Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Internet stopt met werken bij gebruik internet adaptors

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 27 July 2018 - 14:14

Ik heb thuis de proximus bbox3v+ modem staan, werkt perfect niks op aan te merken

Ik heb al meer dan een jaar internet adaptors in gebruik voor internet op de slaapkamers, altijd goed gewerkt tot enkele weken terug, vanaf ik een apparaat op de adaptors aansluit stopt het internet overal met werken

Proximus is aan huis geweest en heeft geen problemen gevonden dus daar heb ik niks aan

Ook al andere adaptors geprobeerd maar probleem blijft zich voor doen, denk dus dat het een probleem met de modem is maar deze is ook vervangen geweest en nog steeds komt het probleem terug

Iemand die dit probleem ook heeft of weet wat ik hier aan kan doen ?

Alvast bedankt !
  • 0

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6349 berichten

Posted 27 July 2018 - 19:35

Ik heb thuis de proximus bbox3v+ modem staan, werkt perfect niks op aan te merken

Ik heb al meer dan een jaar internet adaptors in gebruik voor internet op de slaapkamers, altijd goed gewerkt tot enkele weken terug, vanaf ik een apparaat op de adaptors aansluit stopt het internet overal met werken

Proximus is aan huis geweest en heeft geen problemen gevonden dus daar heb ik niks aan

Ook al andere adaptors geprobeerd maar probleem blijft zich voor doen, denk dus dat het een probleem met de modem is maar deze is ook vervangen geweest en nog steeds komt het probleem terug

Iemand die dit probleem ook heeft of weet wat ik hier aan kan doen ?

Alvast bedankt !

Ik veronderstel dat je powerlines bedoeld?

Heb je ze onlangs van stopcontact veranderd of zijn er werken aan de elektriciteit geweest?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 27 July 2018 - 21:12

Klopt, de stekkers in de aangrenzende kamer zijn vervangen geweest ( geen grote werken )

Ik veronderstel dat je powerlines bedoeld?
Heb je ze onlangs van stopcontact veranderd of zijn er werken aan de elektriciteit geweest?

Klopt, de stekkers in de aangrenzende kamer zijn vervangen geweest ( geen grote werken )
  • 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6349 berichten

Posted 27 July 2018 - 21:44

Kan een oorzaak zijn, die dingen zijn heel gevoelig aan het elektriciteitsnet

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#5 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 27 July 2018 - 21:49

Zou het dan zijn dat deze slecht/verkeerd zijn aangesloten dan ?
  • 0

#6 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 28 July 2018 - 11:32

Stekkers opnieuw gedaan, nu werken de adaptors wel, maar als ik mijn ps4 en smart tv tegelijk verbind komt het probleem terug dat de modem stopt met werken, als ik 1 disconnect is het probleem meteen weer opgelost
  • 0

#7 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6349 berichten

Posted 28 July 2018 - 13:02

Stekkers opnieuw gedaan, nu werken de adaptors wel, maar als ik mijn ps4 en smart tv tegelijk verbind komt het probleem terug dat de modem stopt met werken, als ik 1 disconnect is het probleem meteen weer opgelost

Wat t probleem aan de modem is zou ik niet weten dan :S

• 0

#8 PureBE

PureBE

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 179 berichten

Posted 29 July 2018 - 07:18

Hebben ze toevallig ook iets aan de stroom draden veranderd ? als ze op een ander circuit zitten zal het ook niet werken.

Of misschien een ip conflict (2 keer hetzelfde ip gebruikt)? Al zou de modem alleen maar een rood lampke moeten blimpen dan en behalve die 2 apparaten de rest wel internet moeten hebben..

Edited by PureBE, 29 July 2018 - 07:20.

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users