Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Assassin’s Creed Odyssey

• Please log in to reply
96 replies to this topic

#21 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 12 June 2018 - 08:30

Alle edities die beschikbaar zijn
https://store.ubi.co...ed-odyssey.html

• 0

All that is necessary for the triumph of evil is,
that good men do nothing...

3DS friendcode: 4098-2759-5026 / PSN: Dapura

#22 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 12 June 2018 - 11:01

Alle edities die beschikbaar zijn
https://store.ubi.co...ed-odyssey.html

*koppijn*...
  • 0

#23 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 12 June 2018 - 11:22

*koppijn*...

Waarom?
Ik ben aant twijfelen om de Assassin’s Creed Odyssey Spartan Edition te bestellen :p

Tworden weer dure maanden :'(

• 0

#24 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 12 June 2018 - 12:06

Waarom?
Ik ben aant twijfelen om de Assassin’s Creed Odyssey Spartan Edition te bestellen :p

Tworden weer dure maanden :'(

dure maand(en)
en What to choose -dat kopzorgen bezorgt-, mss die van 150 nemen ('word stilaan krap qua beeldjes ruimte)
  • 1

#25 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 12 June 2018 - 12:13

dure maand(en)
en What to choose -dat kopzorgen bezorgt-, mss die van 150 nemen ('word stilaan krap qua beeldjes ruimte)

Ik ben zelf ook aan het twijfelen hoor :/

Het beeldje van de Pantheon edition ziet er ook vet uit, maar heb er geen 240 euro voor over (wegens andere kosten)... Odyssey Spartan Edition is ook een zalig beeldje en heb ik wel nog 130 euro (160 / 20% = 133,33 euro) voor over :p

Ik ben nu al aant twijfelen of ik ga starten als mannelijk of vrouwelijk character (ik denk vrouwelijk :p)

• 0

#26 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 June 2018 - 12:45

Ja lap. Die pantheon-edition zag er iets té vet uit om te laten liggen. Maar goed dat ik binnenkort centjes begin te verdienen...

• 0

#27 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 12 June 2018 - 14:29

Kheb toch kunnen beslissen :p
Zonet de Spartan Edition besteld xd

• 0

#28 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 June 2018 - 15:25

Wel content dat ze de mannelijke hoofdrol voor de figurines hebben gekozen. Aveline en Evie werkten voor mij nooit echt. Als de story voor beiden hetzelfde is ga ik ook denk ik niet meteen de vrouwelijke rol gebruiken.

• 0

#29 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 12 June 2018 - 15:30

Ik ben nu al aant twijfelen of ik ga starten als mannelijk of vrouwelijk character (ik denk vrouwelijk :p)

mannelijk, <3 Adam Jenson van Deus Ex <3 ^-^
Hoe bloedmooi het vrouwlijk alternatief ook mag wezen :p
  • 0

#30 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 12 June 2018 - 18:15

Preorder is gedaan :') oeps

• 2

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#31 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 12 June 2018 - 18:45

Origins 1.5.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#32 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 June 2018 - 18:55

Origins 1.5.

Hopelijk. Origins was een dijk van een game.

• 2

#33 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 June 2018 - 20:50

Ik vraag me af of Alexios of Kassandra een rol spelen in het verhaal als je het andere personage als player kiest.

• 0

#34 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 12 June 2018 - 20:53

Ik vraag me af of Alexios of Kassandra een rol spelen in het verhaal als je het andere personage als player kiest.

In de gameplay die ze getoond hebben zeggen ze op 47-50 sec: 

"Both heroes share the same fully realized story and amazing gameplay."

https://youtu.be/IN6t3UP4xDM?t=46s

Dus alles zou in principe hetzelfde moeten zijn

• 0

#35 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 12 June 2018 - 21:21

Ik snap de hype toch niet. Hebben niet veel getoond en de pre-orders vliegen al de deur uit. Eerst was iedereen nog van: "Ik hoop dat ze weer een jaar wachten! Eén trailer later: "Beste spel ooit!!!!".

Origins was een verademing in de reeks, maar ben ik nu de enige die het soms wat langdradig en saai vond? Combat was wat diepgaander, maar veel sluipen zat er niet meer in nadat je wist dat je gewoon elk gevecht kon winnen door te tuimelen en te bashen.

• 1

#36 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 12 June 2018 - 21:34

Ik snap de hype toch niet. Hebben niet veel getoond en de pre-orders vliegen al de deur uit. Eerst was iedereen nog van: "Ik hoop dat ze weer een jaar wachten! Eén trailer later: "Beste spel ooit!!!!".

Origins was een verademing in de reeks, maar ben ik nu de enige die het soms wat langdradig en saai vond? Combat was wat diepgaander, maar veel sluipen zat er niet meer in nadat je wist dat je gewoon elk gevecht kon winnen door te tuimelen en te bashen.

Jaa, de AC fanbase is een speciaal iets :p . Voor mij persoonlijk hoeft dat sabatjaar niet echt in een tic-toc manier. Een sabatjaar om de 3 of 4 jaar lijkt mij een beter idee. Op zich beginnen ze ook niet met ontwikkeling een jaar op voorhand he. Origins vond ik geweldig goed, dus voor mij is de volgende pre-orderen een no-brainer.

• 0

#37 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 13 June 2018 - 07:42

Combat was wat diepgaander, maar veel sluipen zat er niet meer in nadat je wist dat je gewoon elk gevecht kon winnen door te tuimelen en te bashen.

Lijkt me eerder uw speelstijl... Ik was nog steeds aan het sluipen ook ;)

Jaa, de AC fanbase is een speciaal iets :p . Voor mij persoonlijk hoeft dat sabatjaar niet echt in een tic-toc manier. Een sabatjaar om de 3 of 4 jaar lijkt mij een beter idee. Op zich beginnen ze ook niet met ontwikkeling een jaar op voorhand he. Origins vond ik geweldig goed, dus voor mij is de volgende pre-orderen een no-brainer.

In de gameplay walktrough zeiden ze in het begin dat ze er al 3 jaar aan bezig waren :o

• 1

#38 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 13 June 2018 - 08:33

Lijkt me eerder uw speelstijl... Ik was nog steeds aan het sluipen ook ;)

In de gameplay walktrough zeiden ze in het begin dat ze er al 3 jaar aan bezig waren :o

Ik sluip normaal heel graag hoor, maar veel voordeel of voldoening haalde ik er niet meer uit. Geen idee waarom..

• 0

#39 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 13 June 2018 - 08:47

Ik sluip normaal heel graag hoor, maar veel voordeel of voldoening haalde ik er niet meer uit. Geen idee waarom..

Goh. Ik moet zeggen dat sluipen niet altijd mijn persoonlijke speelstijl is, maar Origins vond ik qua sluipen een van de betere. Zeker met predator bows waarmee dat je strategisch vijanden kon uitschakelen vanuit een schuilplaats. Wat ik wel mistte zijn de completionist challenges om bv geen directe combat te  initiëren om volledige synchronisatie (of een XP boost) te krijgen. Want inderdaad, als sluipen niet lukte kan je in veel gevallen gewoon met getrokken wapen binnenstormen en het overleven.

• 0

#40 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 13 June 2018 - 09:17

tja, eenmaal overpowered (level) kan je met gemak doorheen kampen rammen (enkel de eindbossen waren wat moeilijk IMO)
Ze hebben nadien wel toegevoegd als optie dat de enemies mee stijgen qua level, dat je niet overpowered bent ma dat de challenge altijd op niveau blijft
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users