Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Picknick organiseren ? (Hulp)

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#21 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 05 July 2017 - 09:52

Zo'n dure mand gaat er idd over, tenzij je rijk bent natuurlijk.

• 1

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#22 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 05 July 2017 - 11:08

Zo'n dure mand gaat er idd over, tenzij je rijk bent natuurlijk.

En als ie rijk is, waar blijft die 4Gamers picknick dan!

• 3

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#23 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 05 July 2017 - 12:39

Klopt, toen ik een week of drie geleden in Portugal was heb ik er zo eentje gebruikt :p

dan weten we meteen ook waarom alles daar afgebrand is. 

waarom zou je trouwens ooit zo'n mand kopen? tenzij je iedere week/maand gaat picknicken is het imo weggesmeten geld. 

• 2

#24 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 24 July 2017 - 19:39

Hoe was de picknick nu eigenlijk? Alles goed verlopen?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#25 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1588 berichten

Posted 27 July 2017 - 07:42

Hij loopt nog altijd ergens verloren rond in het bos denk ik!

what-year-is-it-meme.jpg

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#26 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2018 berichten

Posted 27 July 2017 - 11:34

Hoe was de picknick nu eigenlijk? Alles goed verlopen?

Hij loopt nog altijd ergens verloren rond in het bos denk ik!

what-year-is-it-meme.jpg

Lol, nee picknick moet zelf nog gedaan worden, wacht op beter weer, zijn eerst met ons 2tjes naar disneyland geweest :)

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#27 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 02 October 2017 - 20:49

Lol, nee picknick moet zelf nog gedaan worden, wacht op beter weer, zijn eerst met ons 2tjes naar disneyland geweest :)

Nog eens poken! Mand nu gekocht en hoe was de picnic?
En ook, hoe was Disney?
  • 0

#28 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2018 berichten

Posted 02 October 2017 - 21:30

Nog eens poken! Mand nu gekocht en hoe was de picnic?
En ook, hoe was Disney?

Fantastisch, qua disney, Was voor beide de eerste keer, maar toch sublime parkje :)

Picknick, is goed verlopen, ben zelf ter plekke gegaan, en haar gewoon gevraagd enkele dagen of ze pakketje op wou halen voor me dat ik moest "werken". Uiteindelijk gewoon opgewacht aan ingang, zij heel verbaasd van uh hoe wat waar ? Om dan met een blinddoek haar te brengen naar de plek :) Zalige dagje van gemaakt :)

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users