Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Project Cars 2 VS Forza 7

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1061 berichten

Posted 02 October 2017 - 21:37

Hey,

Binnen een drie weken heb ik een jarig familielid met een Xbox One, een race-gamer bij uitstek.

Zelf kan ik moeilijk kiezen wat ik/hij het beste/leukste zou vinden, Forza of Project Cars...

Bij deze, iemand pro's en cons voor beide games?

Beiden zien er perfect prachtig uit, met (IMO )genoeg/massa's tracks en auto's.
Dus verder: AI-commentaar, laadtijden-commentaar, (motor)geluid-opmerkingen?

I know, (user/video) reviews, metacritic, etc...

Maar ik hoor het liever van volk dat ik semi ken qua smaken en karakter.

Dank bij voorbaat.

• 0

#2 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3487 berichten

Posted 03 October 2017 - 04:45

pro's van pc2: geluid, gfx, handling, massa's circuits

cons: bugs, physics doen soms raar en de ergste die redelijk vaak voorkomt: het totaal verdwijnen van uw savegame. 

minder wagens dan forza7

http://forum.project...l=1#post1370440

redelijk vaak voorkomend en de oplossing die ze hierin voorstellen werkt zeker niet altijd

forza7: 

pro's: geluid, gfx, hoeveelheid wagens

cons: lootcrates(gaat tot bepaalde wagens die enkel verkrijgbaar zijn met die kaktombela) die later dit jaar ook via betaling te verkrijgen zullen zijn. 

het verzamelen van racepakken. totaal nutteloze zever imo. 

mod kaarten die u extra xp, geld, uitdagingen geven: je bent er voor of niet maar ik heb het al altijd zever gevonden.

pakken minder circuits dan pc2. ze hebben veel varianten op het zelfde circuit maar bij pc2 was ik al vele uren bezig voordat ik een keer naar dezelfde locatie ging. 

over het algemeen voelt pc2 veel meer aan als een sim. forza 7 voelt net als zijn voorgangers en gt aan als iets dat tussen arcade en sims hangt. het is een voorkeur die je hebt maar tegenwoordig gaat mijn voorkeur toch uit naar project cars. moest het niet zijn van de savegame bug zat ik dat nu wss te spelen. nu wacht ik gewoon tot de patch er is die dat oplost. 

• 0

#3 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1061 berichten

Posted 04 October 2017 - 11:38

Cars 2 it is, want als de lotto beslist welke auto je krijgt ipv zelf te kiezen waar je mee wil rijden... -_-

'Doet me beseffen dat dit ook zo zal zijn met Star Wars Battlefront 2... :×
  • 0

#4 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3487 berichten

Posted 04 October 2017 - 14:17

Cars 2 it is, want als de lotto beslist welke auto je krijgt ipv zelf te kiezen waar je mee wil rijden... -_-

'Doet me beseffen dat dit ook zo zal zijn met Star Wars Battlefront 2... :×

je kan nog steeds zelf de meeste wagens kiezen en kopen. een ander deel zit in die lootcrates en het is echt pure zever. het voelt trouwens ook aan alsof het spel is opgebouwd met die in het achterhoofd.

ik had het trouwens niet vermeld maar het is nu ook zo dat buiten de moeilijkheidsgraad van de AI je geen extra bonussen krijgt om assist af te leggen. die moet je weeral via mods in die lootcrates halen. 

mensen die dit systeem als iets positief zien zijn echt een ziekte binnen gaming. ik kan nu al zeggen dat als de volgende forza ze heeft ze een exemplaar minder zullen verkopen. 

• 0

#5 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1061 berichten

Posted 06 October 2017 - 09:30

je kan nog steeds zelf de meeste wagens kiezen en kopen. een ander deel zit in die lootcrates en het is echt pure zever. het voelt trouwens ook aan alsof het spel is opgebouwd met die in het achterhoofd.

ik had het trouwens niet vermeld maar het is nu ook zo dat buiten de moeilijkheidsgraad van de AI je geen extra bonussen krijgt om assist af te leggen. die moet je weeral via mods in die lootcrates halen.

mensen die dit systeem als iets positief zien zijn echt een ziekte binnen gaming. ik kan nu al zeggen dat als de volgende forza ze heeft ze een exemplaar minder zullen verkopen.

god nee
Dat gaat hij haten...
Thx!
  • 0

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users