Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Assassin’s Creed Odyssey

• Please log in to reply
74 replies to this topic

#1 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 31 May 2018 - 22:23

Genre: 3rd Person Action Adventure
Platform: PS4 (Pro), Xbox One (Scorpio), PC, Nintendo Switch?
Release: 2019?

Take control of your destiny and write your own epic odyssey as you journey to become a legendary Spartan hero. Live incredible adventures in a world where every choice matters. Rejected by your family, you must embark on an adventure from outcast mercenary to legendary Spartan hero to uncover the truth about your past.

Edited by Staticated, 09 June 2018 - 19:59.

• 0

#2 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 01 June 2018 - 01:04

https://www.facebook...01964626618592/

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#3 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1835 berichten

Posted 01 June 2018 - 13:27

Op zich zijn mijn verwachtingen erg hoog na Origins. Dat sabatjaar heeft ook op deze titel normaal gezien nog invloed want die games zijn toch meestal een jaar of 4 in ontwikkeling.

• 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6274 berichten

Posted 01 June 2018 - 15:52

Op zich zijn mijn verwachtingen erg hoog na Origins. Dat sabatjaar heeft ook op deze titel normaal gezien nog invloed want die games zijn toch meestal een jaar of 4 in ontwikkeling.

Ubisoft kennende komt die oktober/november, maar het zou me niet verbazen dat deze toch voor 2019 is en dus sowieso ook 2 jaar later is.

Maar aan een game wordt inderdaad niet begonnen als de andere zijn release heeft, dusja. 

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 01 June 2018 - 20:45

+ ze hebben de engine al

• 0

Q5wRaPu.png

#6 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 01 June 2018 - 20:52

ff tijd voor speculaas; iedereen denkt Sparta, maar Sparta is tijdens Origins al 350 jaar kapoet. Denk dus eerder dat we heel wat Marcus Antonius en Cleopatra gaan zien met Octavius als main bad guy (wie anders?) End game -> begin van het Romeinse Keizerreik en dan de 3de game in Italie aka Rome.

• 0

Q5wRaPu.png

#7 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 01 June 2018 - 21:05

Met subtitel Oddysee gok de voetsporen na te gaan van het Homeros' Oddysee voor ***** artifact van de ancients terug te vinden (onder toezicht van Bayek).
Of de Oddysee is effectief iets dat de ancients hebben gedaan/meegemaakt, dat jij op je beurt opspoort (of zal herbeleven/naleven).

ff tijd voor speculaas; iedereen denkt Sparta, maar Sparta is tijdens Origins al 350 jaar kapoet. Denk dus eerder dat we heel wat Marcus Antonius en Cleopatra gaan zien met Octavius als main bad guy (wie anders?) End game -> begin van het Romeinse Keizerreik en dan de 3de game in Italie aka Rome.

Edited by Staticated, 01 June 2018 - 21:45.

• 0

#8 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 01 June 2018 - 23:04

Met subtitel Oddysee gok de voetsporen na te gaan van het Homeros' Oddysee voor ***** artifact van de ancients terug te vinden (onder toezicht van Bayek).
Of de Oddysee is effectief iets dat de ancients hebben gedaan/meegemaakt, dat jij op je beurt opspoort (of zal herbeleven/naleven).

Ughhh, echt wel hyped voor Griekse mythologie 

• 1

Q5wRaPu.png

#9 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 899 berichten

Posted 02 June 2018 - 08:37

Ughhh, echt wel hyped voor Griekse mythologie

Ik zou dan wel liefst puur de geschiedenis hebben en geen goden die daar rondlopen hoor.
  • 0

#10 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 02 June 2018 - 10:25

Ik zou dan wel liefst puur de geschiedenis hebben en geen goden die daar rondlopen hoor.

Welke Assassin's Creed games heb je gespeeld?
Anders spoil ik, als ik je hierop antwoord.

[Goden zijn niet "nieuw" in AC]

• 0

#11 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 899 berichten

Posted 02 June 2018 - 20:53

Welke Assassin's Creed games heb je gespeeld?
Anders spoil ik, als ik je hierop antwoord.
[Goden zijn niet "nieuw" in AC]

Allemaal (buiten de chronicles). Dat weet ik ook, maar ik wil wel ergens de lijn trekken.
  • 0

#12 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1835 berichten

Posted 03 June 2018 - 21:52

Allemaal (buiten de chronicles). Dat weet ik ook, maar ik wil wel ergens de lijn trekken.

Ergens ben ik het met je eens. Origins heeft op bepaalde plekken wel dat goden-gedoe goed gedaan, bv in dromen. Maar voor andere dingen zoals Curse of the Pharaos heb ik toch mijn bedenkingen gehad dat het niet té ver een loopje nam met het fantasy-gedeelte (al was het een fantastische expansion). Net als dat ik niet bepaald fan ben van die Final Fantasy crossover.

• 0

#13 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 04 June 2018 - 20:29

Ergens ben ik het met je eens. Origins heeft op bepaalde plekken wel dat goden-gedoe goed gedaan, bv in dromen. Maar voor andere dingen zoals Curse of the Pharaos heb ik toch mijn bedenkingen gehad dat het niet té ver een loopje nam met het fantasy-gedeelte (al was het een fantastische expansion). Net als dat ik niet bepaald fan ben van die Final Fantasy crossover.

Ehhh, zolang dat allemaal extra blijft en niet main game

• 0

Q5wRaPu.png

#14 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 05 June 2018 - 18:11

maar wel zeeeeer vermakend op gameplayvlak IMO
Natuurlijk niet te, maar ik zal gewoon zeggen dat in AC's Ezio's Trilogy een bepaalde God een echte rol had
(samen met twee bijbelse figuren),

Edited by Staticated, 05 June 2018 - 18:12.

• 0

#15 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1835 berichten

Posted 05 June 2018 - 20:45

maar wel zeeeeer vermakend op gameplayvlak IMO
Natuurlijk niet te, maar ik zal gewoon zeggen dat in AC's Ezio's Trilogy een bepaalde God een echte rol had
(samen met twee bijbelse figuren),

Ja, owkey. Maar het ancient civilization-concept vond ik veel beter dan het faraos-staan-op-uit-de-dood-concept.

• 0

#16 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 09 June 2018 - 20:01

Take control of your destiny and write your own epic odyssey as you journey to become a legendary Spartan hero. Live incredible adventures in a world where every choice matters. Rejected by your family, you must embark on an adventure from outcast mercenary to legendary Spartan hero to uncover the truth about your past.

Nog ff wachten voor meer ;-)

• 0

#17 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 899 berichten

Posted 09 June 2018 - 20:25

Nog ff wachten voor meer ;-)

God of War?

• 0

#18 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 10 June 2018 - 11:17

God of War?

XD
lol :p , valid point. :'-)
  • 0

#19 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1230 berichten

Posted 10 June 2018 - 20:24

Ik ga ze niet alle 17 posten, enkel mijn voorkeur.
Wie ze alle 17 wil zien: http://www.playstati...enshots-leaked/ .

assassins-creed-odyssey_leak_06-10-18_00

assassins-creed-odyssey_leak_06-10-18_01

• 0

#20 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1389 berichten

Posted 11 June 2018 - 23:03

HELL YES

Release: October 5, 2018

BINNEN 4 MAAND

Edited by Caliber, 11 June 2018 - 23:49.

• 2

Q5wRaPu.png

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users