Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Welke anime bekijk jij?

Serie

• Please log in to reply
798 replies to this topic

#1 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8818 berichten

Posted 17 October 2010 - 14:21

Welke anime reeks bekijk jij? Laat ook even weten wat je van de reeks vindt. Uiteraard zijn ook anime films welkom in deze thread. Geplaatste afbeelding
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#2 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 17 October 2010 - 15:25

One piece - zoals in de manga topic, 1 van mijn favoriete series geworden. Pirates! zeer leuke wereld en goede humor(raar, absurd,droog,...)

Hakuoki s2 - samurai anime, eerste seizoen vond ik geweldig en het 2e is pas begonnen dus kan er niet veel over zeggen.

Arakwa Under The bridge s2 - just weird... maar hilarisch

en eergisteren laatste seizoen van Major uitbekeken(baseball anime).

naruto gedropt, zal nog een tijdje wachten en dan terug beginnen kijken en nutteloze fillers overslaan.
  • 0

死んでください

#3 XyR

XyR

Newbie

• Member
  • Pip
  • 15 berichten

Posted 17 October 2010 - 18:04

Dit seizoen bekijk ik praktisch alles. Mijn favoriete zijn momenteel SnO2, Bakuman, Hyakka Ryouran en Index II.
De rest zijn leuke tussendoortjes.

SnO2: Tweede seizoen, de humor blijft goed en is ook geen brainless fanservice anime.
Bakuman: Goed verhaal en interessante personages, meer hoeft het voor mij niet te zijn.
Hyakka: De animatie stijl spreekt mij aan en ook de personages, of het verhaal goed is of niet kan ik nog niet zeggen.
Index II: meer index is nooit slecht :D
  • 0

#4 Koen

Koen

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 226 berichten

Posted 17 October 2010 - 18:27

Ik heb onlangs “5 cm per second” gezien, enorm beklijvende film… Nostalgische en trieste teneur die extra in de verf wordt gezet door de fotorealistische animatie en de prachtige muziek. Aanrader! Officiële NL release via Kazé.

Via de minder officiële weg volg ik Bakuman… Ondanks de vele tekst in de manga slagen ze er in hier een vlotte anime van te maken. Leuk en leerrijk!
  • 0

#5 Tibokio

Tibokio

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 199 berichten

Posted 17 October 2010 - 18:34

Rurouni Kenshin :D
  • 0

#6 valies

valies

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 8818 berichten

Posted 17 October 2010 - 19:34

Zelf kijk ik voornamelijk naar One Piece. Lufy is gewoon awesome :D De personages vullen elkaar mooi aan en het feit dat de gekke losbandige Lufy er staat als het moet, is gewoon geweldig. Echt leuke reeks.

Als afwisseling kijk ik wel 's naar Bleach, al is dat alweer lang geleden...

Met Soul Eater ben ik ook ooit begonnen, maar toen leerde ik One Piece kennen en is Soru Itaaah zowat in de vergetelheid geraakt...

Qua films heb ik enkele Studio Ghibli films liggen. En onlangs heb ik op aanraden van een collega Akira leren kennen, ook zeker de moeite waard :D
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#7 Epsilon

Epsilon

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 325 berichten

Posted 17 October 2010 - 19:52

De laatste reeks die ik helemaal bekeek was Death Note (Het beste wat ik tot nu toe al gezien heb), nu ben ik begonnen aan de reeks Monsters. Ik zag nog maar 1 aflevering dus ik kan me niet echt een mening vormen over deze reeks :D
  • 0

#8 Veraticx

Veraticx

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 278 berichten

Posted 18 October 2010 - 13:23

Naruto: Tja.. Naruto he :D
Hellsing Ultimate: gewoon zalig. Spijtig dat we al bijna een jaar aan het wachten zijn op aflevering 8 =_=
Karas: interessante visuele stijl en verhaal
Tengen Toppa Gurren Lagann: Deze blijft awesome hoeveel je er ook naar kijkt. Fight the powah!!

(op de zijlijn liggen nog op mij te wachten: Trinity blood en Fullmetal Alchemist: Brotherhood)
  • 0
The problem with reality is that we don't have our own theme songs.

#9 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6636 berichten

Posted 18 October 2010 - 13:26

Naruto: Tja.. Naruto he :D
Hellsing Ultimate: gewoon zalig. Spijtig dat we al bijna een jaar aan het wachten zijn op aflevering 8 =_=
Karas: interessante visuele stijl en verhaal
Tengen Toppa Gurren Lagann: Deze blijft awesome hoeveel je er ook naar kijkt. Fight the powah!!

(op de zijlijn liggen nog op mij te wachten: Trinity blood en Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

Is die Brotherhood een extra reeks naast die eerste 50-tal afleveringen?
  • 0

#10 Veraticx

Veraticx

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 278 berichten

Posted 18 October 2010 - 14:28

Brotherhood volgt de manga. De gewone reeks heeft in het begin ongeveer hetzelfde verhaal en er komen veel elementen uit terug, maar na ongeveer de helft was deze een eigen verhaal begonnen.

Je kan het vergelijken met Hellsing, in de zin dat de 1e animereeks na een tijd een verhaal op zich is (Hellsing vs. Incognito), en de Ultimate-reeks de manga volgt.

Edited by Veraticx, 18 October 2010 - 14:33.

• 0

#11 M-40

M-40

Newbie

• Member
  • Pip
  • 2 berichten

Posted 18 October 2010 - 15:00

Ik kijk Dragonball Z :D
Alles opnieuw kijken, mijn kennis over de dragonball serie lag een beetje onder de stof, vandaar dat alles opnieuw kijken.
  • 0

#12 sparda

sparda

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 105 berichten

Posted 18 October 2010 - 15:09

Dragonball Kai, aka de betere versie van Z :D De serie heeft momenteel dacht ik een 160 epi's samengevat tot 75 eps. De pacing is veel aangenamer en sommige stukken zijn ook wat bijgewerkt, wat ook wel mooi meegenomen is :D

Fairy Tail, heeft niet veel uitleg nodig denk ik :D Goeie anime!

Naruto Shippuuden, zeer sterk hoewel de manga toch net beter is. Iig een heel stuyk beter als Naruto (1e deel dus), maar dat ligt ook wel aan de 100 eps van crap fillers...

Bleach, manga trekt op niet veel meer en dat reflecteert stilaan ook in de anime imo...

Iron Man, 2 epis gezien maar 'k ben nog niet overtuigd.
  • 0

#13 Gonzo

Gonzo

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 164 berichten

Posted 19 October 2010 - 19:51

haha tenga toppa is idd zalig!

Atm kijk ik black lagoon en naruto, one piece suckt vo de klote imo. Hier een overzichtje: http://myanimelist.n...ist/oznoG_Gonzo
  • 0

#14 darkangel

darkangel

Crew

• Crew
  • 205 berichten

Posted 20 October 2010 - 10:37

Jeeuj at Naruto!

Ik kan eindelijk de volledige reeks zien, dankzij Veraticx
  • 0

#15 Veraticx

Veraticx

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 278 berichten

Posted 20 October 2010 - 14:51

Jeeuj at Naruto!

Ik kan eindelijk de volledige reeks zien, dankzij Veraticx

You're welcome =)
  • 0

#16 Vorda

Vorda

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 637 berichten

Posted 20 October 2010 - 15:02

Geen enkele meer eigenlijk, ik lees enkel nog de manga de laatste tijd.

Naruto, Bleach (BAH), One Piece, Kenichi, Kekkaishi, Fairy Tail (pure win!), Air Gear, Code: Breaker en Psyren zijn zowat degene die ik volg tegenwoordig.
  • 0

#17 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 20 October 2010 - 17:53

Zeker Brotherhood bekijken, vind het 10 keer beter dan de originele anime.

haha tenga toppa is idd zalig!

Atm kijk ik black lagoon en naruto, one piece suckt vo de klote imo. Hier een overzichtje: http://myanimelist.n...ist/oznoG_Gonzo

Vind ge One Piece te kinderachtig ofzo?

linken naar linksites is zeker niet toegelaten?

Edited by Hybride Zalm, 20 October 2010 - 17:54.

• 0

死んでください

#18 zorzor

zorzor

Member

• Member
  • Pip
  • 76 berichten

Posted 20 October 2010 - 18:16

De laatste reeks die ik helemaal bekeek was Death Note (Het beste wat ik tot nu toe al gezien heb), nu ben ik begonnen aan de reeks Monsters. Ik zag nog maar 1 aflevering dus ik kan me niet echt een mening vormen over deze reeks :)

Deathnote ben ik nu ook bijna door. Inderdaad een goeie reeks :p Ken zelf wel niet veel van manga series, maar deze vind ik best wel goed. (kijk maar naar men avatar :))
  • 0

#19 Epsilon

Epsilon

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 325 berichten

Posted 20 October 2010 - 18:26

Deathnote ben ik nu ook bijna door. Inderdaad een goeie reeks :p Ken zelf wel niet veel van manga series, maar deze vind ik best wel goed. (kijk maar naar men avatar :p)

Yagami light :p, Death Note heeft ook 3 films btw. Ze zijn wat aan de mindere kant. Maar na Death Note was ik wat obsessed met als resultaat dat ik wat action figures kocht etc :) Beste verhaal ever :p

En dit is men Death Note themed mac :)

http://www.flickr.co...ath/5019909475/
  • 0

#20 zorzor

zorzor

Member

• Member
  • Pip
  • 76 berichten

Posted 20 October 2010 - 18:49

Hehe nice, misschien dat ik die films wel eens een keer check! Een vriend had daar al iets over gezegd, maar hij vond ze idd ook minder.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Serie

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users