Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Bij Welke PlayStation Games Hebben Jullie Platinum Trophies Behaald?

ps3

• Please log in to reply
483 replies to this topic

#481 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1003 berichten

Posted 20 June 2017 - 10:13

Ik heb een shitload aan games die ik nog moet uitspelen, het "triestige" is dat ik me slechts beperk tot 2-3 :/

Ik speel voornamelijk met vrienden online, dus is het steeds of Rainbow Six Siege, GTA5 of FIFA :p

De lijst die wacht op completion is net iets te lang.. Maar inclusief parels als Witcher 3

(gekocht op release en tot nu toe nog maar een missie of 5 gedaan) *ShameOnMe*

Dat is wat me weerhoud recent nieuwe games te kopen, met de gedachte "hoelang ga ik ermee spelen"?

Ik heb nog MGSV, Witchter3+DLC's, AC IV, AC Unity en AC Syndicate liggen.
Nog wa PS2 RPG's die op PS4 zijn verschenen (Rogue Legacy, Dark Chronicles).

Alien Isolation, The Last of Us moet vo PS4 de MP nog verder spelen (die ik ECHT GRAAG SPEEL, maar tijd... :'-( ). [en nog een zever MP-trophy bij Just Cause 3... :angry: ]

Ik vind het gewoon spijtig dat ik niet Destiny-gewijs van The Division heb kunnen genieten (ik had er de mede-spelers niet voor :-( EN GEBREK AAN TIJD wederom... -_- ).

Rest van dit jaar hou ik het als day one bij: Uncharted LL, AC Origings, Yakuza 1, Destiny 2, Life is Strange en SW: Battlefront 2 (al goed voor een €400 :/ ). 

Mij toch laten vangen aan Nex Machina* gisteravond, met spijt nu toch maar mss als ik hem opstart...
Volgt er een hoop, wat later mss licht of sterk afgeprijsd (Wolfenstein, Evil Within 2, CoD,...).

*EDIT Op kwaliteitsvlak zal ik het me alvast niet beklagen denk ik :-) : http://www.metacriti...a-death-machine

Edited by Staticated, 20 June 2017 - 10:41.

• 0

#482 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted 20 June 2017 - 11:31

For real? Je koopt enkel spellen voor de (easy) platinum?
Heb je dan ook fun als je spellen speelt? (Niet slecht bedoeld he)
Ik heb een shitload aan games die ik nog moet uitspelen, het "triestige" is dat ik me slechts beperk tot 2-3 :/
Ik speel voornamelijk met vrienden online, dus is het steeds of Rainbow Six Siege, GTA5 of FIFA :p
De lijst die wacht op completion is net iets te lang.. Maar inclusief parels als Witcher 3
(gekocht op release en tot nu toe nog maar een missie of 5 gedaan) *ShameOnMe*

Nee? Ik snap niet waaruit je dat haalt :p Ik kijk nooit naar trophies voor ik een spel koop
  • 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#483 GeneralAjAx

GeneralAjAx

Impressive man...

• Clan Brother
  • 1562 berichten

Posted 20 June 2017 - 13:06

Nee? Ik snap niet waaruit je dat haalt :p Ik kijk nooit naar trophies voor ik een spel koop

"Ik ook niet, omdat ze geen plats hebben ;)" Bij de PS Plus bagger! ;)

• 0
Een ajacied ben je niet voor even, dat ben je voor het leven!

#484 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted 21 June 2017 - 19:17

"Ik ook niet, omdat ze geen plats hebben ;)" Bij de PS Plus bagger! ;)

Die PS+ bagger zou ik zowiso niet kopen, als ze dan een snelle plat hebben wil ik ze wel een kans geven :p Maar geld geven puur voor een plat? Nah...

[PSN-id: Staticated ]

Added, verschoot eigenlijk da ik u nog ni had :p

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

Also tagged with one or more of these keywords: ps3

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users