Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Upgrade pc

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 01 February 2019 - 07:33

Beste 4gamers

Ik zou in mijn pc graag mijn cpu upgraden
Op de moment zit er nog een i53350 cpu in me socket 1155
Nu heb ik al gezien dat deze al serieus verouderd is dus dat ik ook mijn moederbord zal moeten upgraden, maar daar stopt dan ook mijn kennis

Ik zou een budget hebben van een 300 euro, is dit genoeg voor een iets of wat degelijke processor en moederbord?

Alvast bedankt!
  • 0

#2 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6349 berichten

Posted 01 February 2019 - 12:00

Beste 4gamers

Ik zou in mijn pc graag mijn cpu upgraden
Op de moment zit er nog een i53350 cpu in me socket 1155
Nu heb ik al gezien dat deze al serieus verouderd is dus dat ik ook mijn moederbord zal moeten upgraden, maar daar stopt dan ook mijn kennis

Ik zou een budget hebben van een 300 euro, is dit genoeg voor een iets of wat degelijke processor en moederbord?

Alvast bedankt!

Kan je eens opsommen wat de rest van je pc heeft van specificaties en waar je je pc voor wil gebruiken?

Het is inderdaad interessanter om mobo+cpu up te graden, maar als we niet weten waar je de pc voor gaat gebruiken kunnen we niet direct een goede oplossing geven...

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#3 lilstijntje

lilstijntje

On a roll

• Topic Starter
  • Member
  • PipPip
  • 677 berichten

Posted 01 February 2019 - 14:04

Kan je eens opsommen wat de rest van je pc heeft van specificaties en waar je je pc voor wil gebruiken?
Het is inderdaad interessanter om mobo+cpu up te graden, maar als we niet weten waar je de pc voor gaat gebruiken kunnen we niet direct een goede oplossing geven...

Danku voor de reactie!

Het zou een klein instap model moeten worden om een beetje te gamen

Er steekt een gtx 1060 3gb videokaart in
8 g Ddr3 ram
Een ssd en een standaard hdd

De voeding weet ik niet juist
  • 0

#4 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6349 berichten

Posted 04 February 2019 - 11:47

https://tweakers.net...amesysteem.html

Als je kijkt naar het basis gamesysteem, denk ik dat je met de CPU, Mobo en RAM een mooie upgrade krijgt :)

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users