Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Het dagelijkse nieuws

actualiteit

• Please log in to reply
2179 replies to this topic

#1 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Administrator
  • 8007 berichten

Posted 09 October 2010 - 14:05

Welk opmerkelijk item was er vandaag in het nieuws dat je aandacht trok of waar je gewoon je mening over wil schreeuwen? Doe het alvast hier in ons 'Dagelijks nieuws'-topic, waar we de dagelijkse actualiteit aansijden. Items kunnen natuurlijk ook een apart topic krijgen als de discussiewaarde hoog genoeg is omtrent dat onderwerp!
  • 0

- 4Gamers Forum Administrator -

#2 MystDisc

MystDisc

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2582 berichten

Posted 09 October 2010 - 15:12

9lives gaat tenonder! yeeeuy! ;)
  • 0

#3 (C/N)ookiebear

(C/N)ookiebear

Member

• Member
  • Pip
  • 72 berichten

Posted 09 October 2010 - 15:30

Dat zie ik niet direct gebeuren, mensen gaan misschien wegtrekken, maar er zullen altijd wel, vervangers zijn.
  • 0
In capitalist America, banks rob you!

All Around

#4 Lifen

Lifen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 09 October 2010 - 15:47

Clottemans -> Azo schuldig dat die is hé.
Alhoewel die Marcel ook maar raar is, "We waren perfect gelukkig, we hielden zoveel van elkaar!" -> Ja ze hadden allebei een buitenechtelijke relatie..
  • 0

#5 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1395 berichten

Posted 09 October 2010 - 21:17

Dat zie ik niet direct gebeuren, mensen gaan misschien wegtrekken, maar er zullen altijd wel, vervangers zijn.

Idd 9lives gaat een dip krijgen, maar ze kunnen zich mettertijd natuurlijk herpakken.
  • 0

#6 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 09 October 2010 - 23:19

Het is dan ook niet de bedoeling 9lives kapot te willen ofzo. Het is meer de bedoeling om het goede van 9lives te combineren met de ervaren redactie van vroeger, dit dan te overgieten met een sausje van kwaliteit en een goeie community. Zo willen wij ook zaken aanbieden die op 9lives geen kans meer kregen, bvb op termijn film, muziek,... esports en hardware is bvb al iets waar wij nu veel dieper willen op ingaan dan bij 9lives.
  • 0

#7 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 09 October 2010 - 23:25

n-Space seemingly confirms studio issues

This message was posted on the official Facebook page for n-Space...

n-Space is down, but definitely not out.

Looks like there's definitely some issues going on, but it's not clear if the studio is closed completely. I'm sure we'll get an official statement sometime in the near future. Thanks to all those that sent this in!

Is wel een verassing aangezien ze met meerdere 3ds projecten bezig zijn en altijd de call of duty reeks op de ds uitbrengen (zijn overigens best goed). Hopelijk komt het in orde.
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#8 Lifen

Lifen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 12 October 2010 - 22:15

Ze gaan nu elk moment de mijnwerkers bevrijden!
  • 0

#9 v1nce

v1nce

Newbie

• Member
  • Pip
  • 20 berichten

Posted 13 October 2010 - 01:17

Die manne zulle wel goesting hebbe
  • 0
Gaylo The Avatar :
Spoiler

#10 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 14 October 2010 - 21:53

Leonard heeft het toch weer schoon bruingebakken hoor imo. Die mens mag echt eens uit zijn middeleeuwse ivoren toren kruipen en de 21e eeuw binnenstappen. Hoe je in de huidige samenleving nog dergelijke uitspraken kunt en durft doen gaat er bij mij niet in. Dat je denkt dat je correct doet en handelt oké, maar probeer daar anderen dan niet in te storen en al zeker niet te beledigen.
  • 0

#11 Lifen

Lifen

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 603 berichten

Posted 14 October 2010 - 23:37

Leonard heeft het toch weer schoon bruingebakken hoor imo. Die mens mag echt eens uit zijn middeleeuwse ivoren toren kruipen en de 21e eeuw binnenstappen. Hoe je in de huidige samenleving nog dergelijke uitspraken kunt en durft doen gaat er bij mij niet in. Dat je denkt dat je correct doet en handelt oké, maar probeer daar anderen dan niet in te storen en al zeker niet te beledigen.

Gelukkig praat hij niet over de Islam of hij was al onthoofd.
  • 0

#12 spikie

spikie

Crew

• Crew
  • 1164 berichten

Posted 15 October 2010 - 07:38

spijtig genoeg praat hij niet over de Islam of hij was al onthoofd.

fixed :)
  • 0
Metro App Developer Network (wp8 / win8 dev User Group) founder & board member
Microsoft MVP Client Development
Mijn blog

#13 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 2359 berichten

Posted 15 October 2010 - 08:54

Die kerel houdt er echt wel rare overtuigingen op na. Raar dat negationisme strafbaar is, maar volgens mij ontkent hij even hard :)
  • 0
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#14 Silly Walker

Silly Walker

Crew

• Crew
  • 663 berichten

Posted 15 October 2010 - 17:02

Van mij mag hij zo'n dingen nog vaker zeggen, als daarmee bereikt wordt dat de staat de subsidiëring van de Kerk (hoezo, scheiding Kerk en staat?) stopzet.
  • 0

#15 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4298 berichten

Posted 15 October 2010 - 18:05

Gelukkig praat hij niet over de Islam of hij was al onthoofd.

jammer zeker.

Van mij mag hij zo'n dingen nog vaker zeggen, als daarmee bereikt wordt dat de staat de subsidiëring van de Kerk (hoezo, scheiding Kerk en staat?) stopzet.

ben ik het eens met O VLD, systeem zoals dutsland mijn centjes naar de wetenschap niet de kerk.
  • 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#16 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 19 October 2010 - 23:34

Ik ben eigenlijk zeer benieuwd naar wat de jury morgen gaat beslissen in de zaak Clottemans. Ik heb de beide pleidooien een beetje gevolgd en ik moet eerlijk toegeven dat de verdediging meer indruk wist te wekken dan de burgerlijke partijen. Je kan er gewoon niet omheen dat er geen harde bewijzen zijn tegen Clottemans. Geen enkel bewijs is sluitend genoeg om de vrouw te kunnen beschuldigen van moord. Vermassen heeft dit ook toegegeven, maar volgens hem moet de jury rekening houden met profiling en kijken naar de emotionele kant. De verdediging speelde hier zeer sterk op in door te stellen dat we dan geen openbaar onderzoek meer nodig hebben in de toekomst, profiling is blijkbaar al genoeg.

Als Clottemans dus onder deze omstandigheden schuldig verklaard wordt dan staat ons hele juridisch systeem te wankelen op haar poten. Geen enkel bewijs en dan toch schuldig verklaard worden, dat is recht op de 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is'-regel ingaan, de basisregel van heel ons juridisch systeem. Ik hoop dat de jury nuchter genoeg is om dit te beseffen en niet teveel gaat kijken naar emoties. De burgerlijke partij heeft al vanaf dag 1 op die troef ingespeeld omdat ze wisten dat er geen harde bewijzen waren. Depressieve kinderen etc. laten getuigen, ik vind het maar vrij wanhopig.

Ik zeg hiermee niet dat Clottemans onschuldig is, maar als het niet bewezen kan worden dan heeft het openbaar ministerie haar onderzoek niet goed uitgevoerd. De perfecte moord bestaat niet, maar iemand zonder bewijzen achter tralies stoppen? Nee, dat zou onmogelijk moeten zijn.
  • 0

#17 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 19 October 2010 - 23:56

Tbh, als ze vrijgesproken wordt vind ik dat ze tenminste haar een tijd onder begeleiding moeten laten(geen politie). Zoiezo is er iets mis met haar. Ook van dat voorval waar ze een vriend wou onthoofden(geen klacht ingedient dus het is maar een speculatie) maar toch.
  • 0

死んでください

#18 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 20 October 2010 - 13:56

De jury heeft tweemaal gebeld, wat betekent dat er een uitzonderlijk probleem is. Volgens mij is de jury er niet uit geraakt en roept ze de hulp van het hof in om tot een beslissing te komen. Sensatie op assisen, gotta love it.
  • 0

#19 Silly Walker

Silly Walker

Crew

• Crew
  • 663 berichten

Posted 20 October 2010 - 14:04

Nog mensen die Jef Vermassen een ongelooflijke aansteller vinden? -.- Hoe die kerel aan't pleidooien was, komaan, als jurylid zou'k daar geen 4 uur naar kunnen luisteren.
  • 0

#20 MiniJeffrey

MiniJeffrey

Crew

• Topic Starter
  • Administrator
  • 8007 berichten

Posted 20 October 2010 - 14:09

True, ik heb het altijd een mediageile bastaard gevonden. Hoe hij nu de jury wou bespelen met zijn profiling vond ik vrij verregaand. Nuja, dat is advocaat zijn zeker? De ene keer moet je al het mogelijke doen om iemand achter tralies te krijgen, ook zonder harde bewijzen. De andere keer moet je zorgen dat het omgekeerde gebeurt met je cliënt. Maar geloof me, hij zal na de uitspraak weer breed in de media uitspelen hoe goed/slecht het proces niet gegaan is, afhankelijk van de uitslag.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: actualiteit

4 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Bing (2)