Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Game censuur

• Please log in to reply
100 replies to this topic

#1 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1861 berichten

Posted 18 August 2018 - 10:28

254894.png

Weer zo'n onnozele social justice warrior minder...
  • 2

#2 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12887 berichten

Posted 18 August 2018 - 11:23

Sigh.

• 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#3 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 733 berichten

Posted 18 August 2018 - 11:55

Weer zo'n onnozele social justice warrior minder...

Is even onnozel dan degenen die tegen vrouwelijke models in BFV zijn ze. Dat ze "uneducated" zijn vind ik ook een brug te ver, maar daarover klagen is toch echt wel futiel.

• 2

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#4 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 623 berichten

Posted 18 August 2018 - 16:51

Persoonlijk denk ik dat het duidelijk is dat de focus op vrouwen in BFV pure marketing is en niets te maken heeft met een 'eigen visie op de historische gebeurtenissen' of hoe DICE en EA het proberen te verwoorden. Maar wat verandert het uiteindelijk aan het spel zelf? Het speelt toch nog altijd als een Battlefield game, zover ik de trailers mag geloven.

• 0

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

#5 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1861 berichten

Posted 18 August 2018 - 22:06

Sigh.

Zucht al wat ge wilt. Van een shooter-serie die vroeger toch best realistische slagvelden neerzette (BF2142 even buiten beschouwing), is battlefield afgezakt naar een SJW'esque vertoning waar geschiedenis moet aangepast aan een paar onnozelaars die 'offended' zijn door het feit dat er nu eenmaal op een paar uitzonderingen na enkel mannen op het slagveld vochten of dat de gemiddelde Duitse soldaat tijdens WWI blank was.

Is even onnozel dan degenen die tegen vrouwelijke models in BFV zijn ze. Dat ze "uneducated" zijn vind ik ook een brug te ver, maar daarover klagen is toch echt wel futiel.

Ik ben op zich niet tegen vrouwelijke models he. Ik heb iets tegen de route die de BF-franchise heeft genomen. Bij Battlefield One begonnen ze al met die 'inclusieve' nonsens door bv soldaten met een afrikaans uiterlijk te gebruiken voor soldaten uit landen waar de gemiddelde inwoner nog nooit een zwarte van dichtbij had gezien in die tijd, terwijl het spel wel als 'historisch accuraat' moet doorgaan. Nu willen ze het nog een stuk verder drijven bij Battlefield V met niet alleen vrouwen in de mix te gooien, maar dan ook maar meteen bionische armen onder de hutsepot te roeren. I mean wtf. Kleur misschien de nazi-vlag in een regenboogmotief, dan hebben ze nog een extra minority die ze includeren, just for the sake of it.

Spijtig dat zo een serie naar het fictie-gehalte van de Wolfenstein-serie migreert, puur om wat 'inclusiever' te zijn. Wolfenstein heeft ten minste een goed gebouwde franchise die geeft wat de gemiddelde fantasy-shooter fan vraagt met het nodige cheesy over the top gehalte, en nog belangrijker, die niet eens probeert historisch accuraat over te komen ipv naar de pijpen van een paar geitewollensokken te dansen.

Persoonlijk denk ik dat het duidelijk is dat de focus op vrouwen in BFV pure marketing is en niets te maken heeft met een 'eigen visie op de historische gebeurtenissen' of hoe DICE en EA het proberen te verwoorden. Maar wat verandert het uiteindelijk aan het spel zelf? Het speelt toch nog altijd als een Battlefield game, zover ik de trailers mag geloven.

Nja, de gameplay zal wel snor zitten denk ik. Maar de setting doet voor mij ook veel hoor. Ofwel geef je mij een historisch accurate setting waar ik mezelf (als geschiedenisliefhebber) niet meteen al te obvious vragen bij ga stellen. Ofwel geeft ge mij een heel arsenaal aan wapens waarmee ik in een Tiroler-bierhal een kwade nazi in exosuit mee kan doorzeven die kwaad is omdat ik zijn bloeddorstige cyborg-wolf heb vermoord.
Allezja, voor mij zit er toch een verschil in :p

• 2

#6 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 18 August 2018 - 22:16

Ik ben op zich niet tegen vrouwelijke models he. Ik heb iets tegen de route die de BF-franchise heeft genomen. Bij Battlefield One begonnen ze al met die 'inclusieve' nonsens door bv soldaten met een afrikaans uiterlijk te gebruiken voor soldaten uit landen waar de gemiddelde inwoner nog nooit een zwarte van dichtbij had gezien in die tijd, terwijl het spel wel als 'historisch accuraat' moet doorgaan. [...]

Zo historisch accuraat is dat spel toch helemaal niet? Heel wat wapens werden amper in WO1 gebruikt

• 1

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#7 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12887 berichten

Posted 18 August 2018 - 23:53

Spoiler

Oh well.. ik ben precies de dommerik die het spel gewoon speelt en ervan geniet.

• 3

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#8 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 733 berichten

Posted 19 August 2018 - 08:12

Ik snap dus echt niet wat er nonsens is aan inclusief zijn tbh... Daarbij komt dat ze nog altijd vrij zijn om hun franchise vorm te geven hoe zij dat willen. En blijkbaar zijn er ook die het haten dat politiek & games gemixed worden, wat op zich ook al zever is. Laat ons eerlijk zijn: Er zijn er sommigen aan de meer extreme rechterkant van het politieke spectrum die niet kunnen verdragen dat er zaken in een game zitten die niet met hun ideologie strookt. Men beschuldigt betreffende game dan om een "agenda" te hebben, terwijl ze er zelf een hebben :D, ja hallo, sorry hoor, maar als je zelf een rechtse agenda hebt, moet je er maar tegen kunnen dat een game, film, serie of wat dan ook een eigen "agenda" heeft, voor zover dat dat effectief zo is. Games mogen nu eenmaal een politieke boodschap uitdragen als ze dat willen. Ik zou zeggen, deal with it. De dag dat men de ander de mond snoert omwille van aan de andere kant van het politieke spectrum te zitten, is de dag dat de democratie dood is. En dat geldt voor zowel links als rechts.

Kijk, iedereen heeft z'n eigen visie en politieke oriëntatie, laten we aub een keer met mekaar leven & praten ipv te vitten op de "ander". En liefst MET respect.

• 1

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#9 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 944 berichten

Posted 19 August 2018 - 11:23

Nja, de gameplay zal wel snor zitten denk ik. Maar de setting doet voor mij ook veel hoor. Ofwel geef je mij een historisch accurate setting waar ik mezelf (als geschiedenisliefhebber) niet meteen al te obvious vragen bij ga stellen. Ofwel geeft ge mij een heel arsenaal aan wapens waarmee ik in een Tiroler-bierhal een kwade nazi in exosuit mee kan doorzeven die kwaad is omdat ik zijn bloeddorstige cyborg-wolf heb vermoord.
Allezja, voor mij zit er toch een verschil in :p

Ik vind het wel pijnlijk dat inclusief enkel in één of andere onrealistische over-the-top setting moet gebeuren. Het is niet dat Battlefield zo super accuraat was de afgelopen jaren. In WO1 waren er niet zoveel machinegeweren hoor. Sterker nog: niet iedereen liep kamikaze over het veld! Je weet toch ook dat er zoiets als kolonies bestaat en een deel van de oorlog zich ook in Noord-Afrika afspeelde he?

Ik snap dat de onrealistische richting die Battlefield (al langer) uitgaat sommige hardcore spelers minder interesseert. Aan de andere kant is het niet zo dat Battlefield zich nog als historische game verkoopt. Daarom vind ik het zo erg dat een game als Battlefield V gebruikt moet worden om onderhuidse gevoelens te ventileren. Blijkbaar is het aanstootgevend dat vrouwen ook in populaire games vertegenwoordigd zijn. Om nog maar over andere rassen te spreken. Terwijl veel andere games telkens een blank mannelijk personage hadden zodat de spelers zich een beetje zouden kunnen inleven. Toch niet gek dat andere mensen ook de kans krijgen om zich in te leven in een populaire game?

• 2

#10 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1412 berichten

Posted 19 August 2018 - 17:29

Cant wait for gemigender Inuit Nazis 

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#11 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4298 berichten

Posted 19 August 2018 - 21:00

Ik snap dus echt niet wat er nonsens is aan inclusief zijn tbh... Daarbij komt dat ze nog altijd vrij zijn om hun franchise vorm te geven hoe zij dat willen. En blijkbaar zijn er ook die het haten dat politiek & games gemixed worden, wat op zich ook al zever is. Laat ons eerlijk zijn: Er zijn er sommigen aan de meer extreme rechterkant van het politieke spectrum die niet kunnen verdragen dat er zaken in een game zitten die niet met hun ideologie strookt. Men beschuldigt betreffende game dan om een "agenda" te hebben, terwijl ze er zelf een hebben :D, ja hallo, sorry hoor, maar als je zelf een rechtse agenda hebt, moet je er maar tegen kunnen dat een game, film, serie of wat dan ook een eigen "agenda" heeft, voor zover dat dat effectief zo is. Games mogen nu eenmaal een politieke boodschap uitdragen als ze dat willen. Ik zou zeggen, deal with it. De dag dat men de ander de mond snoert omwille van aan de andere kant van het politieke spectrum te zitten, is de dag dat de democratie dood is. En dat geldt voor zowel links als rechts.

Kijk, iedereen heeft z'n eigen visie en politieke oriëntatie, laten we aub een keer met mekaar leven & praten ipv te vitten op de "ander". En liefst MET respect.

Dat geldt zeker ook voor de "progressieve" kant, kijk naar Far Cry 5, kijk naar de nieuwe Doom, kijk naar Kingdom Come en dat dan nog door de gamesmedia (hoewel je kan argumenteren dat over het algemeen ook wel vrij radicaal links zijn in de VS). Als je ziet wat er in zowel games als comics gebeurt in de VS vanuit linkse hoek, die dag is zeer dichtbij.

Dat is de term nu eenmaal die "progressieven" graag gebruiken, dan hebben ze een excuus om hun ideeën via onderwijs te verspreiden om deze mensen te "educaten".

Het klagen is ook vooral omdat het duidelijk is dat ze een bepaalde agenda willen pushen en dat zie je ook aan de behandeling en de idiote uitspraken als "If you dont like what we are doing don't buy it", wat zowat de domste PR move is zoals wel weer is gebleken.  Deze dingen worden gedaan om een fringe groep van linkse radicalen toch maar niet tegen de borst te stoten (die de amerikaanse games media lijken te domineren dus ja get with the program of slechte ratings) en te virtue signalen. Zowel de keuze als de uitspraken er rond, maar deze groep die het echt wilt zijn niet noodzakelijk mensen die de game gaan kopen terwijl ze er wel fans mee gaan afstoten want deze stemmen met hun portemonee en misschien niet zozeer omdat er vrouwen inzitten maar wel door de idiote uitspraken om een radicale groep toch maar gunstig te stellen. Het probleem is ook dat het er vaak maar wordt ingestoken want "representation" maar er geen meerwaarde is buiten hey we hebben deze minderheid erin gestoken en dat is ook het enige waar het personage om draait, want laat ons wel wezen dit is zeker niet enkel bij vrouwen het geval.

Edited by smitske, 19 August 2018 - 21:04.

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#12 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 944 berichten

Posted 19 August 2018 - 22:37

...

Het probleem is ook dat het er vaak maar wordt ingestoken want "representation" maar er geen meerwaarde is buiten hey we hebben deze minderheid erin gestoken en dat is ook het enige waar het personage om draait, want laat ons wel wezen dit is zeker niet enkel bij vrouwen het geval.

Wat was het probleem dan met Far Cry 5?

Elke keer maar opnieuw wordt dat argument bovengehaald en ook al zijn er een paar voorbeelden van is dat amper nog de regel. Is in een multiplayer casual shooter het een meerwaarde dat je een blanke man bent? Je ziet je eigen gezicht niet eens. Je kan tegenwoordig je wapen goud maken en er bloemetjes opzetten, maar oh nee als er andere rassen of vrouwen inzitten. Heel kortzichtig trouwens om beide groepen ook nog steeds als een minderheid te zien. Dit hele gedoe is juist waarom er minder vrouwen in de gameindustrie zitten en dan nog. Gaming is tegenwoordig zo populair dat er ook vrouwen gamen. Dat klinkt misschien voor de oudere gamer wat barbaars, maar dat is de realiteit.

Net zozeer het een politieke agenda zou zijn om het toe te voegen is het niet accepteren er van even goed een politieke agenda. Een heel die politieke zever maakt het allemaal groter dan het is, aangezien het hier gewoon over games gaat en om die zo leuk mogelijk te maken voor iedereen.

• 3

#13 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4298 berichten

Posted 20 August 2018 - 18:30

Far cry vond plaats in de rust belt en al de rednecks werden niet afgebeeld als de duivel zelf en het werd niet het grote politieke verhaal over hoe slecht die rednecks wel niet zijn dat de "progressieven" wilden.

Amper nog de regel? Ik zou eerder het omgekeerde zeggen hoe meer de radicalen domineren hoe meer het de regel wordt. Ik heb absoluut geen probleem met een zwart karakter of een vrouw of w/e zo lang dat niet is wat het karakter definieert en het voor de rest niets voorstelt. Ik zie de groepen niet echt als een minderheid, dat is hoe ze zich zelf steeds representeren om zo onderdruktheid te kunnen opeisen en representatie, ik kan ook niet aan de gigantische kortzichtigheid van de progressieven doen. En gamen er tegenwoordig ook vrouwen oh nee hoe durven ze :rolleyes:

Indedaad games moeten zo leuk mogelijk zijn voor iedereen, als het vooral om de politiek draait is dat zelden het geval, en dan betalen ze de prijs.

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#14 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 733 berichten

Posted 21 August 2018 - 15:37

Indedaad games moeten zo leuk mogelijk zijn voor iedereen, als het vooral om de politiek draait is dat zelden het geval, en dan betalen ze de prijs.

Ik zou zeggen leer er dan maar mee leven want er zijn veel games met een of andere vorm van politiek in hun verhaal. Games mogen een "agenda" hebben, als dat nu rechts of links is, dat maakt geen beetje uit. Net zoals jij je eigen mening mag hebben, mag dat evengoed in een game vervat zitten. Waarom kan men tegenwoordig geen week laten voorbijgaan zonder een keer triggered te zijn over een over ander politiek thema? Is dat nu echt zo erg? Geniet gewoon van de game en laat uw politieke oriëntatie voor wat het is...

• 2

#15 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 1861 berichten

Posted 29 August 2018 - 22:27

Om na enige tijd toch nog even te reageren (of natrappen om de discussie aan de gang te houden, kies hoe je het interpreteert)

Spoiler

Oh well.. ik ben precies de dommerik die het spel gewoon speelt en ervan geniet.

Genieten mag je zeker doen. Be my guest. Ik zeg ook niet dat er geen zwarte troopers waren of dat er geen vrouwelijke soldaten waren (vooral aan de Soviet-kant dan toch), maar dat wilt voor mij niet zeggen dat er voor de helft een zwarte genderfluid GI over het slagveld moet lopen. Spijtig gewoon dat zo'n historische setting wordt verkwanseld aan politieke correctheid. Gewoon een gemiste kans. Het had in mijn ogen veel meer een historische game kunnen zijn.

Zo historisch accuraat is dat spel toch helemaal niet? Heel wat wapens werden amper in WO1 gebruikt

Ja, niet meer inderdaad. BF1942 was nog redelijk accuraat mits de timeframe. Sherman tanks waren dan wel qua stats gelijkwaardig aan de duitse panzers, maar ondanks de redelijk oude datering van het spel en het meer arcade karakter is het IMO nog een betere neerzetting van de geschiedenis dan dat ze nu zullen doen met hun alle kleuren van de regenboog, polyseksuele, bionische armen setting. Niet voor niks dat die sales tegenvallen IMO.

Net zoals er zo goed werd overeen gekomen toen Kingdom Come (een game die erg focust op realisme was gefocust) geen zwarte of vrouwelijke protagonist voorzag in een setting waar dit uit historisch oogpunt ABSOLUUT niet past? Kom kom, als er zo gelobbied en met verwijten gegooid mag worden in die setting, dan mag het ook wel in de andere richting lijkt me.

Een RPG over feodaal Japan steek je IMO ook niet vol met blanken, zwarten, arabieren of aliens. Waarom dat dan wel ineens inclusief en open minded zijn in settings waar vooral blanke mannen een grote rol speelden? Net als dat Sun-Tzu in Rome Total War II steken om de aziatische spelers te plezieren afbreuk doet aan de setting moet je Julius Caesar ook niet in Total War Shogun steken.

Ik vind het wel pijnlijk dat inclusief enkel in één of andere onrealistische over-the-top setting moet gebeuren. Het is niet dat Battlefield zo super accuraat was de afgelopen jaren. In WO1 waren er niet zoveel machinegeweren hoor. Sterker nog: niet iedereen liep kamikaze over het veld! Je weet toch ook dat er zoiets als kolonies bestaat en een deel van de oorlog zich ook in Noord-Afrika afspeelde he?

Ik snap dat de onrealistische richting die Battlefield (al langer) uitgaat sommige hardcore spelers minder interesseert. Aan de andere kant is het niet zo dat Battlefield zich nog als historische game verkoopt. Daarom vind ik het zo erg dat een game als Battlefield V gebruikt moet worden om onderhuidse gevoelens te ventileren. Blijkbaar is het aanstootgevend dat vrouwen ook in populaire games vertegenwoordigd zijn. Om nog maar over andere rassen te spreken. Terwijl veel andere games telkens een blank mannelijk personage hadden zodat de spelers zich een beetje zouden kunnen inleven. Toch niet gek dat andere mensen ook de kans krijgen om zich in te leven in een populaire game?

Ja okey ik snap natuurlijk dat andere mensen zich misschien wat beter zullen vinden in een personage dat beter bij zichzelf past. Maar heb ik me minder goed geamuseerd met GTA:SA (met een classic Crips-Bloods setting waar een afro-amerikaans personage gewoon het beste past) of Men of Valor waar je met een zwart personage aan de slag ging (om er 2 te noemen die mij te binnen schieten). Beiden vond ik heerlijke games. Er is trouwens een heel andere ondertoon tussen pakweg Wolfenstein en Battlefield anno 2018. Wolfenstein is al sinds jaar en dag een 'omdat het kan' franchise. Battlefield is van een serieuzere shooter geëvolueerd naar een "om niemand op de tenen te trappen" franchise. Verkeerde redenen met bijgevolg verkeerde uitvoering...

Mij stoort het gewoon dat er voor die politiek correcte nonsens een soort sfeer is gecreëerd die sterk te vergelijken is met de soviets (om het op een WO2 toon te houden). Elke kritiek of bedenking is uit den boze en wordt meteen als racistisch of onverdraagzaam tegenover minderheden beschouwd. Blijven applaudisseren anders is het naar de gulag.
Wat is er mis met wensen dat historische games historisch blijven? De hopen (half)automatische wapens in een WOI setting zijn ook niet bepaald naar mijn goesting (maar als je daar iets op zegt is er hooguit 2 man en een paardenkop dat er op reageert). Verveeld zijn door alle kleuren van de regenboog en bionische armen in WO2? How maar...
Het is niet omdat ik mijn ardennenoffensief graag in de Ardennen, en bij voorkeur dan ook nog eens met realistische Amerikaanse en Duitse troepen uitvecht dat ik minder verontwaardigd zou zijn over pakweg het racistisch incident van op Aarschot station dat gisteren het nieuws haalde. Ik bedoel maar wtf is dat voor uitschot die zo op ras iemand beoordelen en zelfs fysiek aanvallen. Dan spoor je niet.

Laatste analogie-bommetje droppen:

- Clinton zei in 1998: "Women have always been the primary victims of war. Women lose their husbands, their fathers, their sons in combat." --> SJW & lefties start applauding like crazy
- Een wijze internetter zei ooit: "Men have always been the primary victims of rape. Men their wives get raped, their mothers, their daughters." --> SJW & lefties start looting shops and torching cars

Zeer kort door de bocht komt het daar wel op neer. Alles is geoorloofd zolang het maar tegen mannelijk en blank is, en dan nog liefst hetero. In omgekeerde richting kan er niet inclusief genoeg gedaan worden.

• 2

#16 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6328 berichten

Posted 30 August 2018 - 06:30

Mij stoort het gewoon dat er voor die politiek correcte nonsens een soort sfeer is gecreëerd die sterk te vergelijken is met de soviets (om het op een WO2 toon te houden). Elke kritiek of bedenking is uit den boze en wordt meteen als racistisch of onverdraagzaam tegenover minderheden beschouwd. Blijven applaudisseren anders is het naar de gulag.

Wat is er mis met wensen dat historische games historisch blijven? De hopen (half)automatische wapens in een WOI setting zijn ook niet bepaald naar mijn goesting (maar als je daar iets op zegt is er hooguit 2 man en een paardenkop dat er op reageert). Verveeld zijn door alle kleuren van de regenboog en bionische armen in WO2? How maar...
Het is niet omdat ik mijn ardennenoffensief graag in de Ardennen, en bij voorkeur dan ook nog eens met realistische Amerikaanse en Duitse troepen uitvecht dat ik minder verontwaardigd zou zijn over pakweg het racistisch incident van op Aarschot station dat gisteren het nieuws haalde. Ik bedoel maar wtf is dat voor uitschot die zo op ras iemand beoordelen en zelfs fysiek aanvallen. Dan spoor je niet.

totaal niet bijdragend aan de discussie, But I see what you did there  :rofl:

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#17 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 944 berichten

Posted 30 August 2018 - 22:45

Een hoop scheve vergelijkingen.

Singleplayer ervaringen zijn in dat opzicht volgens mij niet te vergelijken met multiplayer ervaringen. Er is amper sprake over hetzelfde scenario bij Kingdom Come, een verhaalgedreven game.

Altijd ook dat gezever dat je er niets over mag zeggen of die Boze SJW's komen. Ik zie de laatste niets anders dan mensen die in de slachtoffer rol wat haat zitten spuien over het internet. Maar ze hebben nooit iets gezegd hoor! ' ik ben geen racist, maar toch....' en een hoop selectieve voorbeelden kunnen ook nooit uitblijven.
  • 2

#18 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1446 berichten

Posted 31 August 2018 - 12:09

Niet voor niks dat die sales tegenvallen IMO.

Ten eerste: 

"Pre-orders bad"

" Low preorders, game is dead"

Ten tweede: misschien ook wel het feit dat het in een zeer drukke periode uit ging komen, en al zeker tussen Blops 4 en RDR2

• 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#19 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4298 berichten

Posted 01 September 2018 - 23:14

Wat lomp gezwets.

Achja racist roepen zonder enige basis is nu eenmaal makkelijker dan serieuze argumenten aanbrengen.

Ten eerste: 

"Pre-orders bad"

" Low preorders, game is dead"

Ten tweede: misschien ook wel het feit dat het in een zeer drukke periode uit ging komen, en al zeker tussen Blops 4 en RDR2

Dat 2de excuus is echt wel vrij zwak, we komen uit tussen 2 toppers, jullie horen zelf 1 van de toppers te zijn, maar hebben het verkloot door tegens de fans te zeggen als jullie het niet eens zijn met onze politieke ideeën koop het dan niet. Ook kan je je afvragen of de demografie voor de games wel hetzelfde is.

Edited by smitske, 01 September 2018 - 23:17.

• 1

#20 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 944 berichten

Posted 02 September 2018 - 08:29

Achja racist roepen zonder enige basis is nu eenmaal makkelijker dan serieuze argumenten aanbrengen.

Ik heb hier in deze discussie nog niemand racist genoemd hoor. Wel raar dat mensen die altijd alles graag benoemen en zeggen waar het op staat zoveel schrik hebben van één woord.

Ik zie ook geen zinvolle argumenten van u over hoe het uw spelervaring verziekt. Het enige wat telt is precies de politieke ondertoon. Ik ga plezier hebben met de game.
  • 4

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users