Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Geocaching

• Please log in to reply
45 replies to this topic

#41 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8824 berichten

Posted 07 October 2013 - 14:39

Wij hebben gene gps. De vorige die we hadden is stuk en de nieuwe is ingebouwd in de auto. Ach ja, als je gaat waar je de omgeving kent en ff op voorhand Google Street checkt, kom je er ook wel :)
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#42 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6350 berichten

Posted 07 October 2013 - 14:57

Volgende 4Meet:

Valiesje, als ge eens mensjes zoekt, ik wil ook wel es mee :p
(kzal ne speurhond meebrengen!)
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#43 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8824 berichten

Posted 07 October 2013 - 15:02

N/o, maar liever zonder speurhond :p
  • 0

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#44 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6350 berichten

Posted 07 October 2013 - 15:16

N/o, maar liever zonder speurhond :p

pfu!

niet dat die het kan hoor :')
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#45 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1865 berichten

Posted 14 January 2018 - 22:51

Om dit fossiele topic eens op te graven:

Doordat ik vast zit in Brasschaat door stages in het KLINA, vandaag met het mooie weer de multi "Kasteel van Brasschaat" gedaan. Echte aanrader! Geen raadsels ofzo, maar wel echt leuke wandeling

• 0

#46 Sproetje

Sproetje

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1772 berichten

Posted 15 January 2018 - 07:18

Bij ons is het ook alweer een paar zomer geleden. We hebben in 2015 echt wekelijks op pad geweest, maar 2016 was ik zwanger (met slecht bekken) en 2017 was te warm om met een kleintje op pad te gaan. 2018 zal ook njet worden want dan moet ik opnieuw bevallen midden in de zomer.

Sowieso zoeken we er wel altijd minstens eentje als we op vakantie zijn, we hebben er dus al kunnen loggen in New York en Normandië en hopelijk binnen een paar weken ook in Italië, maar daar liggen er weinig in een skigebied blijkbaar.
  • 0
~Memento Mori~

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users