Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Game censuur

• Please log in to reply
100 replies to this topic

#101 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 952 berichten

Posted 29 September 2018 - 22:44

Het gaat er niet om wat je met de percentages zegt. het gaat erom dat als iemand een issue uitwijst (namelijk percentages van vrouweljke generaals), je als een excuustruus gaat van "ja maar en die percentages dan" . WH is hier niet relevant, dus die flauwe humor negeer ik. Net zoals Artillerie of andere dingen niet relevant is.

Kern van de zaak: CA heeft nog maar eens een slecht uitgewerkte feature in hun game gebracht, en vertelt hun klanten het maar te slikken

Irrelevante grappen + niet op issues antwoorden door andere irrelevante dingen aan te halen + verongelijkt doen over dingen die je zelf hebt opgebracht= troll. Dan is lagere schooltalk het enige dat je verstaat. Jammer dat hier geen negeerknop zit.

Als je iets relevant hebt te zeggen, zonder uitvluchten of andere crap, kom dan terug. Tot er hier een negeerknop zit besteed ik dan ook geen aandacht meer aan je

Ugh, leef maar in je eigen wereld ... Je bent al aan het negeren of ik betwijfel of je effectief kan lezen. Dit slaat nergens op en ik steek er dan geen energie meer in. Lees ook eens in welk topic je zit, want "zagen over CA" moet je nog aanmaken.
  • 0

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users