Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

I7 of Ryzen ?

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Zurkylicious

Zurkylicious

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 31 berichten

Posted 15 July 2017 - 12:16

Ik sta op het puntje om een i7 7700K  :wub:​  te kopen, of heeft er iemand een goed antwoord om voor een Ryzen processor te gaan ? 

(ik game alleen maar)

• 0

#2 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1688 berichten

Posted 15 July 2017 - 14:03

Voor zover ik de reviews heb gevolgd zijn de voorlopig beschikbare Ryzen minder interessant voor te gamen dan de Intels. Aan de andere kant moet er nu ook wel vermeld worden dat een i7 meestal weggesmeten geld is voor enkel te gamen. Voor een 7600K heb je veel minder betaald maar slechts een tikje minder game-prestaties...

• 0

#3 demon326

demon326

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 520 berichten

Posted 20 July 2017 - 09:03

Voor zover ik de reviews heb gevolgd zijn de voorlopig beschikbare Ryzen minder interessant voor te gamen dan de Intels. Aan de andere kant moet er nu ook wel vermeld worden dat een i7 meestal weggesmeten geld is voor enkel te gamen. Voor een 7600K heb je veel minder betaald maar slechts een tikje minder game-prestaties...

De I7 7700k zal niet meer maximaal fps geven, maar het verschil zal wel te voelen zijn in de minimum fps cijfers...

In andere woorden: Die I7 7700k zou zeker geen miskoop zijn en zal naar de toekomst toe enkel meer benut worden ;)

• 0

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users