vele mensen, en ze hebben voor deze sequel echt wel naar feedback geluisterd dus er is nog hoop :p

Persoonlijk zie ik het ni gebeuren.

 

Het hangt wel in de lucht dat het "token"-systeem voor voertuigen en heroes weg zou zijn.

 

'k Zou verwachten dat het vervangen wordt met het systeem van Titanfall (2), waardat je allemaal wel je Titan kan krijgen elke speelsessie maar hoe beter je speelt hoe sneller (en meerdere malen).

 

Voeg hier nog wat Call of Duty killstreak unlocks aan toe (hoe langer hoe beter je "power-up"), dan zie ik een soort systeem waar je een "low-level" voertuig kan pakken of sterker (dan de standaard loadoat) wapen of "lagere klasse" vanaf een aantal kills of bepaalde behaalde score.

 

Wacht je nog langer met te "cashen" van je kills(treak) of behaalde score, => toegang tot NOG beter voertuigen (Millenium Falcon i.p.v. standaard X-Wing), nóg beter wapen of nóg sterkere hero/villain.

 

Allez ja, of pak 1st toegang tot een beter (op voorhand geselecteerd voor je re-spawn) wapen, dan pas bij een hogere score/killstreak een (ook op voorhand...) voertuig en dán pas later met nog meer ... kan je toegang krijgen tot je hero/villain [mss is dit dan best gelimiteerd tot éénmaal per game per speler (IMO toch)].

 

allez, allemaal pure speculatie hé :-p
ma 't smaakt me wel ^-^


Edited by Staticated, 18 April 2017 - 12:06.

  • 0

#10 Hybride Zalm

Hybride Zalm

    Unstoppable

  • Member
  • PipPipPip
  • 2712 berichten

Posted 19 April 2017 - 10:39

Persoonlijk zie ik het ni gebeuren.

 

Het hangt wel in de lucht dat het "token"-systeem voor voertuigen en heroes weg zou zijn.

 

'k Zou verwachten dat het vervangen wordt met het systeem van Titanfall (2), waardat je allemaal wel je Titan kan krijgen elke speelsessie maar hoe beter je speelt hoe sneller (en meerdere malen).

 

Voeg hier nog wat Call of Duty killstreak unlocks aan toe (hoe langer hoe beter je "power-up"), dan zie ik een soort systeem waar je een "low-level" voertuig kan pakken of sterker (dan de standaard loadoat) wapen of "lagere klasse" vanaf een aantal kills of bepaalde behaalde score.

 

Wacht je nog langer met te "cashen" van je kills(treak) of behaalde score, => toegang tot NOG beter voertuigen (Millenium Falcon i.p.v. standaard X-Wing), nóg beter wapen of nóg sterkere hero/villain.

 

Allez ja, of pak 1st toegang tot een beter (op voorhand geselecteerd voor je re-spawn) wapen, dan pas bij een hogere score/killstreak een (ook op voorhand...) voertuig en dán pas later met nog meer ... kan je toegang krijgen tot je hero/villain [mss is dit dan best gelimiteerd tot éénmaal per game per speler (IMO toch)].

 

allez, allemaal pure speculatie hé :-p
ma 't smaakt me wel ^-^

 

Hopelijk verwijderen ze het token-systeem. Ik vond het een enorm teleurstelling, hetzelfde voor on-rails AT-ATs. (vooral als je dan de token opraapt van AT-AT en de 30 seconden dat je er in zit kan je op geen 1 vijand schieten omdat je het hoofd niet genoeg kunt draaien). En imo mogen voertuigen geen beloning zijn. Hero/villains ok(liever random though), maar voertuigen moeten gewoon voor iedereen zijn. Niet echt een fan van dat je beloond wordt omdat je bij de top hoort. Je wordt sowieso al beloond doordat je meer credits/xp krijgt. Degene die al de beste zijn moeten niet beloond worden zodat de kloof tussen de topspelers en de rest nog groter worden.


  • 0

死んでください


#11 rafbanaan

rafbanaan

    Crew

  • Crew
  • 12694 berichten

Posted 19 April 2017 - 11:15

Bedoelde idd dat. Is toch altijd een hoop geweest van vele mensen, en ze hebben voor deze sequel echt wel naar feedback geluisterd dus er is nog hoop :p

 

Ljkt me niet meteen mogelijk met de engine. Maar wie weet.


  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

 

The 4Gamers PC-build generator


#12 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 19 April 2017 - 20:36

Hopelijk verwijderen ze het token-systeem. Ik vond het een enorm teleurstelling, hetzelfde voor on-rails AT-ATs. (vooral als je dan de token opraapt van AT-AT en de 30 seconden dat je er in zit kan je op geen 1 vijand schieten omdat je het hoofd niet genoeg kunt draaien). En imo mogen voertuigen geen beloning zijn. Hero/villains ok(liever random though), maar voertuigen moeten gewoon voor iedereen zijn. Niet echt een fan van dat je beloond wordt omdat je bij de top hoort. Je wordt sowieso al beloond doordat je meer credits/xp krijgt. Degene die al de beste zijn moeten niet beloond worden zodat de kloof tussen de topspelers en de rest nog groter worden.

wel, ma het zijn nog steeds niet de woorden van EA/DICE zelf... :/

 

"While power-ups will seemingly still be scattered around the battlefield, the implication is that players will earn some kind of in-match currency for performing well, then making the decision to trade that in for a rideable Tauntaun(!), or saving it up to step into Darth Maul’s yet-to-be obsolete boots (though that specific decision won’t happen in a single match, as heroes and vehicles are tied to era-appropriate maps). It should also make for a more exciting battlefield experience - the devs openly admit that they want more heroes on the field at once, but that comes at the cost of making them easier to dispatch for regular troopers."

 

http://www.ign.com/a...-more-emotional

 


Edited by Staticated, 19 April 2017 - 20:38.

  • 0

#13 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 19 April 2017 - 20:47

Artwork van de maps in de video met commentaar, (potentieel?) powerup-systeem deels uitgelegd, bevestigd dat de teller van planeten op ACHT staat en aanwezigheid van neutrale facties?[Jawas, Geonosians, Gamorreans, Tusken Sand People,...]:


Speculatie hoe de vier verschillende klasses KUNNEN zijn voor de zes facties:


Edited by Staticated, 19 April 2017 - 20:56.

  • 0

#14 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 19 June 2017 - 13:16

 

Beste compilatie van de E3 demo IMO [#HailSireJACKFRAGS ^-^ ]:


  • 0

#15 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 30 June 2017 - 06:38

Progressiesysteem +- uit de doeken gedaan, en unlocks:

 

bf2alpha3.jpg

 

 

 

http://www.playstati.../#disqus_thread

 

 

 

Lijstje met reeds gekende aanwezige "loot", voertuigen en characters (in de alpha):
 

Weapons:

Cr2
DC-15A
E5
E11
EE3
MPL_Scattergrenades
Orbital_Strike
RocketLauncher
T7iondistruptor
DC-15
E5c
FWMB10
E5s
Valken38x
Blurrg1120
DC17
Dl44
PingLauncher
RG4D
ScoutPistol
Hunter(ScatterShot)
A280cfe
Z6 RotaryBlaster
DLT20a
DeathRay
Scandart
DLT19
A280
BowCaster

 

 

Vehicles:

 

Space:

Cr2
DC-15A
E5
E11
EE3

 

Ground:

AAT
ATRT
MTT
AT-AT
ATST
Coruscantspeeder

 

 

Characters:

 

Stormtrooper
Rebel Snowtrooper
CloneTrooper
Clone Officer
Clone Specialist
Clone Heavy
B1 Droid
Battledroid Officer (OM-Series)
Battledroid Specialist
Battledroid Heavy

 

Special Characters:

B2 battledroid
Clone JumpTrooper
Clone Commando
Resistance Jumptrooper

 

Heroes:

Darth Maul
Rey
Boba Fett
Jango Fett
Han Solo

 

Living World Creatures:

Jawa
Twirl
Pelikki
Theed Civilians

 

 

Abilities:

Assault Training
Battle Command
Berserker
BurstShield
Cooldown bonus
Disruption
GrenadeCA
Ion Shot
Marksman
PersonalShield
Stealth
Strategist
Subterfuge
Aura

 

Gadgets:

 

DetoniteCharage
Disruptor
MPL
OrbitalStrike
Rocket Launcher
T7IonDistruptor
TripWire
Turret Blaster

 

Grenades:

Bacta
CAgrenade
Impact
Smoke
ThermalDetonator
ThermalImploder

 

Pickups:

Objectivebomb
OrbitalStrike
Rocket Launcher
T7IonDistruptor
ThermalImploder

 

 

Planets:

Fonder
Hoth
Naboo
Yavin4
Endor
Sullust
Tatooine
Takodana

 

 

Nogmaals de reminder dat alle toekomstige gratis te unlocken valt.


Edited by Staticated, 30 June 2017 - 07:41.

  • 0

#16 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 19 August 2017 - 07:56

Lekje van de space dogfights
https://streamable.com/ter14
  • 0

#17 rafbanaan

rafbanaan

    Crew

  • Crew
  • 12694 berichten

Posted 19 August 2017 - 16:39

Ben benieuwd! Afspraak voor deze bij EA.


  • 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

 

The 4Gamers PC-build generator


#18 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 19 August 2017 - 21:20

Welliswaar CGI, ma de sfeer is E-pic!!! :-D
Maandag, op Gamescom (18/19 uur bij ons in de Benelux) livestream van de gameplay.
https://m.facebook.c...77378962348742/
  • 0

#19 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 21 August 2017 - 17:09



Livestream van de spacecombat om 18u.30 vandaag maandag 21 augustus.
  • 0

#20 Staticated

Staticated

    Impressive man...

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1112 berichten

Posted 22 August 2017 - 00:57


  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users