Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Assassin’s Creed Odyssey

• Please log in to reply
96 replies to this topic

#41 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 13 June 2018 - 09:23

Ik snap de hype toch niet. Hebben niet veel getoond en de pre-orders vliegen al de deur uit. Eerst was iedereen nog van: "Ik hoop dat ze weer een jaar wachten! Eén trailer later: "Beste spel ooit!!!!".

"Beste spel ooit", nog nergens gezien qua comment.
"Wordt de beste uit de reeks" mss
"Weer een stap verder" wel, mijn comment o.a.
"Hebben Assassin's nog een rol", te vaak
"Ze hadden beter een jaar gewacht"

Ze zijn er een jaar na Origins aan begonnen, dus toen de engine in orde was en ze al wat andere chizzle konden verfijnen (wat zullen we zien, ma mss Is er ook terug het boarden van naval combat uit Black Flag?)
Dus ze werken er al even lang aan als Origins, zou geen daling van kwaliteit mogen betekenen (in tegendeel).

Enigen die pre-orderen zijn de fans van de reeks, die blij waren met de frisse adem van Origins, wat niet meer dan logisch is IMO.

Edited by Staticated, 13 June 2018 - 09:24.

• 1

#42 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 13 June 2018 - 12:31

De AC Odyssey fan-kit :p
https://assassinscre...ssey-e3-fan-kit

• 0

All that is necessary for the triumph of evil is,
that good men do nothing...

3DS friendcode: 4098-2759-5026 / PSN: Dapura

#43 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1868 berichten

Posted 13 June 2018 - 22:28

2c6dtk.jpg

• 0

#44 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 14 June 2018 - 06:54

"Beste spel ooit", nog nergens gezien qua comment.
"Wordt de beste uit de reeks" mss
"Weer een stap verder" wel, mijn comment o.a.
"Hebben Assassin's nog een rol", te vaak
"Ze hadden beter een jaar gewacht"

Ze zijn er een jaar na Origins aan begonnen, dus toen de engine in orde was en ze al wat andere chizzle konden verfijnen (wat zullen we zien, ma mss Is er ook terug het boarden van naval combat uit Black Flag?)
Dus ze werken er al even lang aan als Origins, zou geen daling van kwaliteit mogen betekenen (in tegendeel).

Enigen die pre-orderen zijn de fans van de reeks, die blij waren met de frisse adem van Origins, wat niet meer dan logisch is IMO.

Ze hebben gewn een jaartje aan assets gewerkt.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#45 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 14 June 2018 - 10:17

• 0

#46 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 14 June 2018 - 11:13

Als mensen willen pre-orderen, laat ze doen? Het is hun geld.

Hopelijk zijn ze wel zo slim om een -20% coupon te maken

• 1

#47 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1357 berichten

Posted 14 June 2018 - 11:19

je krijgt ook nog is extra punten als je tijdens E3 besteld
  • 0

#48 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 14 June 2018 - 11:28

Mja, ik snap het hele probleem probleem met preorder wel, kijkend naar the division en watch dogs. Maar ik heb me met al die games ongelooflijk hard geamuseerd en dus ik zie niet in waarom ik het niet zou doen ;)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#49 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 14 June 2018 - 11:35

Mja, ik snap het hele probleem probleem met preorder wel, kijkend naar the division en watch dogs. Maar ik heb me met al die games ongelooflijk hard geamuseerd en dus ik zie niet in waarom ik het niet zou doen ;)

Ik vind gewoon dat het een keuze is die ieder voor zichzelf moet maken. Ik had fun met Origins, Odessey ziet er gelijkaardig en goed uit in een leuke setting, dus heb hem besteld (en idd, dubbel uplay punten voor aankopen tijdens E3, ik zit al bijna op 2000....). Iedereen zal wel zijn eigen redenering daarvoor hebben, Enja, heb me tot nu toe ook met alle ubisoft games geamuseerd

Als mensen vinden dat een game zijn prijs niet waard is, moeten ze het niet kopen. Maar ze moeten niet gaan zeuren waaraan anderen hun geld aan uitgeven en klagen over hoe pre-orders games verpesten die ze zelf niet gaan kopen..... Ik vind die €750 beelden belachelijk, maar als mensen het willen kopen, idc

• 0

#50 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 14 June 2018 - 12:03

Ik vind gewoon dat het een keuze is die ieder voor zichzelf moet maken. Ik had fun met Origins, Odessey ziet er gelijkaardig en goed uit in een leuke setting, dus heb hem besteld (en idd, dubbel uplay punten voor aankopen tijdens E3, ik zit al bijna op 2000....). Iedereen zal wel zijn eigen redenering daarvoor hebben, Enja, heb me tot nu toe ook met alle ubisoft games geamuseerd

Als mensen vinden dat een game zijn prijs niet waard is, moeten ze het niet kopen. Maar ze moeten niet gaan zeuren waaraan anderen hun geld aan uitgeven en klagen over hoe pre-orders games verpesten die ze zelf niet gaan kopen..... Ik vind die €750 beelden belachelijk, maar als mensen het willen kopen, idc

Dat werkt ook omgekeerd.

• 0

#51 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 14 June 2018 - 15:10

I make my own money so I spend it how I like.

Ik heb geen seconde moeten nadenken om 300 euro aan AC pre-orders uit te geven :p

Er moet gewoon beseft worden dat het over Ubisoft gaat. Ubisoft heeft een hele hoop studio's waar ze een hele hoop games mee kunnen maken
¯\_(ツ)_/¯
  • 1

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#52 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 14 June 2018 - 16:39

Besef dan ook dat je zelf niet moet komen klagen als het tegenvalt of wanneer je je bekocht voelt. Het gaat over welk signaal de mensen uitsturen, maar als je je daar oké bijvoelt dan heb je gelijk. Er is ook niemand die je tegen gaat houden.

Je moet dan bijvoorbeeld ook niet liggen zeuren wanneer anderen die games absolute bagger vinden. Iedereen is even vrij op dat vlak.
  • 1

#53 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 14 June 2018 - 17:21

Mensen die zich bekocht voelen door games hebben hun research niet gedaan.  (en beseffen ook niet dat games inflatiewijs nooit goedkoper zijn geweest)

En het is de tiende of elfde AC main game, als je nu nog niet weet wat je kan verwachten, dan zijn het mensen met leerproblemen denk ik

Edited by eXistenZ, 14 June 2018 - 17:25.

• 1

#54 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 14 June 2018 - 17:42

Mensen die zich bekocht voelen door games hebben hun research niet gedaan. (en beseffen ook niet dat games inflatiewijs nooit goedkoper zijn geweest)

En het is de tiende of elfde AC main game, als je nu nog niet weet wat je kan verwachten, dan zijn het mensen met leerproblemen denk ik

De prijs heeft daar totaal niets mee te maken. Als de game slecht is, is hij slecht. Of moeten we nu maar al de games kopen omdat ze zo goedkoop zijn?

Er waren nochtans heel veel gamers die na Unity en Syndicate er genoeg van hadden. Je hebt nu geen enkele indicatie of Odyssey de moeite gaat zijn of niet. Je hebt nog geen research gedaan. Ze kunnen nu letterlijk de slechtste AC maken ooit en het zou u dus niet uitmaken. Hun ook niet, want het geld hebben ze al.
  • 0

#55 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 14 June 2018 - 18:07

De prijs heeft daar totaal niets mee te maken. Als de game slecht is, is hij slecht. Of moeten we nu maar al de games kopen omdat ze zo goedkoop zijn?

Er waren nochtans heel veel gamers die na Unity en Syndicate er genoeg van hadden. Je hebt nu geen enkele indicatie of Odyssey de moeite gaat zijn of niet. Je hebt nog geen research gedaan. Ze kunnen nu letterlijk de slechtste AC maken ooit en het zou u dus niet uitmaken. Hun ook niet, want het geld hebben ze al.

Ken jij het principe van de markt niet? Als je niet vindt dat iets de voorgestelde prijs waard is, dan koop je het niet. Je kan moeilijk zeggen dat je geen overvloed aan keuze hebt tegenwoordig......

En hou jij mijn agenda bij ofzo? Youtube staat vol met first looks en impressions en dergelijke. Dusja, ik heb wel mijn research gedaan voor zover mogelijk.  Dus als je zegt dat ik geen research heb gedaan, zegt dat meer over je eigen luiheid. Maar aangezien je toch weet wat ik allemaal doe en niet doe, ik ben een usb stick kwijt sinds vorige week, weet je misschien waar ik die heb laten liggen?

Enja, ik ben optimistisch, want het gaat tenslotte om een hobby, van een slechte game ga ik heus niet doodgaan zoals al die pessimistische nostalgische whiners. Als ik tien games koop, en er zitten er 1 of 2 matige tussen en met de rest amuseer ik me enorm, dan is dat nog altijd een goeie investering geweest

Edited by eXistenZ, 14 June 2018 - 18:33.

• 2

#56 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 14 June 2018 - 18:13

I make my own money so I spend it how I like.

Ik heb geen seconde moeten nadenken om 300 euro aan AC pre-orders uit te geven :p

Er moet gewoon beseft worden dat het over Ubisoft gaat. Ubisoft heeft een hele hoop studio's waar ze een hele hoop games mee kunnen maken
¯\_(ツ)_/¯

http://www.4gamers.b...261#entry344551

hehe.

• 3

#57 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 14 June 2018 - 22:08

Touché  :rofl:

• 0

#58 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1129 berichten

Posted 14 June 2018 - 22:58

7 things we need to know ;)

• 0

#59 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 14 June 2018 - 23:21

Ken jij het principe van de markt niet? Als je niet vindt dat iets de voorgestelde prijs waard is, dan koop je het niet. Je kan moeilijk zeggen dat je geen overvloed aan keuze hebt tegenwoordig......

En hou jij mijn agenda bij ofzo? Youtube staat vol met first looks en impressions en dergelijke. Dusja, ik heb wel mijn research gedaan voor zover mogelijk. Dus als je zegt dat ik geen research heb gedaan, zegt dat meer over je eigen luiheid. Maar aangezien je toch weet wat ik allemaal doe en niet doe, ik ben een usb stick kwijt sinds vorige week, weet je misschien waar ik die heb laten liggen?

Enja, ik ben optimistisch, want het gaat tenslotte om een hobby, van een slechte game ga ik heus niet doodgaan zoals al die pessimistische nostalgische whiners. Als ik tien games koop, en er zitten er 1 of 2 matige tussen en met de rest amuseer ik me enorm, dan is dat nog altijd een goeie investering geweest

Ok, laat maar. Je kent het principe van een normale discussie niet en kiest ervoor om naast de kwestie te praten. Je moet je niet zo aangevallen voelen hoor.

PS: Ubisoft en andere publishers kennen de markt nog veel beter. Microtransacties en al dat leuks. Gewoon omdat het kan ;)
  • 1

#60 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 14 June 2018 - 23:47

I mean dat was een legitieme vraag en geen eeuwig muh preorder gebitch  :p

Edited by Caliber, 14 June 2018 - 23:53.

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users