Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Assassin’s Creed Odyssey

• Please log in to reply
74 replies to this topic

#61 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1404 berichten

Posted 14 June 2018 - 23:57

OT:

Nog een uurtje gameplay van de game waar  geen enkele indicatie over hebben

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#62 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 938 berichten

Posted 15 June 2018 - 07:21

OT:

Nog een uurtje gameplay van de game waar geen enkele indicatie over hebben

Want je wist natuurlijk na de eerste screens al hoe deze gameplay er ging uitzien. Al die YouTubers spelen trouwens hetzelfde stuk.

Als je zegt dat je je aankoop niet moet verantwoorden, moet je dat ook niet alsnog proberen. Het blijft een feit dat op dat moment buiten een presentatie met wat lege woorden en een trailer en screens, niets meer voorhanden was. Als dat goed genoeg voor u is, dan is dat prima. Kom gewoon niet af daarna met 'ik zei het toch dat het goed was, dat er info ging komen'.
  • 0

#63 dapura

dapura

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1042 berichten

Posted 15 June 2018 - 08:47

Als je zegt dat je je aankoop niet moet verantwoorden, moet je dat ook niet alsnog proberen. Het blijft een feit dat op dat moment buiten een presentatie met wat lege woorden en een trailer en screens, niets meer voorhanden was. Als dat goed genoeg voor u is, dan is dat prima. Kom gewoon niet af daarna met 'ik zei het toch dat het goed was, dat er info ging komen'.

We doen dit niet enkel voor ons zelf of onze pre-order te verantwoorden.
Dit wordt gedaan zodat andere gamers deze beelden ook kunnen bekijken omdat ze dat filmpje niet vonden of te lui zijn om ze te zoeken.

Zoals je zei staat YT vol met deze(lfde) gameplay (bij wijze van spreken) en degelijke/interessante filmpjes vinden is niet altijd makkelijk (voor iedereen).

En als de game uitkomt, zal je hier hoe dan ook de reacties tegenkomen:

"ziet ge wel dat ne goeie game ging zijn" en meer ;)

• 0

All that is necessary for the triumph of evil is,
that good men do nothing...

3DS friendcode: 4098-2759-5026 / PSN: Dapura

#64 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 938 berichten

Posted 15 June 2018 - 11:16

We doen dit niet enkel voor ons zelf of onze pre-order te verantwoorden.
Dit wordt gedaan zodat andere gamers deze beelden ook kunnen bekijken omdat ze dat filmpje niet vonden of te lui zijn om ze te zoeken.

Zoals je zei staat YT vol met deze(lfde) gameplay (bij wijze van spreken) en degelijke/interessante filmpjes vinden is niet altijd makkelijk (voor iedereen).

En als de game uitkomt, zal je hier hoe dan ook de reacties tegenkomen:
"ziet ge wel dat ne goeie game ging zijn" en meer ;)

Er is een verschil tussen mening en verantwoording. Meningen zijn meer dan welkom hoor.
  • 1

#65 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1404 berichten

Posted 15 June 2018 - 12:59

Nah die headline was pure bait, ik post hier gameplay voor degene die het willen zien en niet voor onnodige verantwoording voor onnodige commentaar :)
  • 0

Q5wRaPu.png

#66 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12874 berichten

Posted 15 June 2018 - 15:28

Nah die headline was pure bait, ik post hier gameplay voor degene die het willen zien en niet voor onnodige verantwoording voor onnodige commentaar :)

:whip:  No baiting.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#67 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 15 June 2018 - 15:35

Ok, laat maar. Je kent het principe van een normale discussie niet en kiest ervoor om naast de kwestie te praten. Je moet je niet zo aangevallen voelen hoor.

PS: Ubisoft en andere publishers kennen de markt nog veel beter. Microtransacties en al dat leuks. Gewoon omdat het kan ;)

Nogal straf komende van de persoon die precies weet wat een ander heeft gedaan of niet gedaan.

Ik heb ook 3K total war bekeken, en gezien dat het absoluut bagger is. Ik kwijl dus echt niet bij elke trailer. Je kan veel over me zeggen, maar niet dat ik mijn research doe. Ik weiger zelfs bundles te kopen als het merendeel dat erin zit me niet aanstaat/ lage kwaliteit is

Je hebt twee groepen  gamers. De ene die zich hoofdzakelijk amuseren methun hobby, en de andere die er hoofdzakelijk maar over klagen. Ik ben blij om in de eerste groep te zitten.

En wat verwacht je van uitgevers? Dat ze alles gratis uitdelen? Het zijn nog altijd bedrijven die winst moeten maken in een vreselijk competitieve markt. De productiekosten zijn gigantisch gestegen tegenover vroeger, terwijl de games relatief goedkoper zijn geworden.

As er dan mensen zijn die willen betalen voor wat skins, laat ze doen. Het ene bedrijf doet microtransacties beter dan het andere (en Ubisoft doet het erg goed als je kijkt naar ACO of R6 Siege). Koop gewoon geen games van de bedrijven die het slecht doen (zoals EA).

Maar dan moet je moeite doen en opzoekingswerk, en waarom dat doen als je gewoon kan klagen

• 1

#68 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 938 berichten

Posted 15 June 2018 - 18:53

Nogal straf komende van de persoon die precies weet wat een ander heeft gedaan of niet gedaan.

Nooit beweerd. Ik denk dat het hier om een andere interpretatie van onderzoek gaat. Nogmaals, als jij tevreden bent met een paar details en een trailer dan is dat goed. Ik wacht liever op reviews aangezien je bijvoorbeeld nooit weet wat de performantie weet of hoeveel bugs er zijn.

Ik game graag. Ik zeg één keer iets over een franchise, die ik zelf trouwens graag speel, en ik ben een zeurpiet?
  • 1

#69 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1404 berichten

Posted 15 June 2018 - 20:45

:whip:  No baiting.

Cant stop a master baiter  :cool:

• 0

Q5wRaPu.png

#70 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12874 berichten

Posted 15 June 2018 - 22:25

Cant stop a master baiter  :cool:

Papfles can :unsure:

• 0

#71 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1237 berichten

Posted 16 June 2018 - 09:44

Want je wist natuurlijk na de eerste screens al hoe deze gameplay er ging uitzien. Al die YouTubers spelen trouwens hetzelfde stuk.

Ik betwijfel sterk dat mensen die de reeks gespeeld hebben, of alleen AC Origins, niet spontaan als reactie hadden bij de eerste 17 gelekte screens: "yup, meer van hetzelfde als AC Origins".
Ik denk trouwens niet dat deze release een jaar* na de vorige mensen deed verwachten aan nieuwe gameplay in stijl van pakweg Dark Souls of Devil May Cry.

*Waar trouwens al genoeg over gezaagd wordt, zelfs al heeft er een [andere] studio drie jaar aan gewerkt een jaar na het Origin-team aan de zijne begonnen was.

Edited by Staticated, 16 June 2018 - 09:44.

• 0

#72 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12874 berichten

Posted 16 June 2018 - 10:10

.

• 0

#73 eXistenZ

eXistenZ

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 16 June 2018 - 13:23

Nooit beweerd. Ik denk dat het hier om een andere interpretatie van onderzoek gaat. Nogmaals, als jij tevreden bent met een paar details en een trailer dan is dat goed. Ik wacht liever op reviews aangezien je bijvoorbeeld nooit weet wat de performantie weet of hoeveel bugs er zijn.

Ik game graag. Ik zeg één keer iets over een franchise, die ik zelf trouwens graag speel, en ik ben een zeurpiet?

in totaal is er iets van een 2u content online (al de dubbels eruit gefilterd), en again: het is AC. Als je niet weet wat je gaat krijgen na tien jaar, dan kan je zoveel bekijken als je wilt maar gaat er weinig doordringen denk ik....

En nee, idd over de performance weet ik niets; maar ik heb haast nog nooit last gehad van slechte performance bij games, of die niet kon opgelost worden door wat te tweaken zolang je weet wat je doet. Zelfs bij Unity had ik amper bugs (gameplay daar was het pijnpunt, das een andere discussie). En daar heb ik een gratis Far Cry 4 aan overgehouden. Dusja, je kan een angsthaas zijn en een pessimist, of je kan wat vertrouwen hebben. Trouwens, de meeste buggy of slecht performerende games komen niet van grote studios maar eerder van kleine ontwikkelaars die minder aan bugtesting kunnen doen. Ik denk bijvoorbeeld aan Banished: hele leuke game, maar zodra je wat groot bent gaat je performance de soep in

Om het op zijn grieks romeins te zeggen: Fortis Fortuna Iuvat

Edited by eXistenZ, 16 June 2018 - 13:34.

• 0

#74 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12874 berichten

Posted 16 June 2018 - 15:34

• 0

#75 Caliber