Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

Forza Motorsport 4

forza motorsport 4 Turn 10 racing Xbox 360 exclusive Kinect

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#1 Sound_Of_Stereo

Sound_Of_Stereo

Member

• Member
  • Pip
  • 58 berichten

Posted 12 December 2010 - 21:39

Forza Motorsport 4:

Linkje van de eerst bekende trailer :)l

hij word verwacht voor herfst 2011, zo te zien ook nieuwe off-road races & miss een samenwerking met Top-Gear?

Post hier jullie verwachtingen  Geplaatste afbeelding

mijn verwachtingen zijn niet zo hoog,
het enige wat ik persoonlijk wil zijn veranderende weersomstandigheiden met ook het gevolg als het begint te regenen dat je binnen moet voor nieuwe banden enzo  Geplaatste afbeelding

#2 Ge0force

Ge0force

Crew

• Crew
  • 4527 berichten

Posted 12 December 2010 - 22:44

Microsoft heeft inmiddels ook bevestigd dat er ondersteuning voor Kinect zal zijn.  :(

#3 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2169 berichten

Posted 13 December 2010 - 00:04

Bericht bekijkenGe0force, op 12 December 2010 - 22:44, zei:

Microsoft heeft inmiddels ook bevestigd dat er ondersteuning voor Kinect zal zijn.  :(

als het een mode is met veel assists dan heb ik er geen problemen mee. als ze ervoor zorgen dat heel het spel op ieder niveau te doen is met kinect ga ik alle forza 4 discs in de winkel kapot gaan slaan

#4 Ge0force

Ge0force

Crew

• Crew
  • 4527 berichten

Posted 13 December 2010 - 00:06

Bericht bekijkenhatetn, op 13 December 2010 - 00:04, zei:

als het een mode is met veel assists dan heb ik er geen problemen mee. als ze ervoor zorgen dat heel het spel op ieder niveau te doen is met kinect ga ik alle forza 4 discs in de winkel kapot gaan slaan

Dat kunnen ze niet maken, dan kom ik u helpen zenne! Zelfs online zou een besturing met Kinect compleet ongepast zijn, tenzij ze er een aparte lobby voor voorzien.

#5 Tomskii

Tomskii

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 522 berichten

Posted 13 December 2010 - 11:37

Ik kijk de kat nog wat uit de boom denk ik :p
Origin: FireFist18 X360 GT: FireFist 1993 Steam ID: FireFist
Posted Image

#6 Ichi

Ichi

Crew

• Crew
  • 2028 berichten

Posted 13 December 2010 - 12:07

Ik vermoed dat we de keuze zullen krijgen welke besturing we willen gebruiken. Ik zie het eveneens niet zitten om on rails te rijden, tenzij de makers een manier hebben gevonden om je complete controle te geven tijdens het rijden. We shall see...

#7 Gemini

Gemini

Member

• Member
  • Pip
  • 97 berichten

Posted 14 December 2010 - 11:59

Lijkt me wel duidelijk dat Kinect optioneel/aanvullend zal zijn en nooit de hardcore-mode van Forza zal vervangen.  Zulke precisie is volgens mij onmogelijk met de kinect voor zo'n game.  Vergeet niet dat Forza zowat de meest realistische console-racer is als je alle hulp afzet.

#8 Naradia

Naradia

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 796 berichten

Posted 15 December 2010 - 01:18

Ik verwacht ook dat kinect gewoon een soort mini-mode zal zijn, en davet zeker niet het spel zelf zal vervangen.
Op live zal er dus wrs een aparte lobby zijn.
Anders wordt het de slechtste racegame ooit :)
Helloooo I'm Naradia. I remember it, so you don't have to.

#9 mistic

mistic

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 540 berichten

Posted 16 December 2010 - 10:05

ik denk dat ze voor kinect gewoon gaan doet wat Polyphony deed voor GT5 ( daar ist wel alleen in arcademode door memoryissues blijkbaar ), namelijk headtracking... Als ge tijdens het racen opzij kijkt, volgt uwe camera uw hoofd, ik vind het heeeeeeeel jammer dat dit enkel in arcademode kan op GT5, dus khoop da als ik gelijk heb da T10 het in de carreermode van FM4 implementeerd!

--- Mijn zelfgebouwde race-bureau --- 3DS-friendscode: 2964-9805-8644 ( pm if added pls so I can add you too )

#10 Jbcarey

Jbcarey

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 24 berichten

Posted 07 January 2011 - 09:25

Bericht bekijkenhatetn, op 13 December 2010 - 00:04, zei:

Als dat effectief het geval is, krijg je hulp van mij.

#11 Mimmels

Mimmels

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 526 berichten

Posted 07 January 2011 - 15:25

Waarschijnlijk koop ik Forza 4 als die goedkoper is geworden. De 3 is goed, maar ik ben niet zo voor simulatie.

#12 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7027 berichten

Posted 04 October 2011 - 11:59

Schop!

Net de demo binnengehaald en eens rondgereden met die Ferrari in Lauterbrunnen. Mooi tracks, grafisch toch net allemaal weer wat gelikter. Ik ga de volledige editie zeker eens kopen nadien ^^

www.youtube.com/watch?v=bUTk477xmho

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#13 Ge0force

Ge0force

Crew

• Crew
  • 4527 berichten

Posted 04 October 2011 - 14:08

Bericht bekijkenPhazon, op 04 October 2011 - 11:59, zei:

www.youtube.com/watch?v=bUTk477xmho

Ziet er weer fantastisch uit! :wub:

#14 steez

steez

Crew

• Crew
  • 607 berichten

Posted 04 October 2011 - 14:44

hij is vetttttttttttttt :)

#15 silent785

silent785

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 558 berichten

Posted 04 October 2011 - 16:10

spijtig dat het gold only is maar ik wacht wel af, eindelijk weer deftig racen op console :D
hopelijk doet de volgende gran turismo het ook beter(meer premium auto's)
i'm up to my knees in fucking cow pat

#16 Goofus

Goofus

Crew

• Crew
  • 1002 berichten

Posted 04 October 2011 - 19:39

De demo ziet er inderdaad prachtig uit. Het schademodel is redelijk goed, maar het viel me toch tegen dat ik met geen geweld van de wereld de koplampen op die Ferrari en Subaru kon kapot krijgen. Ook de standaardpositie van de achteruitkijkspiegel vond ik eerder vreemd (RB, waardoor je eigenlijk je vinger even van het gas moet halen om die te gebruiken, in plaats van 'X') maar zal wel in te stellen zijn in de full versie.

#17 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2169 berichten

Posted 04 October 2011 - 19:50

Bericht bekijkenGoofus, op 04 October 2011 - 19:39, zei:

De demo ziet er inderdaad prachtig uit. Het schademodel is redelijk goed, maar het viel me toch tegen dat ik met geen geweld van de wereld de koplampen op die Ferrari en Subaru kon kapot krijgen. Ook de standaardpositie van de achteruitkijkspiegel vond ik eerder vreemd (RB, waardoor je eigenlijk je vinger even van het gas moet halen om die te gebruiken, in plaats van 'X') maar zal wel in te stellen zijn in de full versie.

wth: je hebt uw controller toch zo vast dat de middelvinger op de trigger ligt en de wijsvinger op RB.

#18 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7027 berichten

Posted 04 October 2011 - 19:54

Bericht bekijkenhatetn, op 04 October 2011 - 19:50, zei:

wth: je hebt uw controller toch zo vast dat de middelvinger op de trigger ligt en de wijsvinger op RB.

Dat is de bedoeling. Ik zocht me te pletter naar de knop om van zicht te veranderen, dat is blijkbaar select :p

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#19 Goofus

Goofus

Crew

• Crew
  • 1002 berichten

Posted 04 October 2011 - 20:14

Bericht bekijkenhatetn, op 04 October 2011 - 19:50, zei:

Bij racers heb ik de neiging om de wijsvinger op de trigger te leggen, omdat ik daarmee beter gas en rem kan doseren. De RB zit dan dus in een tegennatuurlijke positie :)

#20 hatetn

hatetn

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2169 berichten

Posted 04 October 2011 - 20:21

gebruik dan de rechterstick. daarmee kun je ook achteruit kijken

Also tagged with one or more of these keywords: forza motorsport 4, Turn 10, racing, Xbox 360 exclusive, Kinect

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users